System interaktywnych zapowiedzi głosowych znacząco usprawni komunikację z Klientami (IVR – Interactive Voice Response).

Dzięki zastosowaniu automatycznej obsługi osoby dzwoniącej w Twoim Contact Center znacząco obniżysz zaangażowanie Konsultantów w realizacji nawet złożonych procesów obsługowych i sprzedażowych.

Zapowiedzi telefoniczne i menu IVR - wizytówką Twojej firmy

Wykorzystanie zapowiedzi głosowych i precyzyjnie zaprojektowanego drzewa IVR niesie za sobą wiele korzyści. Pozwala obniżyć czas oczekiwania na połączenie z Konsultantem kiedy część procesów obsługowych zostanie wykonana automatycznie, bez udziału pracowników Call Center. Przełoży się także na wzrost satysfakcji Klientów i podniesie prestiż Twojej firmy.

Obniżenie kosztów obsługi

System zapowiedzi telefonicznych IVR przejmie realizacje połączeń przychodzących. Klienta powita odpowiednio przygotowany komunikat głosowy, następnie dzięki menu IVR możliwe będzie wybranie odpowiedniej opcji spośród zdefiniowanych ścieżek obsługi, np.: wybranie odpowiedniego działu czy tematu rozmowy. W konsekwencji osoba dzwoniąca z konkretną sprawą załatwi ją znacznie szybciej trafiając do właściwego Konsultanta lub całkowicie automatycznie.

Wzrost satysfakcji Klientów

Zaawansowany system IVR od easyCALL pozwoli na pobranie danych zewnętrznych i automatycznie przekazanie odpowiedniej informacji klientowi za pomocą syntezy mowy. Klient uzyska niezbędne informacje w krótkim czasie, bez konieczności przełączania miedzy różnymi Konsultantami.

Mniej nieodebranych połączeń przychodzących

Unikniesz sytuacji, w której część Twoich Klientów nie dodzwoni się do Ciebie, np. ze względu na brak dostępnych Konsultantów. Dzięki możliwości programowania czasu pracy biura w naszym systemie IVR, także poza godzinami pracy biura.Klient uzyska automatyczną odpowiedź lub zamówi połączenie zwrotne w późniejszym terminie.

Dlaczego Twoja firma powinna posiadać zaawansowany system zapowiedzi telefonicznych IVR od easyCALL?

Dajesz Klientowi wybór tematu rozmowy

zapowiedzi telefoniczne IVR - daj klientowi wybór tematu rozmowy

Zaraz po nawiązaniu połączenia, Klient może precyzyjnie wskazać w jakiej sprawie się kontaktuje. Usprawnia to cały proces obsługi, podnosząc jednocześnie zadowolenie oraz lojalność Klienta. Kształtuje to pozytywny wizerunek Twojej firmy.

Oszczędzasz czas Klientów i własnych pracowników

Zapowiedzi głosowe i telefoniczne IVR dają dużo możliwości w zakresie analizowania zachowań Klientów

Zapowiedzi telefoniczne IVR daje duże możliwości w zakresie analizowania zachowań Klientów i określania najczęstszych tematów rozmowy. W łatwy sposób możesz zautomatyzować część komunikacji, która nie będzie już wymagała angażowania Konsultantów. Osoba dzwoniąca może samodzielnie przejść przez cały proces np. sprawdzając etap realizacji zamówienia lub poznając saldo zadłużenia. Dzięki temu oszczędzasz czas Klienta oraz pracowników, nie ponosząc jednocześnie dodatkowych kosztów.

Twoja firma staje się w pełni dostępna

zapowiedzi do centrali telefonicznej

Twoja firma będzie dostępna dla Klienta 24 godziny na dobę. Klient zadzwoni do Ciebie wtedy, gdy będzie potrzebował informacji czy wsparcia. Możesz pozwolić mu także na nagranie wiadomości w wybranej przez niego temacie. Klient bez trudu wskaże również preferowany czas kontaktu z Twojej strony.

Jak możesz wdrożyć system zapowiedzi IVR w firmie?

Czytelny i łatwy w obsłudze interfejs systemu IVR od easyCALL pozwala na definiowanie skomplikowanych schematów i menu IVR. Definiowanie procesu interaktywnej obsługi oraz ścieżek postępowania jest proste i w pełni intuicyjne. Wykorzystujemy do tego popularną metodę przeciągnij i upuść (drag and drop).

Przykładowa konfiguracja schematu IVR

funkcje wirtualnej centrali​

Dzięki statystykom i wizualizacji ścieżek możliwe jest obserwowanie interakcji Klientów i najczęściej realizowanego sposobu postępowania (np.: ilu klientów decyduje się na obsługę automatyczna, ile przełącza się do Konsultanta). Wszystko po to, by korzystanie z narzędzia było odpowiednio ergonomiczne i efektywne.

Elementy jakie może zawierać schemat kierowania połączeń

Czytelny i łatwy w obsłudze interfejs systemu IVR od easyCALL.pl pozwala na definiowanie skomplikowanych schematów kierowania połączeń oraz menu IVR. Budowanie procesu interaktywnej obsługi klienta jest proste i w pełni intuicyjne. Wykorzystujemy do tego popularną metodę przeciągnij i upuść (drag and drop). Poszczególne elementy schematu (zapowiedzi, kolejkowanie, grupowanie, poczta głosowa, wymiana danych i wiele innych) przeciągamy na pulpit kreatora i łączymy w schemat IVR.

ZAPOWIEDZI GŁOSOWE

Bez trudu ustawisz profesjonalne powitanie, również z pomocą wbudowanego syntezatora mowy

KOLEJKOWANIE POŁĄCZEŃ

Osoby oczekujące na połączenia wysłuchają komunikatu o swojej pozycji na liście oczekujących

POCZTA GŁOSOWA

Pozwala na przyjęcie wiadomości głosowej oraz przesłanie jej na wskazany adres e- mail

Zacznij oszczędzać czas swoich Klientów i pracowników już od teraz. Uruchom usługę zapowiedzi głosowych IVR od easyCALL

Poznaj pełne możliwości jakie daje Ci nasz system IVR. Wypełnij krótki formularz i pozwól nam przygotować propozycję współpracy. Przedstawimy CI w niej konkretne przykłady rozwiązań, które usprawnią komunikację z Klientami.



Zapraszamy na naszego bloga