Call center

System dla call center do realizacji telefonicznego i  wielokanałowego kontaktu z klientem

Postaw na efektywną komunikację

Zależnie od specyfiki branży i oczekiwań klienta należy korzystać z różnych modeli wykonywania połączeń, takich jak predictive dialing, progressive czy też preview. Praca konsultantów może być uzupełniona lub zastąpiona platformami automatycznymi.  Platforma automatyzacji kontaktów, którą oferuje EasyCall, realizuje automatyczne masowe kontakty i umożliwia interaktywną konwersację z klientem – bez udziału konsultanta call center.

Zwiększ skuteczność działań sprzedażowo - windykacyjnych

Nowoczesne narzędzia oferowane przez EasyCall, w połączeniu z rekomendowanym przez nas systemem dla call center i/lub automatyzacją,  zwiększą skuteczność realizowanych przez Ciebie procesów.

Znacznie obniżysz czas bezczynności konsultantów, przeznaczając go na efektywne rozmowy. Zwiększysz również skalę swoich działań, a także liczbę klientów czy osób zadłużonych, do których dotrzesz w ciągu tego samego dnia.

Docieraj bezpośrednio do osób docelowych

Korzystając z odpowiednio dobranego systemu call center skuteczniej dotrzesz do  osób docelowych. System umożliwia podejmowanie znacznie większej liczby prób połączeń, w porównaniu do działań manualnych. W ten sposób skierujesz do konsultanta jedynie takie kontakty, w których nawiązano połączenie (zależnie od trybu pracy systemu).

Zyskasz możliwość kontaktu ze znacznie większą liczbą klientów lub osób zadłużonych, niż ma to miejsce w tradycyjnych modelach. W ramach platformy automatyzacji kontaktów EasyCall utworzysz skuteczne kampanie wychodzące, które w krótkim czasie pozwolą Ci wysłać komunikaty VMS lub SMS  do szerokiej grupy odbiorców. 

Optymalizacja kosztów

System call center rekomendowany przez EasyCall w odczuwalny sposób ograniczy koszty kontaktów telefonicznych. Próby połączeń są realizowane automatycznie, a do konsultantów trafiają jedynie nawiązane połączenia. W ten sposób możesz  zrealizować zakładane cele w kilkukrotnie krótszym czasie! A poświęcając taką samą ilość czasu – wykonasz zdecydowanie więcej skutecznych rozmów. Z wykorzystaniem systemu cc od  EasyCall, czas poświęcony na rozmowę osiąga poziom nawet 75% czasu pracy konsultanta.

Wszystko to dostępne jest w połączeniu z  innymi praktyczynymi rozwiązaniami dostarczanymi przez EasyCall tj: platforma do automatyzacji kontaktów z klientem, kampanie masowe SMS/VMS, narzędzia wspierające skuteczne działania windykacyjne tj. zróżnicowane pule numeracyjne, aktualizacja danych teleadresowych, czy weryfikacja poprawności numerów telefonów.

Te kompleksowe rozwiązania pozwolą przenieść procesy realizowane w Twojej firmie  w nowy wymiar skuteczności i jakości.

Zintegruj system call center z usługami EasyCall

    Proszę udowodnić, że jesteś człowiekiem, wybierając Choinka.

    Klikając „Wyślij” akceptujesz naszą polityką prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od EasyCall.

    System dla call center

    Co zrobić, aby skorzystać z rekomendowanego przez EasyCall systemu dla call center?

    Skontaktuj się z EasyCall. Wspólnie określimy potrzeby Twojej firmy i zaproponujemy dedykowane dla Ciebie, kompleksowe rozwiązania. Niezależnie od tego, czy prowadzisz działania windykacyjne, marketingowe lub sprzedażowe – dobierzemy narzędzia, które pozwolą Twojej firmie skutecznie realizować działania w obszarze Call Center. Posiadamy rozwiązania zarówno dla małych Call Center, jak i dla tych bardzo dużych, które posiadają nawet kilkaset stanowisk, pracujących w jednym czasie. Systemy Call Center mogą działać lokalnie u klienta lub być dostępne w  chmurze. Dopasujemy właściwe rozwiązania dla Twojej firmy!

    To może Cię zainteresować

    SIP Trunk

    SIP TRUNK to nowoczesny zamiennik dla tradycyjnej telefonii cyfrowej  umożliwiający  realizację wielu połączeń głosowych równocześnie.