Wirtualna centrala jako narzędzie do zarządzania komunikacją w firmach B2C

Szukasz rozwiązań, które pomogą Ci w jeszcze lepszym zarządzaniu komunikacją z klientem? Jednym z nich jest wirtualna centrala telefoniczna. Dzięki niej możesz zwiększyć kontrolę nad całym procesem, zminimalizować ryzyko występowania zgłoszeń bez odpowiedzi oraz poprawić zadowolenie konsumentów. To wszystko przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. Sprawdź możliwości narzędzi oferowanych przez naszą firmę i poznaj specyfikę działania wirtualnej centrali.

Czym jest wirtualna centrala B2C?

Wirtualna Centrala B2C oferowana przez naszą firmę to nowoczesne rozwiązanie technologiczne. W dużym skrócie polega to na zarządzaniu połączeniami przychodzącymi od klientów w ramach rozwiązań w chmurze. Oznacza to, że jako przedsiębiorca nie musisz inwestować w fizyczną infrastrukturę i tradycyjną telefonię. W porównaniu ze standardowymi rozwiązaniami model wirtualny jest nie tylko tańszy, ale również bardziej elastyczny i daje więcej możliwości biznesowych. Może być wykorzystywany do obsługi klientów B2B i B2C w zależności od realnych potrzeb i specyfiki działalności przedsiębiorstwa.

Co oferujemy naszym klientom?

Oferujemy klientom różne funkcjonalności i korzyści, które odczuwa się już od pierwszego dnia wdrożenia. Naszym zadaniem jest przygotowanie indywidualnego projektu, a następnie implementacja. Dzięki wirtualnej centrali możesz rozbudować infrastrukturę komunikacyjną w firmie, a konfiguracja narzędzi dostępna jest z poziomu dedykowanej centrali VoIP. Podstawowe funkcjonalności tego narzędzia to m.in.:

  • przygotowywanie zapowiedzi głosowych (IVR),
  • kolejkowanie połączeń przychodzących,
  • przekierowywanie połączeń do właściwych osób/działów,
  • odbieranie i wysyłanie faksów bez konieczności inwestowania w osobne urządzenie,
  • poczta głosowa,
  • wysyłanie SMS,
  • grupowanie numerów,
  • wymiana danych po integracji z zewnętrznymi systemami (np. CRM) i inne.

Zakres funkcjonalności oraz możliwości technologii dostosowywane są do realnych potrzeb klienta. Obecnie wirtualne centrale EasyCall z powodzeniem wykorzystywane są zarówno w ramach infolinii obsługującej kontakty przychodzące, jak i przez zespoły sprzedażowe.

Korzyści związane z wdrożeniem wirtualnej centrali w firmach B2C

Jakie korzyści wiążą się z uruchomieniem tego narzędzia w Twojej firmie? Przede wszystkim ułatwia to komunikację z klientami. Po wdrożeniu naszego rozwiązania nie muszą zapamiętywać numerów do każdego działu lub specjalisty. Wystarczy, że zapamiętają główny numer stacjonarny firmy. Po jego wybraniu wirtualna centrala obsługuje nawet do 10 kanałów w ramach jednego numeru. To wygodne i praktyczne rozwiązanie. Wykorzystując je w swoim przedsiębiorstwie, minimalizujesz ryzyko tego, że jakiekolwiek zapytanie klienta pozostanie bez odpowiedzi. Jest to związane z tym, że połączenia są zapisywane i kolejkowane.

Oczywiście nie bez znaczenia są też realne oszczędności w prowadzeniu firmy. Centrala proponowana przez EasyCall może być nawet o 60% tańsza niż korzystanie z oferty tradycyjnych operatorów i dostawców usług telefonicznych. Jest to związane z tym, że wiele z naszych usług świadczonych w ramach centralki telefonicznej jest bezpłatnych. Dodatkowym atutem tego rozwiązania są spore możliwości w zakresie konfigurowania i łączenia ze sobą różnych narzędzi w ramach centrali VoIP. Jako przedsiębiorca zyskujesz dostęp do czytelnego i łatwego w obsłudze panelu sterującego, który ułatwia Ci zarządzanie całym procesem komunikacji, w tym ustawianie przekierowań, kolejkowania połączeń czy też zapowiedzi głosowych IVR. Jako EasyCall gwarantujemy kompleksowe wsparcie naszych klientów biznesowych w całym procesie wdrożeniowym.

Case study – wdrożenie w K. Team France Auto Service

W kontekście oceny opłacalności wdrożenia oferowanej przez nas wirtualnej centrali telefonicznej warto przyjrzeć się bliżej case study w firmie K. Team France Auto Service. To przedsiębiorstwo specjalizujące się w wykonywaniu napraw samochodów, które swoje usługi oferuje w Polsce i Francji. Firma stanęła przed wyzwaniem, jakim była poprawa jakości obsługi klientów z jednoczesnym wdrożeniem kompleksowej infolinii obsługującej zapytania z Polski i Francji. Dla K. Team France Auto Service przygotowaliśmy dedykowane rozwiązanie w ramach wirtualnej centrali, które obejmuje m.in.: przyjmowanie zgłoszeń w ramach infolinii wraz z nadawaniem im numeracji wewnętrznej, kierowanie klientów do odpowiednich działów i wielofunkcyjne kolejkowanie połączeń wraz z zapowiedziami. Przełożyło się to nie tylko na poprawę wydajności działania przedsiębiorstwa, ale także na optymalizację kosztów jego prowadzenia.

Chcesz zoptymalizować koszty prowadzonej komunikacji z klientami indywidualnymi i zwiększyć jej wydajność? Zachęcamy do kontaktu z naszym ekspertem. Krok po kroku poprowadzimy Cię przez cały proces, w tym m.in. dostosowanie centrali do specyfiki prowadzonego biznesu. Oferujemy kompleksowe wsparcie merytoryczne i doradcze na podstawie dobrego zrozumienia udostępnianych technologii oraz wieloletniego doświadczenia.