Automatyczna windykacja z EasyBot

Zwiększ skuteczność odzyskiwania należności!

Czym jest automatyczna windykacja?

Usługa Voicebot ułatwia proces windykacji oraz obniża jej koszty. Windykacja automatyczna pozwala na odzyskiwanie należności bez konieczności angażowania pracowników w czasochłonne i powtarzalne czynności . Umożliwia realizację wieloetapowych procesów windykacyjnych, przewidujących co najmniej kroki takie jak:

Detekcja poczty głosowej

Autentykacja klienta

Wymiana danych z systemami zewnętrznymi

Przyjęcie i potwierdzenie deklaracji spłat

Podanie kwoty zadłużenia i terminu płatności

Automatyzacja windykacji znajduje swoje zastosowanie jako uzupełnienie lub całkowite zastąpienie zespołu Konsultantów w call center w realizacji pre-windykacji, jak i właściwej windykacji (własnej oraz na zlecenie).

Jak działa bot do automatycznej windykacji?

EasyBot sprawia, że windykacja należności będzie prostsza dla obu stron. Klienci w tak delikatnych tematach chętniej podejmują rozmowę z botem windykacyjnym niż człowiekiem. Voicebot nie prezentuje emocji i potrafi skutecznie oraz merytorycznie przeprowadzić poszczególne kroki zdefiniowanego procesu.

Porozmawiaj z naszym Doradcą o usłudze Voicebot

    Proszę udowodnić, że jesteś człowiekiem, wybierając Flaga.

    Klikając „Wyślij” akceptujesz naszą polityką prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od easyCALL.pl

    Automatyzacja procesów windykacyjnych - korzyści

    Zwiększenie skuteczności monitoringu i wczesnej windykacji

    Niski koszt obsługi masowego procesu

    Przesunięcie konsultantów do bardziej skomplikowanych zadań i procesów

    Dostępność konsultanta 24/7

    Skalowalność procesu obsługi

    Dedykowana platforma

    Intuicyjny panel zarządzania usługą pozwoli na bieżąco monitorować i dostosowywać procesy do aktualnych potrzeb.

    Szybka integracja

    Udostępniamy API, które pozwoli z łatwością zintegrować voicebota do windykacji z dowolnym systemem obsługi procesu wykorzystywanym w przedsiębiorstwie.

    Elastyczność

    Nasz system do automatycznej windykacji umożliwia dynamiczne dostosowywanie ilości kanałów potrzebnych na realizację kampanii. Połączenia mogą być realizowane masowo w jednej chwili lub stopniowo, zgodnie z zaplanowanym harmonogramem.

    Zmniejszenie kosztów

    Ograniczasz koszty związane z zatrudnieniem nowych pracowników, cyklicznymi podwyżkami, procesem wdrożenia, szkolenia oraz nieuniknionej rotacji.

    Standaryzacja procesu

    Voicebot wykonuje swoje zadania zbędnych przerw i zapewniając zawsze ten sam, wysoki standard prowadzonych rozmów. Rozmowy windykacyjne często przybierają emocjonalny charakter. Windykacja call center, która prowadzona jest często przez rotujących, nie zawsze w pełni wdrożonych w procedury pracowników niesie wiele zagrożeń. “Zatrudnienie” voicebota skutecznie eliminuje te ryzyka.

    Bot windykacyjny - funkcjonalności

    Rozpoznawanie intencji

    Uczenie maszynowe

    Dynamiczna ilość dostępnych kanałów

    Dostępny 24/7

    Automatyczna windykacja należności - zastosowania

    Premonitoring płatności

    Monitoring stały

    Pozyskiwanie deklaracji spłaty

    Weryfikacja danych dłużnika

    Jak powinna wyglądać automatyzacja procesów windykacji

    dostępność konsultanta 24/7

    Skalowalność procesu obsługi

    Prosta i szybka automatyzacja procesów windykacji

    Zaplanuj proces lub wybierz jeden z istniejących już w Twojej firmie. Jego automatyzację przeprowadzisz dzięki voicebotowi oraz praktycznej platformie do automatyzacji kontaktów od EasyCall.

    Gwarancja realizacji założeń kampanii

    Bot do windykacji wykonuje zdefiniowany proces automatycznie, podejmując kilka prób połączeń w ciągu dnia wszystko to zgodnie z zaplanowanym procesem. Dajemy Ci w ten sposób gwarancję, że plan będzie zrealizowany zgodnie z Twoimi założeniami i obejmie całą grupę docelową.

    Lepsza kontrola procesu to precyzyjne informacje i statystyki

    Na bieżąco możesz śledzić statystki oraz postęp poszczególnych czynności. Uzyskujesz dzięki temu możliwość stałej kontroli naszej skuteczności. Podniesiesz tym samym skuteczność całego cyklu, również przez efektywne zadysponowanie posiadanymi zasobami.

    EasyBot - dodatkowe informacje

    Voicebot to inteligentne rozwiązanie, działające w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji, które ułatwia i automatyzuje procesy obsługi klienta. Wśród głównych technologii, które leżą u podstaw funkjonlaności Voicebota znajdują się:

    technologia ASR - która rozpoznaje polecenia głosowe i przekształce je w tekst,

    technologia NLU - umożliwia zrozumienie pytania i rozpoznanie intencji użytkownika,

    moduł konwersacyjny - który pyta lub dostarcza odpowiedzi,

    moduły decydujące, kiedy przełączyć rozmowę do konkretnego agenta,

    moduły umożliwiające integrację z różnymi bazami danych,

    mechanizmy AI.

    Zobacz inne rodzaje botów

    To może Cię zainteresować

    Automatyczna windykacja

    Realizuj efektywnie wieloetapowe procesy windykacyjne. Sprawdź jakie to proste!