Wirtualna centrala VPBX to najlepsza alternatywa dla firmowej centrali telefonicznej.

W dobie powszechnego dostępu do internetu firmową centralę telefoniczną z powodzeniem zastąpić może wirtualna centrala VPBX, która oferuje firmom wiele dodatkowych możliwości.

Firmy posiadające sprzętowe centrale telefoniczne borykają się często z problemami związanymi ze skalowalnością tego typu rozwiązań jak również elastycznością i możliwościami bieżącego dostosowania funkcjonalności centrali do wymagań rozwoju biznesu.

Tego typu problemy pozwala wyeliminować wirtualna centrala oparta na udostępnieniu usług w modelu chmury obliczeniowej uniezależniającej firmę od aktualnego rozwiązania sprzętowego. Niewątpliwą zaletą rozwiązań oferowanych za pośrednictwem chmury obliczeniowej jest ich skalowalność i możliwość dopasowania funkcjonalności do aktualnych potrzeb firmy oraz jej możliwości finansowych, w ten sposób rozwiązanie może rozwijać się wraz z przedsiębiorstwem, bez konieczności ponoszenie dużych nakładów finansowych związanych z zakupem sprzętu oraz jego utrzymaniem. Taki modeli chmury obliczeniowej nazywany jest także udostępnieniem oprogramowania jako usługi (z ang. SaaS – Software as a Service.).

Wirtualna centrala VPBX to podstawowa usługa nowoczesnej cyfrowej telefonii stacjonarnej.

Wirtualna centrala VPX jest podstawowym elementem nowoczesnej telefonii stacjonarnej. pozostałe ale również istotne dla działania biznesu to nagrywanie połączeń, telekonferencje, wirtualny faks, numeracja zagraniczna czy własna infolinia.

EasyCall wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów biznesowych udostępnia w modelu SaaS wirtualną centralę, która pozwala na definiowanie nawet bardzo skomplikowanych procesów obsługi klienta składających się m.in. z zapowiedzi głosowych IVR, kolejkowania, przekierowań i powiadomień w razie nieobecności. Konfiguracja centrali odbywa się za pomocą przejrzystego interfejsu graficznego przeciągnij i upuść (drag&drop), klient przy pomocy przeglądarki internetowej może w dosłownie kilka minut ustawić powiadomienia, zapowiedzi i przekierowania. Dla przykładu mogą zostać zdefiniowane zapowiedzi głosowe (także przy wykorzystaniu syntezy mowy) informujące np. o niedostępności abonenta w określonych godzinach i dniach i możliwości przekierowania rozmowy do innego działu po wybraniu odpowiedniego numeru z klawiatury telefonu. W razie nieobecności konsultantów w biurze centrala wirtualna wyśle SMSa do osoby dzwoniącej a nagranie z poczty głosowej prześle e-mailem na wskazany adres. Firma korzystająca z centrali wirtualnej, może również samodzielnie skonfigurować numery wewnętrzne w firmie oraz skonfigurować kolejkowanie połączeń. Co ważne, z punktu widzenia biznesu, także jego strony kosztowej, konfiguracje centrali EasyCall można powierzyć użytkownikom bez wiedzy technicznej.

Skalowalna i elastyczna infrastruktura telefoniczna dzięki centrali wirtualnej EasyCall

W związku z tym, że centrala wirtualna hostowana jest na serwerach operatora telekomunikacyjnego, czyli nie znajduje się w firmie, a jej konfiguracja odbywa się za pośrednictwem sieci internetowej, jest ona niezależna od infrastruktury posiadanej przez firmę. Usługę dopasowuje się i rozwija wraz ze wzrostem zapotrzebowania w firmie, nie ma konieczności zakupów na zapas, czy też problemów z przyszłą skalowalnością. Jest to tak zwany usługowy model współpracy z operatorem telekomunikacyjnym – Software as a Service (SaaS).

Nowe możliwości wirtualnej centrali telefonicznej

Wirtualna centrala EasyCall to także wiele nowym możliwości biznesowych. Możliwe jest zbudowanie elastycznego biura obsługi klienta dla małej firmy. Możliwe jest też określenie zasad przekierowywania lub kolejkowania połączeń przychodzących. Biuro obsługi można zbudować w kilkanaście minut, przeciągając poszczególne elementy na pulpit zarządzania wirtualnej centrali dostępny poprzez internet. Wszystkie połączenia mogą być nagrywane, nagrania przechowywane są wtedy na serwerze operatora.

Należy także podkreślić iż proces migracji jest bezproblemowy dla firmy, zapewniamy pełną przenaszalność numeracji, udostępniamy także nowe numery stacjonarne ze wszystkich stref numeracyjnych w Polsce, posiadamy numeracje zagraniczną i teleinformatyczną 80x.

Korzyści z wdrożenia Wirtualnej Centrali Abonenckiej VPBX EasyCall:

  1. Rezygnacja z dotychczasowej centrali telefonicznej dowolnej wielkości.
  2. Minimalizacja kosztów usług telefonii stacjonarnej w firmie
  3. Optymalizacja kosztów utrzymania infrastruktury i wsparcia dla telefonii stacjonarnej.
  4. Możliwość zbudowania wirtualnego contact center z kolejkowaniem połączeń i grupowaniem konsultantów
  5. Usługi dodane, takie jak nagrywanie połączeń, wirtualny faks, numeracja zagraniczna, teleinformatyczna 80x
  6. Wielopoziomowy system IVR z możliwością warunkowania zapowiedzi i przekierowań połączeń w oparciu o zdefiniowane reguły.
  7. Wymiana danych z systemami zewnętrznymi, integracja

Nagrywanie połączeń – korzystaj na bieżąco z cennej wiedzy o twoich klientach

W ramach usług telekomunikacyjnych dla biznesu udostępniamy nielimitowane nagrywanie połączeń, co ważne są one dostępne do odsłuchu i przechowywane w chmurze na serwerach EasyCall. Opłata za nagrywanie połączeń jest stała i nie jest zależna od ilości nagranych połączeń. Do twojej dyspozycji jest cenna wiedza o twoich klientach umożliwiająca bieżącą kontrolę jak również szkolenie nowych pracowników czy też archiwizowanie konkretnych rozmów zgodne z przepisami prawa.