System dla Contact Center

do realizacji telefonicznego i wielokanałowego kontaktu z klientem

Zarządzanie działem Contact Center i wielokanałowym kontaktem z klientem nie jest łatwe.
Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę.
Właśnie dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie dedykowany system EasyCC.

Umożliwia on automatyzację komunikacji oraz usprawnia wiele procesów w przedsiębiorstwie. Dzięki niemu Twoi konsultanci zwiększą swoją wydajność i skuteczność działania, a jakość obsługi utrzymana będzie na najwyższym poziomie.

Poznaj EasyCall Contact Center i sprawdź, jak możesz wdrożyć narzędzie w swojej firmie.

Czym jest EasyCall Contact Center?

Przygotowaliśmy dla Ciebie intuicyjny system Contact Center, dzięki któremu usprawnisz działanie swojej firmy. Rozwiązanie EasyCC to połączenie nowoczesnych technologii i łatwego w obsłudze interfejsu. EasyCC opieramy na sztucznej inteligencji. Jednocześnie duży nacisk kładziemy na to, aby rozmowy z klientem były personalizowane i otrzymywał on odpowiedź lub rozwiązanie swojego problemu w najkrótszym możliwym czasie. Narzędzie oferuje Ci różne modele odbierania połączeń, sterowanie strategiami kolejek oraz ścieżkami infolinii. Dzięki temu jest to idealnie dopasowane do potrzeb Twojej organizacji i wydajnie wspiera pracę specjalistów na stanowisku konsultanta. Dowiedz się więcej, na temat oferowanych w EasyCall Contact Center funkcjonalności oraz jakie korzyści biznesowe da Ci wdrożenie naszego rozwiązania w Twojej firmie.

Funkcjonalności systemu EasyCC

Posiadamy wieloletnie doświadczenie i doskonale rozumiemy specyfikę pracy Contact Center, czy też działów obsługi klienta. Na tej podstawie przygotowaliśmy dedykowaną technologię, która wspiera pracowników niemal na każdym etapie procesu komunikacji z klientem. Obecnie EasyCC to nie tylko platforma do zarządzania połączeniami. To zdecydowanie coś więcej. Oferujemy kompleksowy system, dzięki któremu odmienisz dział obsługi klienta i wejdzie z nim na jeszcze wyższy poziom. Kluczowe funkcjonalności EasyCC to:

Intuicyjny interfejs

Intuicyjny interfejs dostosowany do Twoich potrzeb - może go ułożyć graficznie i modułowo w wygodny dla siebie sposób;

Zarządzanie agentami

Zwiększona kontrola nad pracą agentów - system umożliwia efektywne zarządzanie agentami, zapewniając pełną kontrolę nad ich działaniami i wydajnością;

Statystyki i raporty

Kompleksowe statystyki i raporty - otrzymujesz dostęp do szczegółowych statystyk i raportów, dzięki którym monitorujesz efektywność działu contact center i możesz podejmować strategiczne decyzje;

Dostępność przez API

Dostępność przez API - w EasyCC umożliwiamy elastyczną i pełną integrację z zewnętrznymi systemami za pomocą API w technologii Webservices/SOAP

Własne komunikaty

Nagrywanie własnych komunikatów głosowych - pomoże Ci to w personalizacji obsługi klienta

Kolejkowanie połączeń

Zaawansowane kolejkowanie połączeń - kompleksowe zarządzanie kolejkami połączeń, w tym konfiguracja strategii dzwonienia

Obsługa przekierowań

Obsługa przekierowań na pocztę głosową - elastyczne i wygodne rozwiązanie

Kierowanie połączeń

Opcja kierowania połączeń w zależności od daty, godziny, wypowiedzianej frazy lub wybranego kodu DTMF

Wielopoziomowe menu

Stwórz zaawansowane i wielopoziomowe menu i jeszcze lepiej zarządzaj klientami

Dedykowana aplikacja EasyPhone

W ramach usługi oferujemy Ci również dedykowaną aplikację EasyPhone, która posiada takie funkcjonalności, jak m.in.:
Porozmawiaj z naszym Doradcą o Contact Center

Korzyści związane z wdrożeniem EasyCC w pracy w contact center

Korzyści związanych z wdrożeniem EasyCC w Twojej firmie jest bardzo wiele. Naszym zadaniem jest dostosowanie usługi do Twojej branży. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że każdy biznes ma nieco inną specyfikę. Poznamy Twój potencjał marketingowy i biznesowy, a następnie przyjdziemy do Ciebie z gotowym rozwiązaniem. Z EasyCall Twoje przedsiębiorstwo wejdzie na jeszcze wyższy poziom.

Poprawa jakości obsługi klienta i świadczonych usług contact center

Jakość obsługi klienta ma duże znaczenie w kontekście jego utrzymania i zadowolenia. Właśnie dlatego EasyCC umożliwia Ci dostosowanie podejścia konsultantów do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Rozmowy mogą być nagrywane i poddawane analizie. Poszczególne funkcje systemu wspierają optymalizację całego procesu. Klienci są jeszcze lepiej obsłużeni, a EasyCC pomaga w jeszcze lepszym zarządzaniu czasem i priorytetami konsultantów. To nie tylko kolejkowanie połączeń, ale również kierowanie ich do konkretnych specjalistów. EasyCC sprawdza się zarówno w ramach infolinii obsługującej połączenia przychodzące, jak i w obszarze połączeń wychodzących, w tym sprzedażowych. 

Optymalizacja kosztów utrzymania działu contact center

Źle zarządzany zespół CC odbiera mniej połączeń. Bezczynność konsultantów prowadzi do strat finansowych Twojego przedsiębiorstwa. Na szczęście z nami tego unikniesz. EasyCC eliminuje bezczynność pracowników contact center, kierując do nich połączenia według przygotowanego schematu. Dzięki temu pracownicy są jeszcze skuteczniejsi. Optymalizuje to koszty utrzymania działu obsługi klienta i zwiększa Twoje zyski. Na czym to polega? System EasyCC sprawia, że połączenia odbierane są automatycznie. Dzwoniący trafiają do odpowiednich konsultantów, dzięki czemu skupiają się oni tylko na rozwiązywaniu problemów klienta. Nie tracą czasu na przekierowywanie połączeń. Docelowo sprawia to, że cele biznesowe Twojego działu obsługi klienta realizowane są nawet kilkukrotnie szybciej. To brzmi dobrze, prawda?

Zwiększenie wydajności działu contact center

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi to tylko jeden z naszych priorytetów. Zależy nam na tym, aby każdy pracownik działu contact center był jeszcze wydajniejszy. Dzięki temu, poświęcając ten sam czas pracy, zrobi znacznie więcej. W EasyCall oferujemy takie rozwiązania z obszaru zwiększenia produktywności działów obsługi klienta, jak m.in.: platforma do automatyzacji kontaktów z klientem, kampanie masowe SMS/VMS, narzędzia wspierające skuteczne procesy przychodzące i wychodzące.

Wysoka skuteczność działań sprzedażowych i windykacyjnych

Uniwersalność EasyCC polega na tym, że system z powodzeniem może być wykorzystywany na różnych etapach kontaktu z klientem. To nie tylko infolinia przychodząca lub dział przyjmowania reklamacji. Tak naprawdę z powodzeniem wdraża się go również w działach sprzedaży i windykacji należności. Odpowiednia konfiguracja EasyCC sprawia, że specjalista ma większą kontrolę nad całym procesem i jest w stanie spersonalizować każdą rozmowę. Ma także wgląd do historycznych danych o kliencie, na które może się powoływać. Automatyzacja komunikacji przekłada się na większą liczbę połączeń w tym samym czasie. Specjalista nie traci czasu na odrzucone telefony, dzięki czemu wyraźnie wzrasta jego wydajność oraz konwersja sprzedażowa. Ty też możesz się o tym przekonać. Wdrożenie EasyCC nie jest skomplikowane, a już od pierwszych dni daje wymierne efekty. 

Integrowalność z Twoim oprogramowaniem

Korzystasz już z oprogramowania w swojej firmie i obawiasz się wdrożenia EasyCC? Nie martw się tym. Naszym zadaniem jest stworzenie takiego systemu, który będzie integrowany z narzędziami zewnętrznymi. Wszystko dzięki dostępowi do API w technologii Webservices/SOAP. Dzięki temu EasyCC z powodzeniem połączymy z systemami CRM, HIS, ERP w Twojej firmie. Wpływa to korzystnie na poprawę efektywności operacyjnej centrum obsługi klienta. Integracja może być wielopoziomowa i dostosowywana jest do realnych potrzeb klientów. Ponadto nasze rozwiązanie jest bardzo elastyczne i skalowalne, dzięki czemu będzie szyte na miarę Twoich potrzeb i oczekiwań. Masz jakieś wątpliwości lub pytania? Skontaktuj się z nami, a My poprowadzimy Cię przez cały proces. 

Zwiększ wydajność call center z EasyCall

Nie zwlekaj i już dziś zwiększ wydajność działu contact center z EasyCall. System EasyCC to odpowiedź na realne wyzwania osób zarządzających działami obsługi klienta, działami sprzedaży czy też windykacją. Sprawdź potencjał zastosowania naszego oprogramowania w swojej firmie. Zapraszamy do kontaktu z naszym ekspertem, który przedstawi Ci narzędzie EasyCC oraz zaprezentuje Ci różne możliwości jego wdrożenia w Twoim przedsiębiorstwie. Od lat wspieramy polskie firmy w transformacji technologicznej i w poprawie standardów i jakości pracy działów contact center. 
To może Cię zainteresować

Kampanie masowe
VMS + IVR

Wypróbuj efektywne narzędzia automatyzujące komunikację!