Blog easyCALL.pl

Telekomunikacja dla firm i użytkowników domowych, zaawansowane narzędzia masowej wielokanałowej komunikacji z Klientem

Interakcje automatyczne i komunikacja masowa w ofercie easyCALL.pl

Na tegorocznej konferencji ACCD podjęliśmy się omówienia kwestii automatyzacji i interakcji automatycznych jako istotnego elementu budowania strategii działań operacyjnych związanych z szeroko pojętym kontaktem z klientami, w obszarze obsługi klienta, sprzedaży i windykacji. easyCALL.pl SA było srebrnym partnerem tegorocznej konferencji ACCD. Nasza prezentacja, którą prowadził Piotr Ziobro (Business Development Manager), dotyczyła możliwych korzyści z zastosowania Czytaj dalej

Nowości sprzętowe telefonii cyfrowej dla biznesu – VoIP dla firmy.

Tym razem opisujemy nowości sprzętowe telefonii cyfrowej VoIP w naszej ofercie, głównie nowoczesne telefony VoIP, także te z możliwością realizacji wideokonferencji. easyCALL.pl oferuje szeroki zakres usług telekomunikacyjnych związanych z utrzymaniem telefonii cyfrowej w twojej firmie które dostosowane są do firm każdej wielkości. Gdy firma zaczyna się rozrastać – tworzy nowe działy i łączące je procedury. Czytaj dalej

Silne hasło to podstawa bezpieczeństwa w sieci

Stosując się do kilku prostych zasad przy tworzeniu haseł jesteśmy w stanie minimalizować ryzyko ich złamania i zapewnić sobie spokojne korzystanie z usług i kont z nimi powiązanych. Można jednak zadać sobie pytanie, czy na pewno wiemy, jak wygląda silne hasło i jak je przechowywać? Jak stworzyć silne hasło Oczywiście większość użytkowników wszelakich usług internetowych Czytaj dalej

Nowoczesna wielokanałowa komunikacja z Klientem, zastosowanie narzędzi i kampanii SMS, VMS i 2 WAY SMS w różnych obszarach, w tym do windykacji.

Realizacja skutecznych kampanii wielokanałowych jest możliwa dzięki nowoczesnym narzędziom telekomunikacyjnym. Dlatego znajduje swoje zastosowanie w marketingu bezpośrednim oraz jako uzupełnienie lub całkowite zastąpienie zespołów call i contact center. Pomaga bowiem w prowadzeniu komunikacji z Klientem, wspiera obszar sprzedaży, obsługi Klienta i windykacji. Zastosowanie wielu narzędzi równocześnie wraz z ich integracją w kompleksowe procesy i scenariusze Czytaj dalej

Jak realizować miękką windykacje wczesną?

W jaki sposób firmy powinny postępować z tzw. zapominalskimi klientami, stale niepamiętającymi o terminowej zapłacie kolejnych zobowiązań? Skuteczne narzędzia monitoringu płatności i pre-windykacji od easyCALL.pl Dane opublikowane niedawno przez KRD w raporcie „Portfel statystycznego Polaka”, nie napawają optymizmem menadżerów firm oczekujących na zapłatę wystawianych klientom faktur, także tych abonamentowych, jesteśmy po prostu zapominalscy. Według raportu Czytaj dalej

Telefonia cyfrowa w e-commerce. Jak usprawnić komunikacje w sklepie internetowym dzięki zastosowaniu nowoczesnej telefonii easyCALL.pl

Stałe usprawnianie komunikacji z klientem w branży e-commerce staje się kluczowym czynnikiem sukcesu w tej branży, stawiane jest na równi z oferowaniem najlepszych cen czy bezproblemową dostawą zamówionych produktów. Perfekcyjna obsługa klienta przemawia często znacznie bardziej niż niska cena zakupu. Poprawa telefonicznej komunikacji z klientem wpływa pozytywnie zarówno na samą sprzedaż sklepu internetowego w ujęciu Czytaj dalej

Automatyzacja kontaktów z klientem zyskuje na znaczeniu dzięki Platformie automatyzacji udostępnionej przez easyCALL.pl

Platforma automatyzacji kontaktów z klientem może realizować złożone procesy obsługowe bez udziału konsultanta call/contact center. Automatyzowane procesy mogą być wieloetapowe i wymagać pobrania i zestawienia danych z wielu źródeł, z powodzeniem realizujemy procesy windykacyjne, sprzedażowe czy też typowo obsługowe (informacyjne) jak również akcje marketingowe czy promocyjne. Z naszych doświadczeń wynika, iż zastosowania automatyzacji wpływa pozytywnie Czytaj dalej

Case study: praktyczne aspekty wykorzystania narzędzi zwiększających skuteczność windykacji

Zapoznaj się z naszym case study i dowiedź się jak poprawić skuteczność windykacji nawet o 75%. Nasze case study prezentuje praktyczne zastosowanie narzędzi zwiększających skuteczność windykacji w tym z zastosowaniem automatyzacji procesu windykacji. Automatyzacja windykacji realizowana jest przy wykorzystaniu autorskiej Platformy Automatyzacji Kontaktów z Klientem i umożliwia zastąpienie konsultantów telefonicznych masową wysyłką wiadomości głosowych (VMS) Czytaj dalej

Jak przy pomocy telefonii cyfrowej voip zorganizować pracę handlowców w firmie?

Bezproblemowy kontakt z klientami jest jednym z fundamentów prawidłowego funkcjonowania każdej firmy, w szczególności nastawionej na sprzedaż. Większość firm posiada obecnie kilka numerów stacjonarnych a także kilka czy więcej numerów komórkowych przypisanych do handlowców działających w terenie. Klienci dzwoniący na numer główny biura oczekują sprawnej obsługi, tak aby połączenie jak najszybciej zostało pokierowane zgodnie z Czytaj dalej

Usługi zwiększające skuteczność windykacji w ofercie easyCALL.pl

Działania windykacyjne prowadzone są zarówno przez firmy specjalizujące się w windykacji, w tym prowadzące działania windykacyjne na zlecenie jak również przedsiębiorstwa realizujące windykacje we własnym zakresie w ramach prowadzenia podstawowej działalności biznesowej. Z naszego doświadczenia wynika iż szczególnie firmy prowadzące działania windykacyjne na zlecenie realizują często bardzo złożone procesy windykacji, których nadrzędnym celem jest skuteczne Czytaj dalej