Nagrywanie rozmów telefonicznych

Popraw jakość obsługi klienta i wprowadź nagrywanie rozmów zewnętrznych

Postaw na pewność, jaką daje nagrywanie rozmowy telefonicznej

Obustronna ochrona i gotowość na przepisy związane z RODO

Nagranie rozmowy telefonicznej z klientami podnosi wydajność ich obsługi. Dlaczego? Ponieważ umożliwia identyfikację problemów, ułatwiając tym samym rozstrzyganie ewentualnych konfliktów. Klienci często nie pamiętają dokładnych ustaleń, jakie wyniknęły podczas rozmowy z przedstawicielem Twojej firmy.

Łatwy dostęp

Wykorzystując rejestrowanie rozmów telefonicznych, można dotrzeć do konkretnych fragmentów danej konwersacji. Zapewniamy Ci pełen dostęp do przechowywanych na serwerze nagrań rozmów oraz możliwość pobierania poszczególnych nagrań. Wszystkie niezbędne informacje są bezpieczne, w jednym miejscu.

Wzrost sprzedaży

Nagrywanie rozmowy telefonicznej podniesie skuteczność Twoich działań marketingowych. W jaki sposób? Pozwalając na badanie skuteczności aktualnego skryptu rozmowy oraz rozwijanie umiejętności komunikacyjnych przedstawicieli Twojej firmy. Dzięki temu poprawisz poziom dotychczasowej obsługi i zwiększysz skuteczność działań sprzedażowych.

Na czym polega nagrywanie rozmowy telefonicznej?

Nagrywarka rozmów telefonicznych pozwala na pozyskanie cennych informacji, standaryzację procesów i poprawę efektywności – zarówno obsługi klienta, jak i pracy wewnętrznych działów w firmie. Telefonia internetowa VoIP umożliwia stałe nagrywanie i archiwizowanie wszystkich połączeń w firmie. Wybierz nagrywanie rozmów telefonicznych i zyskaj pełen dostęp do połączeń przychodzących i wychodzących. Możesz je odsłuchać w dogodnym dla Ciebie czasie.

Usługa nagrywania rozmów telefonicznych okazuje się szczególnie przydatna dla firm, które w sposób zdalny zawierają swoje umowy z klientami, czy zbierają zgody na przetwarzanie danych. Polecana jest również firmom, które w oparciu o gotowe nagrania chcą usprawnić aktualny proces szkolenia pracowników.

Zainteresowało Cię nagrywanie rozmów telefonicznych w EasyCall? Sprawdź naszą ofertę i poznaj korzyści, jakie Ci dajemy! Wypełnij prosty formularz, który pozwoli nam skontaktować się z Tobą.

Napisz do nas i zamów usługę nagrywania rozmów!

    Proszę udowodnić, że jesteś człowiekiem, wybierając Choinka.

    Klikając „Wyślij” akceptujesz naszą polityką prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od EasyCall.

    Co zyskasz dzięki rejestrowaniu rozmów telefonicznych?

    Bezpieczeństwo rozmów

    Konflikt z klientem? Wykorzystaj rejestrator rozmów telefonicznych, aby na bieżąco wyjaśniać wszystkie sporne kwestie. Czasem wina będzie leżała po stronie Twojej firmy, częściej jednak  wynika ona z niezrozumienia oferty lub informacji przekazanej klientowi lub niepamięci niektórych faktów.

    Poprawa komunikacji

    Chcesz rozwijać umiejętności komunikacyjne swoich pracowników? Przeprowadzaj z nimi sesje szkoleniowe, w oparciu o zarejestrowane rozmowy telefoniczne. Konkretne wskazówki, poparte przykładami będą bardziej skuteczne niż czysta wiedza teoretyczna. Analiza koknkretnych trudności umożliwi wypracowanie alternatywnych, bardziej skutecznych sposobów reagowania. Wprowadź proste zasady telefonicznej obsługi klienta.

    Skuteczność sprzedaży

    Wykorzystaj nagrywanie połączeń komórkowych do opracowania schematów, które usprawnią proces sprzedażowy w Twojej firmie. Uzyskasz konkretne informacje o skuteczności poszczególnych działań wraz z pomysłami na ich ulepszenie.

    Przechowywanie nagrań

    Dajemy Ci możliwość przechowywania nagrań prowadzonych rozmów na naszych serwerach czyli w tzw. chmurze. Dzięki temu masz do nich cały czas dostęp i możesz  wykorzystywać je do analiz, szkoleń czy optymalizacji procesów  – zawsze wtedy kiedy tego potrzebujesz.

    Sip trunk

    Interesują Cię inne narzędzia usprawniające pracę call center? EasyCall dostarcza kompleksowe rozwiązania dla firm tj. centrala telefoniczna z możliwością nagrywania, nagrywanie rozmów IVR oraz wiele innych. Sprawdź powiązane usługi!

    To może Cię zainteresować

    Wirtualna centrala

    Wirtualna centrala telefoniczna umożliwia rozbudowanie infrastruktury komunikacyjnej, a co za tym idzie, poprawienie efektywności działania firmy.