Blog easyCALL.pl

Telekomunikacja dla firm i użytkowników domowych, zaawansowane narzędzia masowej wielokanałowej komunikacji z Klientem

Aplikacje mobilne polecane do współpracy z telefonią VoIP easyCALL.pl

Korzystanie z wielu zalet telefonii internetowej VoIP jest możliwe także na smartfonie, tablecie czy komputerze dzięki programom typu „softphone” – zachęcamy do lektury naszego porównania popularnych aplikacji tego typu. Coraz większą popularność wśród klientów telefonii internetowej, także wśród użytkowników biznesowych zyskują bezpłatne aplikacje softphonowe. Równocześnie na rynku można zaobserwować duże zainteresowanie funkcjonalnością i mobilnością użytkowania aplikacji na nowoczesne Czytaj dalej

Interakcje automatyczne i komunikacja masowa w ofercie easyCALL.pl

Na tegorocznej konferencji ACCD podjęliśmy się omówienia kwestii automatyzacji i interakcji automatycznych jako istotnego elementu budowania strategii działań operacyjnych związanych z szeroko pojętym kontaktem z klientami, w obszarze obsługi klienta, sprzedaży i windykacji. easyCALL.pl SA było srebrnym partnerem tegorocznej konferencji ACCD. Nasza prezentacja, którą prowadził Piotr Ziobro (Business Development Manager), dotyczyła możliwych korzyści z zastosowania Czytaj dalej

Nowości sprzętowe telefonii cyfrowej dla biznesu – VoIP dla firmy.

Tym razem opisujemy nowości sprzętowe telefonii cyfrowej VoIP w naszej ofercie, głównie nowoczesne telefony VoIP, także te z możliwością realizacji wideokonferencji. easyCALL.pl oferuje szeroki zakres usług telekomunikacyjnych związanych z utrzymaniem telefonii cyfrowej w twojej firmie które dostosowane są do firm każdej wielkości. Gdy firma zaczyna się rozrastać – tworzy nowe działy i łączące je procedury. Czytaj dalej

Silne hasło to podstawa bezpieczeństwa w sieci

Stosując się do kilku prostych zasad przy tworzeniu haseł jesteśmy w stanie minimalizować ryzyko ich złamania i zapewnić sobie spokojne korzystanie z usług i kont z nimi powiązanych. Można jednak zadać sobie pytanie, czy na pewno wiemy, jak wygląda silne hasło i jak je przechowywać? Jak stworzyć silne hasło Oczywiście większość użytkowników wszelakich usług internetowych Czytaj dalej

Nowoczesna wielokanałowa komunikacja z Klientem, zastosowanie narzędzi i kampanii SMS, VMS i 2 WAY SMS w różnych obszarach, w tym do windykacji.

Realizacja skutecznych kampanii wielokanałowych jest możliwa dzięki nowoczesnym narzędziom telekomunikacyjnym. Dlatego znajduje swoje zastosowanie w marketingu bezpośrednim oraz jako uzupełnienie lub całkowite zastąpienie zespołów call i contact center. Pomaga bowiem w prowadzeniu komunikacji z Klientem, wspiera obszar sprzedaży, obsługi Klienta i windykacji. Zastosowanie wielu narzędzi równocześnie wraz z ich integracją w kompleksowe procesy i scenariusze Czytaj dalej

Jak realizować miękką windykacje wczesną?

W jaki sposób firmy powinny postępować z tzw. zapominalskimi klientami, stale niepamiętającymi o terminowej zapłacie kolejnych zobowiązań? Skuteczne narzędzia monitoringu płatności i pre-windykacji od easyCALL.pl Dane opublikowane niedawno przez KRD w raporcie „Portfel statystycznego Polaka”, nie napawają optymizmem menadżerów firm oczekujących na zapłatę wystawianych klientom faktur, także tych abonamentowych, jesteśmy po prostu zapominalscy. Według raportu Czytaj dalej

Telefonia cyfrowa w e-commerce. Jak usprawnić komunikacje w sklepie internetowym dzięki zastosowaniu nowoczesnej telefonii easyCALL.pl

Stałe usprawnianie komunikacji z klientem w branży e-commerce staje się kluczowym czynnikiem sukcesu w tej branży, stawiane jest na równi z oferowaniem najlepszych cen czy bezproblemową dostawą zamówionych produktów. Perfekcyjna obsługa klienta przemawia często znacznie bardziej niż niska cena zakupu. Poprawa telefonicznej komunikacji z klientem wpływa pozytywnie zarówno na samą sprzedaż sklepu internetowego w ujęciu Czytaj dalej

Automatyzacja kontaktów z klientem zyskuje na znaczeniu dzięki Platformie automatyzacji udostępnionej przez easyCALL.pl

Platforma automatyzacji kontaktów z klientem może realizować złożone procesy obsługowe bez udziału konsultanta call/contact center. Automatyzowane procesy mogą być wieloetapowe i wymagać pobrania i zestawienia danych z wielu źródeł, z powodzeniem realizujemy procesy windykacyjne, sprzedażowe czy też typowo obsługowe (informacyjne) jak również akcje marketingowe czy promocyjne. Z naszych doświadczeń wynika, iż zastosowania automatyzacji wpływa pozytywnie Czytaj dalej

Case study: praktyczne aspekty wykorzystania narzędzi zwiększających skuteczność windykacji

Zapoznaj się z naszym case study i dowiedź się jak poprawić skuteczność windykacji nawet o 75%. Nasze case study prezentuje praktyczne zastosowanie narzędzi zwiększających skuteczność windykacji w tym z zastosowaniem automatyzacji procesu windykacji. Automatyzacja windykacji realizowana jest przy wykorzystaniu autorskiej Platformy Automatyzacji Kontaktów z Klientem i umożliwia zastąpienie konsultantów telefonicznych masową wysyłką wiadomości głosowych (VMS) Czytaj dalej

Jak przy pomocy telefonii cyfrowej voip zorganizować pracę handlowców w firmie?

Bezproblemowy kontakt z klientami jest jednym z fundamentów prawidłowego funkcjonowania każdej firmy, w szczególności nastawionej na sprzedaż. Większość firm posiada obecnie kilka numerów stacjonarnych a także kilka czy więcej numerów komórkowych przypisanych do handlowców działających w terenie. Klienci dzwoniący na numer główny biura oczekują sprawnej obsługi, tak aby połączenie jak najszybciej zostało pokierowane zgodnie z Czytaj dalej