Kampanie masowe VMS
Kampanie masowe VMS - co to jest?
VMS system (Voice Mailing System) to nowoczesne narzędzie komunikacji mobilnej. Usługa VMS polega na nagraniu komunikatu głosowego, który jest wysyłany na tej samej zasadzie jak wiadomość SMS. Przewagą kampanii VMS jest nietypowa forma przekazu, która wzbudza większe zainteresowanie odbiorcy. Voice mailing pozwala nawiązać bardziej osobisty kontakt. Użytkownik ma poczucie, że wiadomość jest skierowana konkretnie do niego, co pozwala na osiągnięcie wyższej skuteczności i realizację założonych celów kampanii. Wiadomość VMS może być kierowania na telefony komórkowe i stacjonarne.
Zalety działania VMS
Szybka komunikacja
Masowe wiadomości głosowe VMS pozwolą Ci w łatwy sposób dotrzeć do precyzyjnie określonej grupy docelowej. Treść wiadomości może zostać przygotowana w oparciu o wbudowaną syntezę mowy w wielu językach lub przez profesjonalnego lektora. Wiadomości głosowe są wysyłane na telefony komórkowe i stacjonarne – także zagraniczne. Ponad 20% odbiorców oddzwania na numer z którego wykonano kampanię, pomimo nieodebrania wiadomości.
Skuteczne dotarcie do odbiorców
Wiadomości głosowe usprawnią Twoje działania marketingowe, bez względu na branżę, którą reprezentujesz. Możesz w nich zaprosić do udziału w loterii czy konkursie lub przypomnieć o ważnym wydarzeniu. Wykorzystując wiadomości głosowe z wbudowanym IVR udostępnisz klientowi wiele ważnych dla niego informacji, bez konieczności kontaktu z konsultantem. Jest to szybka i wygodna metoda, która jest postrzegana przez odbiorców jako bardziej atrakcyjna niż tradycyjne wiadomości tekstowe.
Dzięki wykorzystaniu naszej platformy możliwe jest definiowanie dialplanu dla każdej kampanii oddzielnie. Dialplan może przewidywać wielokrotne ponawiania kontaktu w założonym okresie czasu, aż do odsłuchania komunikatu przez odbiorcę. Dodatkowo, łączenie różnych narzędzi w jedną kampanię (np. VMS z SMS) podniesie znacząco jej skuteczność (nawet o 30%).
Większy zasięg Twojego przekazu
System VMS zwiększy zasięg Twojego przekazu. Odbiorca, który wysłucha komunikat, zapamięta więcej niż ma to miejsce w przypadku tradycyjnych wiadomości tekstowych. Nasza platforma umożliwia realizacje nawet kilkuset tysięcy VMSów dziennie lub więcej – w zależności od twoich oczekiwań, liczby równoczesnych połączeń a także dostępnych konsultantów w Twojej firmie którzy obsłużą oddzwonienia i udzielą dodatkowych informacji w trakcie kampanii.
Systematyczne raporty
Wykonanie kampanii potwierdzane jest szczegółowym raportem, który udostępniany jest w postaci grafiki na stronie WWW lub przekazywany jest w uzgodnionej postaci na zasobie FTP. Raporty uwzględniają przebieg całej kampanii, wskazując na czas oraz status realizacji poszczególnych komunikatów. Dzięki temu jesteś w stanie przeanalizować kluczowe parametry i stale doskonalić swoją komunikację z klientem.
Automatyzacja procesów w firmie
Dzięki interaktywnej obsłudze zwrotnej z poziomu menu wiadomości głosowej, zautomatyzujesz wiele procesów np.: windykacji, weryfikacji leadów, działań marketingowych, ankietowania i badania opinii klientów. Intuicyjna konfiguracja kampanii oraz wiele możliwości ustawień, pozwala na stworzenie skutecznego przekazu i dialplanu adekwatnego do potrzeb Twojego biznesu.
Klikając „Wyślij” akceptujesz naszą polityką prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od EasyCall.
Kreator kampanii wielokanałowej VMS/SMS
Dialplan kampanii VMS
Zaplanuj swoją wysyłkę w czasie – do każdej kampanii możliwe jest przygotowanie dialplanu, czyli algorytmu, wg którego nawiązywane są połączenia. Określa on co najmniej:
- ilość prób nawiązania połączenia w ciągu zadanego czasu,
- czy kolejne próby w ramach kampanii realizują taką samą treść wiadomości lub schemat komunikacji automatycznej (dot. VMS z IVR),
- godziny, w których przesyłane są połączenia głosowe,
- moment rozpoczęcia nagrywania rozmowy, np. pierwsza sekunda połączenia lub przełączenie do konsultanta,
- czy wykorzystana zostanie detekcja poczty głosowej,
- czy badany będzie czas trwania połączenia.
Jak działa VMS?
Poniżej przykłady zastosowania kampanii VMS w najpopularniejszych branżach.
VMS w firmach windykacyjnych
- przypomnienie o zbliżającym się upływie terminu płatności faktury (prewindykacja),
- informacje o całkowitym stanie zadłużenia (windykacja wczesna),
- przesłanie monitu z informacją o nieuregulowanej płatności,
- przesłanie dłużnikowi prośby o wskazanie możliwego terminu uregulowania płatności,
- przesłanie ostatecznego wezwania do zapłaty (jako dodatek do wysłanego wcześniej listu),
- przesłanie informacji, że w przypadku nieuregulowanej płatności dłużnik zostanie wpisany do rejestru dłużników BIG,
- informowanie klientów o postępach w realizacji spłat,
- umożliwienie zadeklarowania spłaty w określonym terminie.
VMS w działach marketingowych
- zaproszenia na wydarzenia,
- programy lojalnościowe i motywacyjne, konkursy,
- ankiety zadowolenia z usługi lub kontaktu z konsultantem,
- powiadomienia o zmianie oferty lub nowościach,
- weryfikacja leadów pozostawionych na stronach internetowych,
- automatyczne oddzwonienie po nieudanym kontakcie z konsultantem.
VMS dla sklepów internetowych
- powiadomienie o statusie zamówienia i realizacji dostawy,
- udostępnienie możliwości zamiany adresu dostawy,
- automatyczne przyjęcie zamówienia lub reklamacji w przypadku niedostępności contact center,
- ankieta zadowolenia po realizacji zamówienia.
Lektor i Syntezator mowy
Odsłuchaj przykładową wiadomość głosową przygotowaną przez syntezę mowy oraz lektora i syntezy mowy:
Jak wdrożyć kampanie VMS?
Kampania VMS wymaga wyboru grupy docelowej, do której będzie wysyłana wiadomość głosowa a także przygotowania treści komunikatu Planując voice mailing trzeba pamiętać, aby wysyłka była skierowana do jakościowej bazy odbiorców. Najlepiej gdyby były to kontakty do osób, które same zostawiły numer telefonu i są otwarte na nasze komunikaty. Kolejnym krokiem jest nagranie wiadomości w wykonaniu lektora lub wybór syntezatora mowy. Po wybraniu odpowiednich numerów następuje połączenie.
Należy tej formy komunikacji używać jednak z umiarem, ponieważ odsłuchanie wiadomości głosowej zajmuje więcej czasu niż przeczytanie SMS. Wymaga również od odbiorcy komunikatu gotowości do tego, aby poświęcić nam kilkadziesiąt sekund „tu i teraz”, podczas gdy do odczytania wiadomości SMS możemy wrócić w dowolnym momencie.
Warto dodać, że w Internecie pod podjęciem VMS funkcjonuje też system zarządzania video, jednak są to dwa zupełnie inne produkty. Aby dowiedzieć się więcej na temat kwestii technicznych i możliwości jakie daje wdrożenie kampanii VMS skontaktuj się z nami!
Co mogę uzyskać dzięki usłudze VMS ?
Usługa VMS pozwala na dotarcie do większego grona odbiorców. Kampanie mogą być realizowane na numery telefonów komórkowych jak również stacjonarnych. Wysyłka VMS to możliwość przekazania wiadomości w formie dowolnej treści, jak również połączenia usługi z możliwością przekazania rozmowy do konsultanta według określonego schematu IVR.
Do czego można wykorzystać usługę VMS ?
Obecnie usługi VMS są wykorzystywane do kampanii windykacyjnych, jak również do kampanii informacyjnych – w szybki i łatwy sposób można poinformować naszą docelową grupę klientów o wprowadzeniu nowej usługi lub o zmianach, które będziemy realizować w określonym czasie. Dzięki dostępnym raportom istnieje możliwość powtórnej realizacji kampanii do osób, które były nieodstępne i nie odebrały połączenia.
To może Cię zainteresować
To może Cię zainteresować
Kampanie łączone
VMS + SMS
Wykorzystaj synergię wielokanałowej komunikacji z Klientem!