Wirtualny numer telefonu

Czym jest wirtualny numer telefonu?

Wirtualny numer telefonu jest podstawą każdej usługi dostępnej w naszej sieci. Jest to internetowy numer telefonu, co oznacza, że nie jest przypisany do żadnego fizycznego urządzenia. Podobnie jak tradycyjny numer, umożliwia on bezproblemowe odbieranie i wykonywanie połączeń. Możemy też użyć wirtualnego numeru telefonu do odbioru wiadomości SMS. Najprościej opisując, jest to przypisane konto SIP, z którym powiązane są twoje usługi takie jak wirtualna centrala czy infolinia voicebot.

Wirtualny numer obsłuży wszystkie połączenia przychodzące. Można też wykorzystywać go do prezentacji przy połączeniach wychodzących, przypisując go do jednej osoby lub do całej grupy lub działu. Usługa zapewnia swobodne dobieranie numerów z puli dostępnej w naszej sieci. Kategorie obejmują stacjonarny numer lokalny, numer komórkowy, numer infolinii 0-800/0-801, czy nawet numer zagraniczny.

Jakie zalety ma dla firmy wirtualny numer telefonu?

Dostępność

Wirtualny numer to nowoczesne, bezpieczne i atrakcyjne cenowo rozwiązanie dla firm oraz Call Center. Pozyskanie numeru stacjonarnego, komórkowego lub infolinii 0-80x jest możliwe w ramach wszystkich usług dostępnych w naszej ofercie, takich jak Voicebot, Wirtualna centrala, Telekonferencje, czy Kampanie masowe VMS/SMS. Usługa opiera się na technologii chmurowej, zatem nie wymaga instalacji drogiej w zakupie i utrzymaniu infrastruktury. Całość działa za pomocą sieci internet, a połączenie przychodzące mogą być kierowane na dowolne numery pracowników, np komórkowe, gdy są w terenie albo pracują zdalnie, a na numery wewnętrzne, gdy przebywają w biurze.

Oszczędność

Wybierając sieć EasyCall – oszczędzisz nawet do 60%. Jak to możliwe? Internetowy numer telefonu bazuje na komunikacji przez internet, zatem stawki połączeń wychodzących są znacznie niższe w porównaniu z ofertą standardową tradycyjnych operatorów. Utrzymanie numeru nie generuje dodatkowych kosztów, przy wycenie abonamentu najważniejsza jest jego kategoria – numer polski lub zagraniczny – oraz ilość kanałów wymagana do obsługi ruchu przychodzącego i wychodzącego przez ten numer. Specyfikacja Wirtualnego numeru stacjonarnego, komórkowego lub zagranicznego jest dopasowywana do wybranej usługi zgodnie z zapotrzebowaniem – omów potrzeby swojej firmy z naszym doradcą, a on dobierze najlepsze parametry, które je spełnią.

Skalowalność

Numer telefonu online pozwala na stosowanie elastycznego gospodarowania ruchem przychodzącym i wychodzącym. W zgodzie z przeznaczeniem numeru, można dopasowywać ilość kanałów zdolnych obsłużyć cały ruch telekomunikacyjny twojej firmy. W przypadku małej firmy możemy zastosować limit do 10 jednoczesnych połączeń, natomiast w przypadku dużych Call Center realizujących kampanie inbound i outbound, limit połączeń może być ustawiony na ponad 100 lub więcej jednoczesnych połączeń.

Numer na życzenie

W ramach dostępnej puli możesz wybrać dowolnie: 

Porozmawiaj z naszym doradcą o krajach, z których kontaktują się Twoi klienci i zwiększ ich zaufanie do twojej firmy.

Zamów wirtualny numer telefonu

    Proszę udowodnić, że jesteś człowiekiem, wybierając Klucz.

    Klikając „Wyślij” akceptujesz naszą polityką prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od EasyCall.

    Zastosowania wirtualnego numeru

    Wirtualny numer komórkowy i stacjonarny posiada wiele zalet. Jedną z istotniejszych jest możliwość doboru ilości kanałów dla połączeń przychodzących i wychodzących. Dzięki temu, możemy swobodnie ustalać jego przeznaczenie. Dla infolinii przychodzącej o dużej częstotliwości połączeń warto zastosować większą przepustowość. Natomiast dla pojedynczych numerów – np. wirtualny numer telefonu komórkowego przypisany do handlowca – wystarczy jeden lub dwa kanały.
    Wirtualny numer telefonu nie musi być powiązany z jednym fizycznym aparatem telefonicznym. Można wykorzystać go jako numer główny dla połączeń przychodzących do danej grupy numerów, przypisanych np. do pracowników tego samego działu. Funkcje wirtualnej centrali pozwolą na ustalenie sprawnego i szybkiego kierowania połączeń. Można też skonfigurować go jako samodzielny numer na aplikacji softphone, na smartfonie lub komputerze pracownika.

    Wirtualny numer stacjonarny  czy zagraniczny nie jest związany na stałe z lokalizacją. Prosta i szybka instalacja aplikacji softphone na wybranym urządzeniu pozwala na korzystanie z niego w dowolnym miejscu z dostępem do internetu. Wykorzystanie numeru zagranicznego zwiększy zaufanie klientów z kraju, w którym oferujesz swoje usługi. Zapewni im też niskie koszty połączenia, ponieważ będzie traktowane jak połączenie lokalne. Jeśli twoja firma posiada call center i prowadzi wiele rozmów, możesz wykorzystać numer zaczynający się od 0-800. Połączenie z takim numerem dla klientów będzie bezpłatne.

    To może Cię zainteresować

    Zagraniczny numer telefonu

    Twoja firma zdobywa nowe rynki? Stwórz wiarygodne kanały komunikacji z EasyCall!

    To może Cię zainteresować

    Tanie połączenia telefoniczne

    Rozmawiaj ile chcesz i przejmij kontrolę nas swoimi wydatkami.