Blog easyCALL.pl

Telekomunikacja dla firm i użytkowników domowych, zaawansowane narzędzia masowej wielokanałowej komunikacji z Klientem

easycall na konferencji april consumer credit days

Interakcje automatyczne i komunikacja masowa w ofercie easyCALL.pl

Interakcje automatyczne i komunikacja masowa w ofercie easyCALL.pl Na tegorocznej konferencji ACCD podjęliśmy się omówienia kwestii automatyzacji i interakcji automatycznych jako istotnego elementu budowania strategii działań operacyjnych związanych z szeroko pojętym kontaktem z klientami, w obszarze obsługi klienta, sprzedaży i windykacji. easyCALL.pl SA było srebrnym partnerem tegorocznej konferencji ACCD. Nasza prezentacja, którą prowadził Piotr Ziobro Czytaj dalej

Nowości sprzętowe telefonii cyfrowej dla biznesu – VoIP dla firmy.

Nowości sprzętowe telefonii cyfrowej dla biznesu – VoIP dla firmy.

Nowości sprzętowe telefonii cyfrowej dla biznesu – VoIP dla firmy. Tym razem opisujemy nowości sprzętowe telefonii cyfrowej VoIP w naszej ofercie, głównie nowoczesne telefony VoIP, także te z możliwością realizacji wideokonferencji. easyCALL.pl oferuje szeroki zakres usług telekomunikacyjnych związanych z utrzymaniem telefonii cyfrowej w twojej firmie które dostosowane są do firm każdej wielkości. Gdy firma zaczyna Czytaj dalej

Nowoczesna wielokanałowa komunikacja z Klientem

Nowoczesna wielokanałowa komunikacja z Klientem, zastosowanie narzędzi i kampanii SMS, VMS i 2 WAY SMS w różnych obszarach, w tym do windykacji.

Nowoczesna wielokanałowa komunikacja z Klientem, zastosowanie narzędzi i kampanii SMS, VMS i 2 WAY SMS w różnych obszarach, w tym do windykacji. Realizacja skutecznych kampanii wielokanałowych jest możliwa dzięki nowoczesnym narzędziom telekomunikacyjnym. Dlatego znajduje swoje zastosowanie w marketingu bezpośrednim oraz jako uzupełnienie lub całkowite zastąpienie zespołów call i contact center. Pomaga bowiem w prowadzeniu komunikacji Czytaj dalej

Jak realizować miękką windykacje wczesną?

Jak realizować miękką windykacje wczesną? W jaki sposób firmy powinny postępować z tzw. zapominalskimi klientami, stale niepamiętającymi o terminowej zapłacie kolejnych zobowiązań? Skuteczne narzędzia monitoringu płatności i pre-windykacji od easyCALL.pl Dane opublikowane niedawno przez KRD w raporcie „Portfel statystycznego Polaka”, nie napawają optymizmem menadżerów firm oczekujących na zapłatę wystawianych klientom faktur, także tych abonamentowych, jesteśmy Czytaj dalej

Telefonia cyfrowa w e-commerce. Jak usprawnić komunikacje w sklepie internetowym dzięki zastosowaniu nowoczesnej telefonii easyCALL.pl

Telefonia cyfrowa w e-commerce. Jak usprawnić komunikacje w sklepie internetowym dzięki zastosowaniu nowoczesnej telefonii easyCALL.pl Stałe usprawnianie komunikacji z klientem w branży e-commerce staje się kluczowym czynnikiem sukcesu w tej branży, stawiane jest na równi z oferowaniem najlepszych cen czy bezproblemową dostawą zamówionych produktów. Perfekcyjna obsługa klienta przemawia często znacznie bardziej niż niska cena zakupu. Czytaj dalej

Automatyzacja kontaktów z klientem zyskuje na znaczeniu dzięki Platformie automatyzacji udostępnionej przez easyCALL.pl

Automatyzacja kontaktów z klientem zyskuje na znaczeniu dzięki Platformie automatyzacji udostępnionej przez easyCALL.pl Platforma automatyzacji kontaktów z klientem może realizować złożone procesy obsługowe bez udziału konsultanta call/contact center. Automatyzowane procesy mogą być wieloetapowe i wymagać pobrania i zestawienia danych z wielu źródeł, z powodzeniem realizujemy procesy windykacyjne, sprzedażowe czy też typowo obsługowe (informacyjne) jak również Czytaj dalej

Case study: praktyczne aspekty wykorzystania narzędzi zwiększających skuteczność windykacji

Case study: praktyczne aspekty wykorzystania narzędzi zwiększających skuteczność windykacji Zapoznaj się z naszym case study i dowiedź się jak poprawić skuteczność windykacji nawet o 75%. Nasze case study prezentuje praktyczne zastosowanie narzędzi zwiększających skuteczność windykacji w tym z zastosowaniem automatyzacji procesu windykacji. Automatyzacja windykacji realizowana jest przy wykorzystaniu autorskiej Platformy Automatyzacji Kontaktów z Klientem i Czytaj dalej

Jak przy pomocy telefonii cyfrowej voip zorganizować pracę handlowców w firmie?

Jak przy pomocy telefonii cyfrowej voip zorganizować pracę handlowców w firmie? Bezproblemowy kontakt z klientami jest jednym z fundamentów prawidłowego funkcjonowania każdej firmy, w szczególności nastawionej na sprzedaż. Większość firm posiada obecnie kilka numerów stacjonarnych a także kilka czy więcej numerów komórkowych przypisanych do handlowców działających w terenie. Klienci dzwoniący na numer główny biura oczekują Czytaj dalej

usługi zwiększające skuteczność windykacji

Usługi zwiększające skuteczność windykacji w ofercie easyCALL.pl

Usługi zwiększające skuteczność windykacji w ofercie easyCALL.pl Działania windykacyjne prowadzone są zarówno przez firmy specjalizujące się w windykacji, w tym prowadzące działania windykacyjne na zlecenie jak również przedsiębiorstwa realizujące windykacje we własnym zakresie w ramach prowadzenia podstawowej działalności biznesowej. Z naszego doświadczenia wynika iż szczególnie firmy prowadzące działania windykacyjne na zlecenie realizują często bardzo złożone Czytaj dalej

Wirtualna centrala VPBX to najlepsza alternatywa dla firmowej centrali telefonicznej.

Wirtualna centrala VPBX to najlepsza alternatywa dla firmowej centrali telefonicznej. W dobie powszechnego dostępu do internetu firmową centralę telefoniczną z powodzeniem zastąpić może wirtualna centrala VPBX, która oferuje firmom wiele dodatkowych możliwości. Firmy posiadające sprzętowe centrale telefoniczne borykają się często z problemami związanymi ze skalowalnością tego typu rozwiązań jak również elastycznością i możliwościami bieżącego dostosowania Czytaj dalej