Blog easyCALL: telekomunikacja dla firm i użytkowników domowych, zaawansowane narzędzia komunikacji masowej dla Call Center

Nowoczesna wielokanałowa komunikacja z Klientem, zastosowanie narzędzi i kampanii SMS, VMS i 2 WAY SMS w różnych obszarach, w tym do windykacji

Nowoczesna wielokanałowa komunikacja z Klientem, zastosowanie narzędzi i kampanii SMS, VMS i 2 WAY SMS w różnych obszarach, w tym do windykacji. Realizacja skutecznych kampanii wielokanałowych jest możliwa dzięki nowoczesnym narzędziom telekomunikacyjnym. Dlatego znajduje swoje zastosowanie w marketingu bezpośrednim oraz jako uzupełnienie lub całkowite zastąpienie zespołów call i contact center. Pomaga bowiem w prowadzeniu komunikacji Czytaj dalej

Jak realizować miękką windykacje wczesną?

Jak realizować miękką windykacje wczesną? W jaki sposób firmy powinny postępować z tzw. zapominalskimi klientami, stale niepamiętającymi o terminowej zapłacie kolejnych zobowiązań? Skuteczne narzędzia monitoringu płatności i pre-windykacji od easyCALL.pl Dane opublikowane niedawno przez KRD w raporcie „Portfel statystycznego Polaka”, nie napawają optymizmem menadżerów firm oczekujących na zapłatę wystawianych klientom faktur, także tych abonamentowych, jesteśmy Czytaj dalej

Telefonia cyfrowa w e-commerce

Telefonia cyfrowa w e-commerce. Jak usprawnić komunikacje w sklepie internetowym dzięki zastosowaniu nowoczesnej telefonii easyCALL.pl Stałe usprawnianie komunikacji z klientem w branży e-commerce staje się kluczowym czynnikiem sukcesu w tej branży, stawiane jest na równi z oferowaniem najlepszych cen czy bezproblemową dostawą zamówionych produktów. Perfekcyjna obsługa klienta przemawia często znacznie bardziej niż niska cena zakupu. Poprawa telefonicznej komunikacji z klientem wpływa pozytywnie zarówno Czytaj dalej

Automatyzacja kontaktów z klientem zyskuje na znaczeniu dzięki platformie automatyzacji udostępnionej przez easycall.pl

Automatyzacja kontaktów z klientem zyskuje na znaczeniu dzięki Platformie automatyzacji udostępnionej przez easyCALL.pl Platforma automatyzacji kontaktów z klientem może realizować złożone procesy obsługowe bez udziału konsultanta call/contact center. Automatyzowane procesy mogą być wieloetapowe i wymagać pobrania i zestawienia danych z wielu źródeł, z powodzeniem realizujemy procesy windykacyjne, sprzedażowe czy też typowo obsługowe (informacyjne) jak również Czytaj dalej

Case study: praktyczne aspekty wykorzystania narzędzi zwiększających skuteczność windykacji

Case study: praktyczne aspekty wykorzystania narzędzi zwiększających skuteczność windykacji Zapoznaj się z naszym case study i dowiedź się jak poprawić skuteczność windykacji nawet o 75%. Nasze case study prezentuje praktyczne zastosowanie narzędzi zwiększających skuteczność windykacji w tym z zastosowaniem automatyzacji procesu windykacji. Automatyzacja windykacji realizowana jest przy wykorzystaniu autorskiej Platformy Automatyzacji Kontaktów z Klientem i Czytaj dalej

Jak przy pomocy telefonii cyfrowej voip zorganizować pracę handlowców w firmie?

Jak przy pomocy telefonii cyfrowej VoIP zorganizować pracę handlowców w firmie? Bezproblemowy kontakt z klientami jest jednym z fundamentów prawidłowego funkcjonowania każdej firmy, w szczególności nastawionej na sprzedaż. Większość firm posiada obecnie kilka numerów stacjonarnych a także kilka czy więcej numerów komórkowych przypisanych do handlowców działających w terenie. Klienci dzwoniący na numer główny biura oczekują Czytaj dalej

Usługi zwiększające skuteczność windykacji w ofercie easyCALL.pl

Usługi zwiększające skuteczność windykacji w ofercie easyCALL.pl Działania windykacyjne prowadzone są zarówno przez firmy specjalizujące się w windykacji, w tym prowadzące działania windykacyjne na zlecenie jak również przedsiębiorstwa realizujące windykacje we własnym zakresie w ramach prowadzenia podstawowej działalności biznesowej. Z naszego doświadczenia wynika iż szczególnie firmy prowadzące działania windykacyjne na zlecenie realizują często bardzo złożone Czytaj dalej

Wirtualna centrala VPBX to najlepsza alternatywa dla firmowej centrali telefonicznej

Wirtualna centrala VPBX to najlepsza alternatywa dla firmowej centrali telefonicznej W dobie powszechnego dostępu do internetu firmową centralę telefoniczną z powodzeniem zastąpić może wirtualna centrala VPBX, która oferuje firmom wiele dodatkowych możliwości. Firmy posiadające sprzętowe centrale telefoniczne borykają się często z problemami związanymi ze skalowalnością tego typu rozwiązań jak również elastycznością i możliwościami bieżącego dostosowania funkcjonalności centrali do wymagań Czytaj dalej

Telefonia internetowa easyCALL.pl to najtańsze rozwiązanie dla połączeń zagranicznych w dobie zniesienia roamingu.

Telefonia internetowa easyCALL.pl to najtańsze rozwiązanie dla połączeń zagranicznych w dobie zniesienia roamingu. Wakacje w pełni, więc pewnie większość z was szykuje się do wyjazdów za granicę. Niegdyś zastanawialiśmy się, czy zabrać tam ze sobą telefon, czy będzie on działał w obcym kraju i jak będzie wyglądał rachunek telefoniczny po powrocie. Teraz najwięksi operatorzy dookoła krzyczą: „koniec roamingu”, czy oznacza to jednak że połączenia międzynarodowe są tańsze? 15 czerwca Czytaj dalej

Voice mailing z obsługą IVR – pobudź zaangażowanie Twojego klienta

Voice mailing z obsługą IVR (masowa wysyłka wiadomości głosowych VMS) – pobudź zaangażowanie Twojego klienta Według raportu „Komunikacja mobilna w biznesie 2016”, przygotowanego przez IPSOS Polska, działające w Polsce firmy zdecydowanie zwiększają nakłady na komunikację mobilną – dotyczy to zarówno przedsiębiorstw tradycyjnych jak i segmentu e-commerce. Najczęściej używanymi narzędziami do komunikacji mobilnej są e-maile, SMS-y, social media oraz aplikacje mobilne. Większość firm jako Czytaj dalej