Voicebot medyczny

Automatyzacja obsługi pacjenta

Profesjonalna obsługa pacjenta w rejestracji

Najpopularniejszą formą kontaktu z gabinetem lekarskim i przychodnią jest kontakt telefoniczny. Często bywa on jednak zawodny – wiele połączeń zostaje nieodebranych, rozmowy prowadzone są w pośpiechu między kolejnymi wizytami, a dane zapisywane gdzieś na kartkach. Voicebot medyczny zaradzi tym problemom – usprawnia komunikację z pacjentami i przyspiesza proces obsługi klienta.

Jak działa voicebot medyczny?

Rejestracja pacjentów i zarządzanie kalendarzem wizyt może być prosze niż myślisz. Voicebot to rozwiązanie, które ułatwia pracę służby zdrowia oraz wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów placówek medycznych. Usługa posiada wbudowany interfejs głosowy, dzięki czemu może odpowiadać na pytania zadawane przez pacjenta, weryfikować informacje zgodnie z ustalonym scenariuszem oraz pomagać w rozwiązywaniu powtarzalnych kwestii. W e-recepcji pracuje dla Ciebie wydajny i kompetentny bot głosowy – odbiera połączenia bez przerwy, stosuje jeden standard komunikacji i profesjonalnie reprezentuje Twoją firmę w kontaktach z pacjentami!
Medyczny asystent głosowy zbudowany jest z kilku warstw, które umożliwiają mu rozumienie ludzkiej mowy i kontekstu wypowiedzi, prowadzenie logicznej biznesowo rozmowy oraz poszerzenia bazy wiedzy.

Voicebot do obsługi pacjenta - korzyści

Zwiększenie wydajności pracowników

Voicebot medyczny obsługuje rutynowe rozmowy a pracownicy mogą efektywnie wykonywać bardziej zaawansowane zadania. Rozmowa jest przekierowywana do lekarza tylko wtedy, gdy tematem jest merytoryczna strona leczenia – w ten sposób nie tylko personel administracyjny, ale także lekarz zyskuje więcej czasu na kluczowe zadania.

Wzrost satysfakcji klienta

Wdrożenie voicebota medycznego powoduje wzrost zadowolenia pacjentów. Czas oczekiwania na połączenie ulega znacznemu skróceniu, a w dokumentacji panuje porządek. Wszystkie informacje zapisywane są w bazie danych. Pacjent może liczyć na profesjonalną obsługę – bez opóźnień i pomyłek.

Redukcja kosztów

Placówka medyczna posiadająca voicebota jest w stanie obsłużyć większa liczbę spraw w krótszym czasie. Pracujesz wydajniej, placówka zarabia więcej a  koszty personalne zostają na tym samym poziomie- nie musisz zatrudniać kolejnych pracowników i martwić się wydatkami na proces rekrutacji i wdrożenie nowego pracownika.

Analityka

Dzięki stałemu monitoringowi i analizie zyskujesz kontrolę nad procesami oraz zbiór danych, będących bazą do wprowadzania kolejnych usprawnień i tworzenia nowych procesów obsługowych.

Porozmawiaj z naszym Doradcą o usłudze Voicebot

    Please prove you are human by selecting the heart.

    Klikając „Wyślij” akceptujesz naszą polityką prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od EasyCall.

    Porozmawiaj z naszym Doradcą o usłudze Voicebot

    Voicebot medyczny - funkcje

    Wirtualny asystent medyczny może być on wykorzystywany do różnych zadań charakterystycznych dla branży, niemniej możliwości zastosowań są niemal nieograniczone. Typowe obowiązki tego voicebota to:

    Umawianie wizyt

    Potwierdzanie wizyt

    Zmiana terminu wizyty

    Aktualizacja danych osobowych

    Przekazywanie informacji o wynikach badań

    Przeprowadzanie wywiadu

    np. wstępnego, kwalifikującego
    do zabiegu itp.

    Zobacz inne rodzaje botów

    FAQ

    Bot głosowy (voicebot) dedykowany dla branży medycznej realizuje umawianie wizyt, potwierdzanie wizyt, zamówienia recept, przeprowadzi rozmowę lub wywiad wstępny oraz umożliwi kontakt z lekarzem w sytuacjach awaryjnych.

    Tak, integracja bota głosowego z systemem HIS placówki medycznej umożliwi automatyzację wszystkich procesów związanych z obsługą pacjenta, takich jak umawianie i potwierdzanie wizyt, zamówienia recept, przeprowadzanie wywiadu wstępnego, czy kontakt z lekarzem w sytuacjach awaryjnych.