Kampanie łączone VMS + SMS

Zwiększ efekty prowadzonych kampanii marketingowych i działań windykacyjnych

Kampanie wieloetapowe - poznaj korzyści

Zastosowanie wielu narzędzi równocześnie oraz ich integracja w kompleksowe procesy i scenariusze automatycznej komunikacji przynosi wiele korzyści. Pozwala zwiększyć skuteczność kampanii marketingowych lub działań windykacyjnych, obniżyć dotychczasowe koszty i zwiększyć dotarcie do osób docelowych. Wykorzystaj kampanie VMS (ang. Voice Mail Service), czyli automatyczne komunikaty głosowe, w połączeniu z innymi narzędziami nowoczesnej komunikacji, takimi jak SMSy.

Podniesienie skuteczności działań marketingowych i windykacyjnych

Łącząc narzędzia w ramach jednej kampanii podniesiesz skuteczność działań marketingowych bądź windykacyjnych. Kampanie warunkowe pozwalają tak zdefiniować proces, aby zależnie od statusu kontaktu z osobą docelową  zrealizować określone działanie. Skuteczność kampanii marketingowych łączących wiadomości głosowe z wiadomościami tekstowymi wzrasta nawet o 30%.

Obniżenie kosztów oraz wzrost przychodów

Platforma wielokanałowych kampanii (VMS, SMS, 2WAYSMS) może wysyłać setki tysięcy komunikatów dziennie –  tak szerokiego zasięgu prowadzonych działań nie daje nawet duże Call Center. Znacząco spada koszt pojedynczego kontaktu oraz rośnie skala prowadzonych działań. Pozwala to wprowadzić znaczne oszczędności jak i efektywnie zarządzać zespołem konsultantów Call Center.

Zwiększenie dotarcia do osób docelowych

Dzięki możliwości rozsyłania bardzo dużej liczby komunikatów dziennie, z jednoczesnym wykorzystaniem kilku form komunikacji w ramach jednego procesu, obserwujemy znaczny wzrost poziomu dotarcia do Klientów. Przykładowo: połączenie wysyłki VMS  z poprzedzającą je wysyłką SMSów – które zapowiadają otrzymanie ciekawej propozycji czy zapowiadającej następujący po niej kontakt obsługowy czy sprzedażowy – zwiększa skuteczność dotarcia do osób docelowych. Dodatkowo ponad 20% osób, do których wyślesz komunikat VMS i lub SMS, oddzwoni do Twojego Contact Center.

Automatyzacja wychodzących kampanii masowych

Wysyłanie VMSów, w połączeniu z innymi narzędziami, służącymi do komunikacji z Klientem,  pozwala na realizację skomplikowanych procesów. Należy do nich m.in. miękka windykacja, monitoring płatności, wyrażanie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Możliwe jest zautomatyzowanie każdego z tych procesów, dzięki opracowaniu algorytmu postępowania. Aby jeszcze lepiej wykorzystać możliwości tego narzędzia, warto pobierać dodatkowe dane zewnętrzne z innych systemów, które pomagają nawiązywać kontakt z osobą docelową.

Kampanie masowe sms

Zwiększ skuteczność dotarcia łącząc różne narzędzia komunikacji

Wypełnij formularz

    Proszę udowodnić, że jesteś człowiekiem, wybierając Klucz.

    Klikając „Wyślij” akceptujesz naszą polityką prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od easyCALL.pl

    Przykładowy schemat wieloetapowej kampanii łączonej VMS z SMS

    Umożliwia zwiększenie skuteczności dotarcia o nawet 30%

    Ja wdrożyć zintegrowane kampanie warunkowe VMS z SMS?

    Intuicyjna obsługa platformy

    Przygotuj nowy proces lub wybierz jeden z istniejących w Twojej firmie. Określ, jakie czynności mają zostać wykonane, jeżeli np. klient nie odbierze połączenia z komunikatem głosowym. Platforma kampanii łączonych EasyCall jest bardzo prosta i intuicyjna w obsłudze.

    Pełna automatyzacja kampanii

    Platforma wykonuje zdefiniowany proces automatycznie. Jeżeli jednak klient nie odbierze połączenia z komunikatem głosowym VMS – możemy ponowić połączenie w wyznaczonym przez Ciebie czasie lub wysłać do niego odpowiednio przygotowaną wiadomość tekstową SMS.

    Stały monitoring przebiegu kampanii

    Na bieżąco możesz śledzić statystki oraz postęp realizacji zdefiniowanego przez Ciebie procesu. Masz również możliwość obserwacji i analizy zachowań Twoich klientów sprawdzając, na jakim etapie procesu klienci najczęściej przerywają połączenie.

    Opinie naszych klientów

    Wdrożenie systemu masowej wysyłki wiadomości głosowych dostarczonego przez EasyCall doprowadziło do zwiększenia skuteczności naszych kampanii marketingowych o ponad 30%.  Wszystko dzięki wykorzystaniu łączonej, a co najważniejsze, warunkowanej wysyłki wiadomości głosowych (VMS) i SMSów. W razie nieodebrania wiadomości głosowej, wysyłany jest SMS zapowiadający kolejną wiadomość głosową w krótkim czasie. Ponowienie realizowane jest zazwyczaj trzykrotnie w konsekwencji znacząco rośnie respons z naszych akcji.

    Leszek Kułak – KLL sp z o.o.

    To może Cię zainteresować

    Kampanie masowe
    VMS + IVR

    Wypróbuj efektywne narzędzia automatyzujące komunikację!