Wirtualna centrala

Czym jest wirtualna centrala?

Wirtualna centrala to praktyczne narzędzie oferujące szerokie możliwości i wymierne korzyści już od pierwszych dni funkcjonowania. Sam proces implementacji usługi jest prosty i przede wszystkim szybki. Korzystają z niej zarówno niewielkie, jak i duże przedsiębiorstwa, które stawiają przede wszystkim na rozwój. Wirtualna centrala telefoniczna umożliwia rozbudowanie infrastruktury komunikacyjnej, a co za tym idzie, poprawienie efektywności działania firmy.

Centrale telefoniczną uzupełnia zestaw praktycznych narzędzi oraz Unified Communications, które pozwalają m.in. na:

przekierowanie połączeń,

przygotowanie zapowiedzi głosowych (IVR),

kolejkowanie połączeń,

odbieranie faksów bez potrzeby zakupu urządzenia.

Korzyści wirtualnej centrali

Poznaj obszary, w których wirtualna centrala EasyCall będzie wspierać i usprawniać funkcjonowanie Twojej firmy

Komunikacja​

Wirtualna centralka VPBX to jeden, łatwy do zapamiętania główny numer stacjonarny lub numer infolinii 80x, który pozwala na kontakt z Twoją firmą. Obsługa Klientów za pośrednictwem rozbudowanej infolinii sprawia, że żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi. Przyjmiesz zamówienia czy zgłoszenia od swoich Klientów, bez względu na porę.

Ekonomia

Wybierając ofertę EasyCall oszczędzasz nawet 60%, w porównaniu z cennikiem tradycyjnego operatora. Jak to możliwe? Znaczna część naszych usług dodatkowych jest bezpłatna. Wirtualna centralka telefoniczna VPBX nie generuje też dodatkowych kosztów, możesz całkowicie zrezygnować z zakupu stacjonarnej centrali abonenckiej PBX dla swojej firmy, brak jest dodatkowych kosztów związanych z rozwojem infrastruktury komunikacyjnej. Usługi są świadczone w oparciu o model SaaS (software as a service) i udostępniane w tzw. chmurze.

Funkcjonalność

Konfiguracja poszczególnych narzędzi jest dostępna w ramach centrali VoIP. Zdefiniujesz je intuicyjnie, dzięki technice drag & drop. Panelem użytkownika możesz zarządzać z dowolnego miejsca, w którym korzystasz z Internetu. W ramach pakietu EasyCall skorzystasz z rozwiązań przyjaznych Twojej firmie, takich jak zapowiedzi głosowe IVR czy numery wewnętrzne i kolejkowanie.

Szybkie wdrożenie

Krok po kroku dostosujesz swoja centralę z pomocą eksperta EasyCall.

Wypróbuj 30 dniowy okres testowy!

    Please prove you are human by selecting the truck.

    Klikając „Wyślij” akceptujesz naszą polityką prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od EasyCall.

    Porozmawiaj z naszym Doradcą o usłudze Voicebot

    Funkcje wirtualnej centrali

    Zapowiedzi głosowe

    Bez trudu ustawisz profesjonalne powitanie, również z pomocą wbudowanego syntezatora mowy

    Kolejkowanie połączeń

    Osoby oczekujące na połączenia wysłuchają komunikatu o swojej pozycji na liście oczekujących

    Numery wewnętrzne

    Każdy z pracowników otrzyma swój własny numer, pomocny podczas przekierowania połączeń

    Darmowe połączenia

    Połączenia wewnątrz firmy i między oddziałami są bezpłatne

    Grupowanie numerów

    Szybko utworzysz grupy numerów w ramach poszczególnych działów firmy

    Wymiana danych

    Klient otrzymuje informacje zwrotne o statusie swojego zamówienia czy zgłoszonej reklamacji które można pobierać dzięki możliwości integracji centrali wirtualnej, m.in. z CRM

    Przekierowanie połączeń

    Pozwala na przekierowanie połączeń na numer komórkowy lub pocztę głosową

    Graficzny interfejs

    Obsługa centrali nie wymaga technicznych umiejętności jest w pełni intuicyjna dzięki wykorzystaniu metody przeciągnij i upuść

    Wysyłka SMSów

    Umożliwia wysyłanie wiadomości SMS do Klientów, kontaktujących się z firmą np.: gdy firma jest zamknięta

    Wysyłka i przyjmowanie faksów

    Daje Ci możliwość odebrania i wysłania faksu do osoby, która nawiązała kontakt z firmą

    Poczta głosowa

    Pozwala na przyjęcie wiadomości głosowej oraz przesłanie jej na wskazany adres e- mail

    Warunkowanie zapowiedzi głosowych

    Rodzaj zapowiedzi może być uzależniony od wybranych przez Ciebie warunków, np. pory dnia

    Wybierz pakiet usług dostosowany do potrzeb Twojej firmy

    Nasze pakiety usług telekomunikacyjnych dostosowane są do firm różnej wielkości  Opowiedz nam o swoich oczekiwaniach, a dobierzemy dla Twojej firmy optymalne rozwiązanie, oferując indywidualne podejście i rekomendacje.

    Duże przedsiębiorstwa posiadające centralę abonencką ISDN PRA lub własny system PBX i/lub poszukujące łącza internetowego punkt-punkt także zapraszamy do kontaktu. Nasz doradca biznesowy przygotuje indywidualną ofertę dostosowaną do Państwa wymagań.

    Konto głosowe (jeden numer z dowolnej strefy numeracyjnej)

    Wirtualna centrala (1 numer główny, 10 kanałów)

    SIP Trunk (5 kanałów)

    umowa na 24 miesiące

    Micro

    15,90 zł

    miesięcznie

    Basic

    69 zł

    miesięcznie

    Silver

    89 zł

    miesięcznie

    Najczęściej wybierany!

    Gold

    199 zł

    miesięcznie

    Platinum

    299 zł

    miesięcznie

    Enterprise

    Wycena indywidualna
    Jeżeli twoja firma posiada więcej niż 25 linii skontaktuj się z nami. Gwarantujemy korzystne cenowo rozwiązanie na najwyższym poziome dostępności indywidualny pakiet usług oraz wiele poziomów SLA
    Wybierz już teraz plan taryfowy dopasowany do potrzeb Twojej firmy. Już od 15,90 zł netto miesięcznie – do 100% abonamentu przeznaczone do wykorzystania na rozmowy

    Przykładowa konfiguracja wirtualnej centrali

    Zobacz przykładową konfigurację wirtualnej centrali, którą stworzyliśmy na potrzeby funkcjonowania firmy handlowej. Zakłada ona kierowanie połączeń związane z podziałem firmy na odpowiednie działy oraz pracowników pracujących w terenie.

    Grupa handlowców

    Łączenie w ustalonej kolejności lub ze wszystkimi numerami jednocześnie

    Technik w terenie

    Przekierowanie rozmowy na telefon komórkowy technika w terenie

    Księgowa w biurze

    Połączenie z księgową znajdującą się w biurze

    Pracownik poza biurem

    Ustawione przekierowanie do poczty głosowej

    Faks

    Przekierowanie umożliwiające przesłanie faksu

    Wirtualna centrala telefoniczna - dodatkowe korzyści

    Centralka telefoniczna, w zależności od wybranego pakietu, oferuje ponad 5000 bezpłatnych minut. W praktyce taka liczba jest w zupełności wystarczająca nawet dla bardzo wymagających użytkowników. Centrala telefoniczna online umożliwia wykorzystywanie voicebotów drugiej generacji, które usprawniają działania przedsiębiorstwa. Dużą popularnością cieszą się voiceboty windykacyjne. Automatyzacja obsługi przy wykorzystaniu AI, czyli sztucznej inteligencji, doskonale sprawdza się w przypadku umawiania wizyt nie tylko w gabinetach medycznych, ale również w salonach fryzjerskich, salonach SPA i innych miejscach tego typu.

    Centrala telefoniczna VoIP - brak ukrytych kosztów

    Wirtualna centrala działa w oparciu o chmurę obliczeniową, która jest niezależna od infrastruktury firmowej. Co to oznacza w praktyce? Przede wszystkim stabilne i bezawaryjne działanie w każdej sytuacji. Centrala telefoniczna jest dostosowana do indywidualnych potrzeb przedsiębiorców. Centrala telefoniczna VoIP generuje stałe, comiesięczne koszty. Takie rozwiązanie sprawia, że nie musisz obawiać się ukrytych opłat związanych np. z utrzymaniem lub konserwacją tradycyjnych linii telefonicznych i urządzeń.

    Dlaczego warto skorzystać z naszych usług?

    Wyróżnia nas przede wszystkim wieloletnie doświadczenie na rynku telekomunikacyjnym. Realizujemy zarówno niewielkie, jak i duże wdrożenia, dostosowane do indywidualnych wymagań klienta. Kompletna oferta sprawia, że całość prac jest realizowana przez naszych doświadczonych ekspertów. W praktyce oznacza to krótki czas wdrażania, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów pracy. W razie jakichkolwiek pytań, zachęcamy do kontaktu.
    To może Cię zainteresować

    Voicebot

    Automatyzacja kontaktu i wzrost satysfakcji klientów. Wybierz asystenta głosowego, który zoptymalizuje pracę Twojego zespołu!

    Jak działa Wirtualna centrala?

     

    Wirtualna centrala od EasyCall to praktyczne narzędzie oferujące szerokie możliwości i wymierne korzyści już od pierwszych dni funkcjonowania. Posiada funkcjonalności, takie jak zapowiedzi głosowe, kolejkowanie, przekierowania, czy powiadomienia SMS/mail wysyłane do klientów oraz pracowników. Sam proces implementacji usługi jest prosty i przede wszystkim szybki. Korzystają z niej zarówno niewielkie, jak i duże przedsiębiorstwa, które stawiają przede wszystkim na rozwój. Wirtualna centrala telefoniczna umożliwia rozbudowanie infrastruktury komunikacyjnej, a co za tym idzie, poprawienie efektywności działania firmy.

    Ile kosztuje Wirtualna centrala

     

    W ofercie EasyCall usługa Wirtualnej centrali dostępna jest już od 49 zł netto/miesiąc. W ramach abonamentu dostępna jest pełna funkcjonalność, zawierająca np. zapowiedzi głosowe, kolejkowanie, przekierowania, czy powiadomienia SMS/mail wysyłane do klientów oraz pracowników.

    FAQ

    Wirtualna centrala to schemat dla połączenia przychodzącego na naszą infolinię, pozwala on na utworzenie zapowiedzi, kolejkowanie połączeń, jak również dodanie numerów wewnętrznych w centrali. Cena wirtualnej centrali zaczyna się już od 49 zł netto.

    Korzyści to możliwości zrezygnowania z fizycznego urządzenia centrali, dostępność w każdym miejscu po zalogowaniu na panel użytkownika. Możliwość obsługi wszystkich potencjalnych klientów poprzez systemy kolejkowania, zapowiedzi i dodatkowych narzędzi centrali, jak np. nagrywanie połączeń.