Call center

System dla call center do realizacji telefonicznego i  wielokanałowego kontaktu z klientem

Postaw na efektywną komunikację

Zależnie od specyfiki branży i oczekiwań klienta należy korzystać z różnych modeli wykonywania połączeń, takich jak predictive dialing, progressive czy też preview. Praca konsultantów może być uzupełniona lub zastąpiona platformami automatycznymi. Platforma automatyzacji kontaktów, którą oferuje EasyCall, realizuje automatyczne masowe kontakty i umożliwia interaktywną konwersację z klientem – bez udziału konsultanta call center.

Dzięki temu obsługa klientów jest efektywniejsza. Każdy pracownik call center zyskuje funkcjonalne narzędzie, poprawiające skuteczność jego pracy oraz minimalizujące ryzyko ewentualnych błędów. Nic więc dziwnego, że platformy contact center wprowadzane są w firmach w wielu branżach w Polsce i na świecie. Nasi eksperci zadbali o to, aby praca w call center była jeszcze prostsza. Razem z nami wejdziesz z biznesem na jeszcze wyższy poziom. 

Zwiększ skuteczność działania infolinii i popraw jakość usługi call center

Nowoczesne narzędzia oferowane przez EasyCall, w połączeniu z rekomendowanym przez nas systemem dla call center i/lub automatyzacją, zwiększą skuteczność realizowanych przez Ciebie procesów. Znacznie obniżysz czas bezczynności konsultantów, przeznaczając go na efektywne rozmowy.

Klienci poczują się jeszcze lepiej zaopiekowani. Wszystko dlatego, że ich zgłoszenia będą rozpatrywane sprawniej. Zdolność firmy do obsłużenia większej liczby zapytań w ograniczonym czasie jest bardzo pożądana. To nic innego, jak możliwość odpowiedzenia na potrzeby większej liczby klientów bez konieczności inwestowania w rozbudowę zespołu. Wynagrodzenia pozostają na tym samym poziomie, a wydajność pracowników wyraźnie wzrasta. 

Skuteczniej odzyskuj pieniądze w ramach windykacji

Oferowany przez nas system z powodzeniem wykorzystywany jest w działaniach windykacyjnych. Umożliwia skuteczniejsze docieranie do osób zadłużonych i poprawia kontrolę nad całym procesem. Dzięki temu łatwiej o odzyskanie zaległości i utrzymanie cashflow przedsiębiorstwa. Konsultant w trakcie rozmowy zyskuje dostęp nie tylko do danych osobowych dłużnika, ale również historii dotychczasowych kontaktów. 

Nie trzeba decydować się na outsourcing windykacji długów. Cały proces z powodzeniem można poprowadzić we własnym zakresie. System CC od EasyCall doskonale sprawdza się zarówno u wierzycieli, jak i w przypadku firm windykacyjnych obsługujących wielu klientów. 

Popraw konwersję działań sprzedażowych

Telemarketing zyska na skuteczności, ponieważ w tym samym czasie konsultanci będą pracować na większej liczbie dobrze zakwalifikowanych klientów. Kolejne połączenia będą wpadały automatycznie, co zwiększy liczbę połączeń realizowanych w trakcie pracy. Wpłynie to bezpośrednio na wzrost konwersji sprzedażowej i większe zarobki przedsiębiorstwa. 

Oczywiście nasze narzędzie obsługuje również połączenia przychodzące, które są przekazywane do wolnych telemarketerów. Dzięki temu system CC kompleksowo pokrywa potrzeby związane z obsługą infolinii i nie tylko. Z powodzeniem wykorzystywany jest do wsparcia sprzedaży. Pomaga m.in. w generowaniu leadów, kwalifikacji leadów oraz w zwiększeniu skuteczności specjalistów ds. sprzedaży. Przekłada się to na wyniki finansowe całego przedsiębiorstwa.

Optymalizuj koszty poprzez automatyzację telefonicznej obsługi klienta

System call center rekomendowany przez EasyCall w odczuwalny sposób ograniczy koszty kontaktów telefonicznych. Próby połączeń są realizowane automatycznie, a do konsultantów trafiają jedynie nawiązane połączenia. W ten sposób możesz zrealizować zakładane cele w kilkukrotnie krótszym czasie! A poświęcając taką samą ilość czasu – wykonasz zdecydowanie więcej skutecznych rozmów. Z wykorzystaniem systemu CC od EasyCall, czas poświęcony na rozmowę osiąga poziom nawet 75% czasu pracy konsultanta.

Wszystko to dostępne jest w połączeniu z innymi praktycznymi rozwiązaniami dostarczanymi przez EasyCall. Należą do nich m.in.: platforma do automatyzacji kontaktów z klientem, kampanie masowe SMS/VMS, narzędzia wspierające skuteczne działania windykacyjne tj. zróżnicowane pule numeracyjne, aktualizacja danych teleadresowych, czy weryfikacja poprawności numerów telefonów.

Te kompleksowe rozwiązania pozwolą przenieść procesy realizowane w Twojej firmie w nowy wymiar skuteczności i jakości.

Kampanie masowe sms

Postaw na lepszą kwalifikację leadów w sprzedaży telefonicznej

Korzystając z odpowiednio dobranego systemu call center, skuteczniej dotrzesz do osób docelowych. System umożliwia podejmowanie znacznie większej liczby prób połączeń, w porównaniu do działań manualnych. W ten sposób skierujesz do konsultanta jedynie takie kontakty, w których nawiązano połączenie (zależnie od trybu pracy systemu).

Zyskasz możliwość kontaktu ze znacznie większą liczbą klientów lub osób zadłużonych, niż ma to miejsce w tradycyjnych modelach. W ramach platformy automatyzacji kontaktów EasyCall utworzysz skuteczne kampanie wychodzące, które w krótkim czasie pozwolą Ci wysłać komunikaty VMS lub SMS do szerokiej grupy odbiorców.

Łatwiej wdrażaj nowych pracowników call center

Posiadanie dedykowanego systemu do obsługi klientów sprawia, że wdrożenia każdego nowego pracownika jest jeszcze łatwiejsze. Technologia przygotowana przez EasyCall wpływa bezpośrednio na ułożenie powtarzalnych procesów wewnątrz organizacji. Każdy pracownik działu CC postępuje wg przyjętego standardu i schematu. Skraca to czas prowadzenia szkoleń dla nowych pracowników. To cenna oszczędność czasu dla każdego menedżera. 

Oferowany przez nas system przygotowany jest na wyzwania związane z pracą zdalną. Doskonale rozumiemy potrzeby współczesnych przedsiębiorców oraz pracowników. Analizujemy trendy rynkowe i modyfikujemy technologię, aby nie tylko odpowiadała na to, co tu i teraz, ale również uwzględniała kilka kroków naprzód. To klucz do tego, aby pomagać naszym partnerom w poprawie jakości obsługi klienta B2C i B2B przy jednoczesnej optymalizacji kosztów związanych z prowadzeniem biznesu. 

Zintegruj system call center z usługami EasyCall

Proponowane przez nas systemy przygotowane są do kompleksowej integracji. Dzięki temu wdrożony system call center z powodzeniem połączyć w jeden biznesowy ekosystem z takimi usługami od EasyCall, jak m.in.: Voiceboty, Chatboty, Wirtualna Centrala, SIP Trunk, kampanie SMS, kampanie VMS itd. Skontaktuj się z naszym sepcjalistą, a ten poprowadzi Cię przez cały proces. Zależy nam na tym, aby nasi klienci zwiększali skuteczność prowadzonych działań biznesowych przy jednoczesnej oszczędności czasu. 

Zintegruj system call center z usługami EasyCall

    Please prove you are human by selecting the car.

    Klikając „Wyślij” akceptujesz naszą polityką prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od EasyCall.

    Zintegruj system call center z usługami EasyCall

    System dla call center

    Co zrobić, aby skorzystać z rekomendowanego przez EasyCall systemu dla call center?

    Skontaktuj się z EasyCall. Wspólnie określimy potrzeby Twojej firmy i zaproponujemy dedykowane dla Ciebie, kompleksowe rozwiązania. Niezależnie od tego, czy prowadzisz działania windykacyjne, marketingowe lub sprzedażowe – dobierzemy narzędzia, które pozwolą Twojej firmie skutecznie realizować działania w obszarze Call Center. Posiadamy rozwiązania zarówno dla małych Call Center, jak i dla tych bardzo dużych, które posiadają nawet kilkaset stanowisk, pracujących w jednym czasie. Systemy Call Center mogą działać lokalnie u klienta lub być dostępne w chmurze. Dopasujemy właściwe rozwiązania dla Twojej firmy!

    FAQ

    Mianem call center określa się dział obsługi klienta z uwzględnieniem wszystkich kanałów kontaktu z klientem, wykorzystywanego przy tym sprzętu oraz technologii. W dużym skrócie to m.in. infolinia, przyjmowanie reklamacji, prowadzenie sprzedaży i obsługa innych zgłoszeń przez konsultantów oraz systemy do automatyzacji komunikacji i pracy call center. 
    Jak wygląda praca w dziale call center? Polega ona na obsługiwaniu bieżących zgłoszeń klientów. Jednym z głównych kanałów komunikacji na linii konsultant – klient jest telefon. Każdy pracownik działu obsługi klienta powinien cechować się bardzo dużą wiedzą na temat produktów i usług oferowanych przez firmę, a także nienagannym wychowaniem i wysoką kulturą osobistą.
    System oferowany przez naszą firmę pozwala wznieść usługi call center na jeszcze wyższy poziom. Opiera się on na automatyzacji pracy poprzez prowadzenie rozmów w czasie rzeczywistym. Oprogramowanie jest w stanie przejąć podstawowe zadania konsultanta w call center i przetwarzać dużą liczbę danych. Automatycznie kwalifikuje klienta i przypisuje go do rozmowy z danym pracownikiem. Ten ostatni nie musi ręcznie szukać danych kontaktowych i wpisywać ich w telefonie. Połączenie nawiązywane jest od razu, co zwiększa efektywność pracy konsultanta. 
    To może Cię zainteresować

    SIP Trunk

    SIP TRUNK to nowoczesny zamiennik dla tradycyjnej telefonii cyfrowej  umożliwiający  realizację wielu połączeń głosowych równocześnie.