Kampanie masowe VMS

Kampanie masowe VMS - co to jest?

VMS system (Voice Mailing System) to nowoczesne narzędzie komunikacji mobilnej. Usługa VMS polega na nagraniu komunikatu głosowego, który jest wysyłany na tej samej zasadzie jak wiadomość SMS. Przewagą kampanii VMS jest nietypowa forma przekazu, która wzbudza większe zainteresowanie odbiorcy. Voice mailing pozwala nawiązać bardziej osobisty kontakt. Użytkownik ma poczucie, że wiadomość jest skierowana konkretnie do niego, co pozwala na osiągnięcie wyższej skuteczności i realizację założonych celów kampanii. Wiadomość VMS może być kierowania na telefony komórkowe i stacjonarne.

Zalety działania VMS

Szybka komunikacja

Masowe wiadomości głosowe VMS pozwolą Ci w łatwy sposób dotrzeć do precyzyjnie określonej grupy docelowej. Treść wiadomości może zostać przygotowana w oparciu o wbudowaną syntezę mowy w wielu językach lub przez profesjonalnego lektora. Wiadomości głosowe są wysyłane na telefony komórkowe i stacjonarne – także zagraniczne. Ponad 20% odbiorców oddzwania na numer z którego wykonano kampanię, pomimo nieodebrania wiadomości.

Skuteczne dotarcie do odbiorców

Wiadomości głosowe usprawnią Twoje działania marketingowe, bez względu na branżę, którą reprezentujesz. Możesz w nich zaprosić do udziału w loterii czy konkursie lub przypomnieć o ważnym wydarzeniu. Wykorzystując wiadomości głosowe z wbudowanym IVR udostępnisz klientowi wiele ważnych dla niego informacji, bez konieczności kontaktu z konsultantem. Jest to szybka i wygodna metoda, która jest postrzegana przez odbiorców jako bardziej atrakcyjna niż tradycyjne wiadomości tekstowe.

Dzięki wykorzystaniu naszej platformy możliwe jest definiowanie dialplanu dla każdej kampanii oddzielnie.  Dialplan może przewidywać wielokrotne ponawiania kontaktu w założonym okresie czasu, aż do odsłuchania komunikatu przez odbiorcę. Dodatkowo, łączenie różnych narzędzi w jedną kampanię (np. VMS z SMS) podniesie znacząco jej skuteczność (nawet o 30%).

Większy zasięg Twojego przekazu

System VMS zwiększy zasięg Twojego przekazu. Odbiorca, który wysłucha komunikat, zapamięta więcej niż ma to miejsce w przypadku tradycyjnych wiadomości tekstowych. Nasza platforma umożliwia realizacje nawet kilkuset tysięcy VMSów dziennie lub więcej – w zależności od twoich oczekiwań, liczby równoczesnych połączeń a także dostępnych konsultantów w Twojej firmie którzy obsłużą oddzwonienia i udzielą dodatkowych informacji w trakcie kampanii.

Systematyczne raporty

Wykonanie kampanii potwierdzane jest szczegółowym raportem, który udostępniany jest w postaci grafiki na stronie WWW lub przekazywany jest w uzgodnionej postaci na zasobie FTP. Raporty uwzględniają przebieg całej kampanii, wskazując na czas oraz status realizacji poszczególnych komunikatów. Dzięki temu jesteś w stanie przeanalizować kluczowe parametry i stale doskonalić swoją komunikację z klientem.

Integracja z systemem crm

Automatyzacja procesów w firmie

Dzięki interaktywnej obsłudze zwrotnej z poziomu menu wiadomości głosowej, zautomatyzujesz wiele procesów np.: windykacji, weryfikacji leadów, działań marketingowych, ankietowania i badania opinii klientów. Intuicyjna konfiguracja kampanii oraz wiele możliwości ustawień, pozwala na stworzenie skutecznego przekazu i dialplanu  adekwatnego do potrzeb Twojego biznesu.

Wypróbuj kampanie masowe VMS od EasyCall

    Proszę udowodnić, że jesteś człowiekiem, wybierając Ciężarówka.

    Klikając „Wyślij” akceptujesz naszą polityką prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od EasyCall.

    Kreator kampanii wielokanałowej VMS/SMS

    Dialplan kampanii VMS

    Zaplanuj swoją wysyłkę w czasie – do każdej kampanii możliwe jest przygotowanie dialplanu, czyli algorytmu, wg  którego nawiązywane są połączenia. Określa on co najmniej:

    Jak działa VMS?

    Poniżej przykłady zastosowania kampanii VMS w najpopularniejszych branżach.

    VMS w firmach windykacyjnych

    VMS w działach marketingowych

    VMS dla sklepów internetowych

    Lektor i Syntezator mowy

    Odsłuchaj przykładową wiadomość głosową przygotowaną przez syntezę mowy oraz lektora i syntezy mowy:

    Integracja z ms teams

    Jak wdrożyć kampanie VMS?

    Kampania VMS wymaga wyboru grupy docelowej, do której będzie wysyłana wiadomość głosowa a także przygotowania treści komunikatu Planując voice mailing trzeba pamiętać, aby wysyłka była skierowana do jakościowej bazy odbiorców. Najlepiej gdyby były to kontakty do osób, które same zostawiły numer telefonu i są otwarte na nasze komunikaty. Kolejnym krokiem jest nagranie wiadomości w wykonaniu lektora lub wybór syntezatora mowy. Po wybraniu odpowiednich numerów następuje połączenie.

    Należy tej formy komunikacji używać jednak z umiarem, ponieważ odsłuchanie wiadomości głosowej zajmuje więcej czasu niż przeczytanie SMS. Wymaga również od odbiorcy komunikatu gotowości do tego, aby poświęcić nam kilkadziesiąt sekund „tu i teraz”, podczas gdy do odczytania wiadomości SMS możemy wrócić w dowolnym momencie.

    Warto dodać, że w Internecie pod podjęciem VMS funkcjonuje też system zarządzania video, jednak są to dwa zupełnie inne produkty. Aby dowiedzieć się więcej na temat kwestii technicznych i możliwości jakie daje wdrożenie kampanii VMS skontaktuj się z nami!

    To może Cię zainteresować

    Kampanie łączone
    VMS + IVR

    Zautomatyzowana  wielokanałowa komunikacja z klientem!

    To może Cię zainteresować

    Kampanie łączone
    VMS + SMS

    Wykorzystaj synergię wielokanałowej komunikacji z Klientem!