Kampanie masowe VMS z IVR

Kampania głosowa VMS+ IVR - korzyści

Realizuj kampanie masowe z wykorzystaniem najbardziej efektywnego narzędzia automatycznej komunikacji. Wiadomość głosowa z wbudowaną interakcją zwrotną z jej odbiorcą (IVR – Interactive Voice Response) pozwoli wyróżnić Twój komunikat z pośród wielu SMS-ów lub e-maili, jakie otrzymuje Twój potencjalny klient. Z naszych obserwacji jednoznacznie wynika, że komunikat głosowy zostaje w pamięci odbiorcy na dłużej, niż standardowy komunikat tekstowy w postaci SMS-a. Zastosowanie VMS w połączeniu z IVR umożliwia dwukierunkową komunikację z klientem, bez potrzeby angażowania konsultantów w twojej firmie.

Sprawna komunikacja

Twoje komunikaty dotrą do większej grupy odbiorców, przez co podniesiesz skuteczność realizowanych połączeń. Potencjalny klient zyska możliwość bezpośredniego zareagowania na wysłuchaną wiadomość, dzięki opcjom dostępnym w menu IVR.

Taka forma masowych wysyłek świetnie sprawdza się przy badaniu opinii klientów lub ich preferencji zakupowych.

Rozszerzenie grupy docelowej odbiorców

Dzięki wiadomością głosowym VMS możesz w niemal nieograniczony sposób  zwiększyć grono odbiorców swoich komunikatów. Nie będzie Cię tutaj ograniczać liczba dostępnych konsultantów. Dodatkowo, komunikaty mogą być wysyłane w dowolnie określonej przez Ciebie częstotliwości.

Pamiętaj że ponad 20% odbiorców po otrzymaniu wiadomości głosowej, dzięki interaktywnemu menu IVR,  już w trakcie jej odsłuchiwania zdecyduje się na rozmowę z konsultantem.

Łatwe odzyskiwanie należności

Działania windykacyjne prowadzone przy wykorzystaniu wiadomości VMS z wbudowanym IVR, generuje wysoką efektywność zarówno dla procesów monitoringu jak i miękkiej windykacji. Jest to również idealna forma poinformowania Klientów lub osób zadłużonych, o przygotowanych specjalnie dla nich propozycjach.

Budowanie lojalności

Pokaż Klientowi, że rozumiesz jego potrzeby. Kampanie VMS z IVR idealnie sprawdzają się w budowaniu lojalności klientów. Jest to zatem doskonałe narzędzie do cyklicznych akcji promocyjnych, stworzonych dla spersonalizowanej grupy odbiorców np. obchodzących urodziny. Buduj relacje, oparte na czymś więcej niż sama sprzedaż.

Kampanie masowe sms

Zastosowanie wiadomości głosowych z interaktywną obsługą zwrotną (VMS z IVR):

Wypróbuj kampanie łączone VMS+IVR

    Please prove you are human by selecting the flag.

    Klikając „Wyślij” akceptujesz naszą polityką prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od easyCALL.pl

    Jak uruchomić kampanie masowe VMS z IVR w Twojej firmie?

    Prosta kreacja kampanii i diaplanu

    Dzięki intuicyjnej platformie kontaktów z klientem zbudowanej przez EasyCall – w bardzo prosty sposób stworzysz komunikaty głosowe i zaplanujesz ich wysyłkę. Proces tworzenia ścieżek dialogu i interakcji odbywa się metodą przeciągnij i upuść (drag and drop).

    Możliwość wyboru głosu lektora lub syntezy mowy

    Komunikaty wysyłane w ramach VMS, są tworzone na dwa sposoby. Nagranie komunikatu możesz wykonać we współpracy z profesjonalnym lektorem lub zlecić EasyCall. Jeśli jednak potrzebujesz dużo prostszej i szybszej metody – proponujemy zamianę tekstu pisanego na mowę. Korzystamy tutaj z zaawansowanego systemu syntezy mowy, który  precyzyjnie zamienia wpisany przez Ciebie tekst  na mowę w wielu językach. To Ty zdecydujesz, czy komunikat ma być przekazany przez głos męski lub żeński.

    Szczegółowe raportowanie wyników kampanii

    Po zakończeniu kampanii otrzymasz od nas pełen raport, wraz z kluczowymi danymi dotyczącymi efektywności oraz skuteczności przeprowadzonych działań. Uzyskane w ten sposób dane z powodzeniem posłużą Ci do stworzenia oferty, dopasowanej do konkretnych oczekiwań Twoich klientów.

    Przykładowe kampanie interaktywne jakie zrealizujesz

    Kampania VMS z interaktywną obsługą zwrotną umożliwia m.in.: przeprowadzenie windykacji aż do przyjęcia deklaracji spłaty, przeprowadzenie automatycznej ankiety preferencji klientów przy pomocy rozpoznawania mowy, zaproszenie klientów na konferencje czy ważne wydarzenie. Dodatkowo, możliwe jest zebranie danych osób zainteresowanych przy pomocy transkrypcji mowy, wbudowanej w interakcję.

    Lektor i Syntezator mowy

    Odsłuchaj przykładową wiadomość głosową przygotowaną przez syntezę mowy oraz lektora i syntezy mowy
    To może Cię zainteresować

    Kampanie łączone VMS + SMS

    Wykorzystaj synergię wielokanałowej komunikacji z Klientem!