Wirtualny konsultant

Profesjonalna obsługa klienta z VoiceBotem EasyCall

Automatyzacja obsługi klienta

Voicebot obsługowy poprowadzi automatyczną interaktywną konwersację z klientem według zaplanowanego scenariusza. Pozwól swoim klientom kontaktować się z Tobą niezależnie od godziny i dnia tygodnia. Poszerzaj bazę klientów bez obawy, że zabraknie Ci pracowników call/contact center. Wirtualny agent gwarantuje profesjonalne wsparcie obsługi w Twojej firmie!

Wirtualny konsultant - korzyści

Stały kontakt klienta z firmą 24/7

VoiceBot działa niezależnie od pory dnia i tygodnia, daje Twoim klientom pewność otrzymania potrzebnego wsparcia i obsługi także w sytuacjach awarii. Wirtualny agent błyskawicznie przetworzy uzyskane informacje i zaproponuje skuteczne rozwiązanie standardowych problemów klienta

Wzrost zaufania do firmy

Klienci zadowoleni z obsługi będą chętniej korzystać z Twoich usług i polecać je innym. Zbudujesz długoterminowe pozytywne relacje.

Szybka konfiguracja

System automatycznej komunikacji wdrażany jest tylko raz i cały czas pracuje dla Ciebie. Zajmiemy się implementacją systemu i jego konfiguracją. Dostosujemy działanie funkcji do potrzeb Twojej firmy.

Rozwój obsługi i redukcja kosztów

VoiceBot jest w stanie usprawnić obsługę klienta – obsłużyć większą ilość zapytań a w razie konieczności przekazać rozmowę do Konsultanta. Możesz zwiększyć liczbę obsłużonych klientów bez spadku jakości obsługi. VoiceBot wyręcza twoich pracowników. Dzięki temu możesz oddelegować konsultantów do innych, bardziej twórczych zadań. Nawet jeśli liczba obsługiwanych klientów wzrasta, nie masz potrzeby zatrudniania nowych osób.

Analityka

Dzięki monitoringowi i analizie możesz na bieżąco kontrolować skuteczność systemu. Zebrane dane możesz wykorzystać do tworzenia nowych procesów obsługi.

Porozmawiaj z naszym Doradcą o usłudze Voicebot

    Proszę udowodnić, że jesteś człowiekiem, wybierając Gwiazdka.

    Klikając „Wyślij” akceptujesz naszą polityką prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od EasyCall.

    Weryfikacja leadów ze strony www przy pomocy wirtualnego konsultanta

    VoiceBot kontaktuje się z klientami, którzy pozostawili swoje dane kontaktowe na stronie WWW, po wstępnej weryfikacji dotarcia do prawidłowej osoby następuje potwierdzanie zainteresowanie ofertą której dotyczył zebrany lead, może chodzić tutaj o dowolną ofertę np. ubezpieczeniową czy pożyczkową. Jeśli połączenie się nie powiedzie lub napotka pocztę głosową, VoiceBot może pozostawić prośbę o oddzwonienie lub ponowić próbę o dowolnej innej porze w ciągu dnia.Nasz VoiceBot potrafi zweryfikować kilkadziesiąt tysięcy leadów dziennie. Głos VoiceBota wykorzystywany w komunikacji z Klientem może być głosem lektora lub syntezą mowy.

    Zobacz inne rodzaje botów

    To może Cię zainteresować

    Automatyczne ankiety

    Zbadaj satysfakcję klientów oraz poznaj ich preferencje