SIP TRUNK

Wysoka jakość połączeń przez SIP TRUNK i prosta obsługa wielu rozmów jednocześnie.

Co to jest SIP TRUNK?

SIP TRUNK to nowoczesny zamiennik dla tradycyjnej telefonii cyfrowej realizowanej na łączach ISDN PRA/BRA, który pozwala na realizację rozmów bez względu na ilość jednoczesnych połączeń telefonicznych poprzez tzw. wirtualny kanał (TRUNK). SIP TRUNK umożliwia wielokanałową transmisję głosu za pośrednictwem Internetu i wykorzystuje do tego protokół SIP (Session Initiation Protocol).

Wykorzystaj pełnię możliwości SIP TRUNK dla Twojego biznesu

Skalowalność usługi

Bezproblemowa skalowalność liczby połączeń realizowanych na dany numer (infolinia) poprzez SIP TRUNK w sieci Internet pozwoli swobodnie zwiększać liczbę obsługiwanych klientów i żaden telefon do Twojej firmy nie pozostanie bez odpowiedzi. Dobierz dogodną ilość kanałów w zależności od ilości pracowników będzie rozmawiać w tym samym czasie. Łącz i dobieraj usługi, które najlepiej sprawdzą się w Twojej firmie. Określ maksymalną ilość połączeń głosowych, nagrywaj połączenia i wykorzystuj ich nagrania w przyszłości. W ramach SIP TRUNK może być też obsługiwana poczta głosowa.

Negocjacja stawek

Zapewniamy możliwość negocjacji stawek połączeń krajowych i zagranicznych, co jeszcze bardziej pozwoli optymalizować koszty ich realizacji. Numeracja zagraniczna zapewni kontakt z kontrahentami, z którymi Twoja firma realizuje projekty również za granicą. Połączenia z wielu oddziałów zagranicznych odbierzesz w jednym miejscu np. centrali Twojej firmy – wybierz usługę SIP TRUNK z numeracją zagraniczną.

Mobilność

Z usługi SIP TRUNK możesz korzystać z dowolnego miejsca. Jesteś u klienta na spotkaniu lub pracujesz zdalnie? Z rozwiązaniami od EasyCall nie ma to znaczenia – możesz korzystać z SIP TRUNK wszędzie tam, gdzie zapewniony jest dostęp do Internetu.

Numeracja zagraniczna

W usłudze SIP TRUNK możesz ustwawić prezentację dowolnym numerem. Może to był głowny numer infolinii – stacjonarny, komórkowy a także zagraniczny. Dzięki temu połączenia z wielu oddziałów zagranicznych odbierzesz w jednym miejscu np.: centrali Twojej firmy.

W ramach podstawowej oferty zyskujesz:

  • 5 kanałów umożliwiających prowadzenie 5 jednoczesnych połączeń
  • możliwość rozbudowania usługi o kolejne kanały lub numery zagraniczne oraz komórkowe

Dopasuj usługę SIP TRUNK do swoich potrzeb

    Please prove you are human by selecting the cup.

    Klikając „Wyślij” akceptujesz naszą polityką prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od EasyCall.

    Dopasuj usługę SIP TRUNK do swoich potrzeb

    Dlaczego warto zainwestować w SIP TRUNK?

    Czy obsługa kilkudziesięciu, a nawet kilkuset połączeń w tym samym czasie wymaga ogromnych inwestycji finansowych? Niekoniecznie. Dzięki SIP TRUNK każda osoba, która potrzebuje dodzwonić się nawet na bardzo obleganą infolinię, ma taką możliwość.

    Połączenia SIP TRUNK, czyli dodzwoni się każdy klient

    Szybkie odpowiadanie na oferty i pomocny call center to jedne z wielu elementów wyróżniających profesjonalne przedsiębiorstwo. Aby firma mogła się ciągle rozwijać, niezbędni są nowi klienci. Wykorzystując pakiet SIP VoIP masz pewność, że każda osoba zainteresowana produktami lub usługami oferowanymi przez firmę, błyskawicznie dodzwoni się do właściwej osoby. Żadne przedsiębiorstwo nie może pozwolić sobie na stratę klientów tylko dlatego, że w porę nie dodzwonili się oni na infolinię.

    Jakie korzyści zapewnia pakiet SIP TRUNK?

    Połączenia SIP umożliwiają przede wszystkim obniżenie kosztów. W praktyce oznacza to darmowe połączenia pomiędzy wszystkimi biurami podłączonymi do jednego systemu VoIP (Voice Over Internet Protocol). Kolejną zaletą jest możliwość szczegółowej analizy danych, dzięki której przedsiębiorstwo może funkcjonować jeszcze wydajniej. Im większa wiedza o kliencie, tym jakość obsługi jest na wyższym poziomie. Ważną cechą jest też elastyczna pojemność, czyli możliwość zmiany liczby połączeń obsługiwanych w tym samym czasie. Jest to niezwykle ważne w przypadku przedsiębiorstw, w których okresy zwiększonego zapotrzebowania na liczbę połączeń występuje okresowo.

    Dlaczego warto skorzystać z oferty EasyCall?

    Nasza firma posiada wieloletnie doświadczenie na rynku telekomunikacyjnym. Specjalizujemy się zarówno w dużych i wymagających, jak i niewielkich wdrożeniach systemów. Gwarantujemy wykonanie usługi w możliwie najkrótszym czasie, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów pracy. Jeżeli chcesz się przekonać jak działa SIP TRUNK lub zapoznać się z innymi usługami oferowanymi przez naszą firmę, zachęcamy do kontaktu. Nasi doradcy pomogą w wyborze rozwiązania dopasowanego do Twoich wymagań.

    Co to jest SIP TRUNK?

    Jest to nowoczesna alternatywa dla tradycyjnych linii analogowych. Otwiera możliwości prowadzenia od jednej do kilkunastu rozmów jednocześnie, w zależności od ilości wykupionych kanałów w danej ofercie. Jest ona wykorzystywana dla połączeń wychodzących jak i przychodzących. Sip TRUNK pozwala na wykonanie połączeń, nagrywanie rozmów telefonicznych czy transmisję wideo.

    Jakie są koszty opłat za usługę SIP TRUNK?

    Miesięczny koszt Sip Trunka dla 5 kanałów, gdzie można prowadzić 5 rozmów jednocześnie, zaczyna się już od 39 zł netto.

     

    Czym różni się wirtualna centrala telefoniczna i SIP TRUNK?

    Wirtualna centrala to usługa, która umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych oraz zarządzanie nimi za pośrednictwem internetu. Działa na serwerach operatora i nie wymaga zakupu dodatkowego sprzętu przez klienta. Dzięki wykorzystaniu wirtualnych central telefonicznych klient może korzystać z różnych funkcji, tj. przekazywanie połączeń, rejestrowanie połączeń czy nagrywanie rozmów oraz wideo rozmów.

    Usługa SIP Trunk jest dedykowana dla central telefonicznych – umożliwia realizację ruchu przychodzącego z wszystkich numerów publicznych na koncie SIP i zarządzanie prezentacją ruchu wychodzącego z centrali użytkownika (pozwala podłączenie central telefonicznych do sieci operatora za pomocą protokołu SIP). Dzięki temu klient może korzystać z funkcji centrali telefonicznej wspomnianych wyżej.

    Różnica polega na tym, że wirtualna centralka działa na serwerach operatora, a usługa SIP Trunk umożliwia podłączenie centrali telefonicznej klienta do sieci operatora. Wirtualna centrala jest zazwyczaj tańszą i bardziej elastyczną opcją, gdyż nie wymaga zakupu i instalacji dodatkowego sprzętu, natomiast SIP Trunk może być korzystniejszy dla firm, które już posiadają swoją własną centralę telefoniczną i chcą z niej korzystać, podłączając ją do sieci operatora.

    Usługi SIP TRUNK i VoIP- co je łączy?

    Telefonia VoIP i SIP Trunk są ze sobą powiązane, ponieważ zarówno SIP Trunk jak i VoIP korzystają do przesyłania głosu przy użyciu protokołu SIP.

    Różnica między VoIP a SIP Trunk polega na tym, że VoIP jest ogólną technologią pozwalającą na przesyłanie rozmów głosowych za pomocą łącza internetowego (następca telefonii IP), natomiast usługi SIP Trunk umożliwiają połączenie centrali telefonicznej z siecią operatora. W przypadku SIP Trunk, VoIP jest jedną z możliwych metod przesyłania głosu. EasyCall, jako operator telekomunikacyjny, udostępnia telefonię internetową VoIP oraz szereg usług dodatkowych.

    Co to jest konto SIP?

    SIP Trunk to konto z przypisanymi numerami telefonu, które pozwala na wykonywanie połączeń w technologii VoIP (telefonii internetowej). Uwierzytelnianie na koncie SIP odbywa się poprzez podanie nazwy użytkownika i hasła. Jest tez możliwa opcja bez rejestracji – należy podać adres IP, na który wysyłany jest pakiet internetowy z sygnalizacją i głosem.
    To może Cię zainteresować

    Wirtualna Centrala

    Wirtualna centrala telefoniczna umożliwia rozbudowanie infrastruktury komunikacyjnej, a co za tym idzie, poprawienie efektywności działania firmy.