Widget Callback

Zwiększ sprzedaż, liczbę leadów oraz zadowolenie klientów z Callback

Korzyści widżetu CallBack od EasyCall

Wzrost sprzedaży z widżetem CallBack

Zatroszcz się o swoich klientów, dając im możliwość zamówienia bezpłatnej rozmowy z Twoim konsultantem! Widget na stronie www sprawi, że podniesiesz wskaźnik konwersji Twojej strony internetowej, a co za tym idzie zwiększysz sprzedaż swoich produktów i usług. Połączenie zostanie zrealizowane już w ciągu kilkunastu sekund, aby spełnić oczekiwania klienta i podtrzymać zainteresowanie ofertą.

Pozyskiwanie leadów także poza godzinami pracy

Elastyczna konfiguracja ustawień widżetu Call back pozwala na całodobowy kontakt z Twoimi klientami. Po godzinach pracy biura możesz zbierać leady do kontaktu w późniejszym terminie lub przekierować połączenia do poczty głosowej. W ten sposób Twoja strona www będzie stale generowała leady sprzedażowe, nawet poza godzinami pracy Twojego biura.

Nasz system zapisze dla Ciebie niezbędne dane do kontaktu i oddzwonienia w późniejszym, dogodnym dla klienta terminie.

Satysfakcja Klientów

Dbaj o wysoką jakość obsługi klientów, dając im darmowe narzędzie kontaktu typu smart callback. W ten sposób podniesiesz satysfakcję klientów i zachęcisz ich do nawiązania pierwszego kontaktu – bez zbędnych opóźnień związanych z poszukiwaniem formularzy kontaktowych czy numeru telefonu do contact center.

Formularz callback jest doskonale widoczny dla użytkownika. Twoi klienci poznają Cię jako eksperta, który chętnie wspiera ich podczas wyboru oferty i bezzwłocznie udziela odpowiedzi zwrotnej.

Wypróbuj widget CallBack

Jak wtyczka CallBack podniesie efektywność Twojej strony?

Elastyczne reagowanie na potrzeby klientów

Funkcja callback pozwala na elastyczne reagowanie na potrzeby potencjalnych klientów. Po pierwsze zaangażuj i zainteresuj klienta. Na Twojej stronie zobaczą oni prostą wizualizację z ikoną Słuchawki, zapraszającą do kontaktu i bezpłatnego kontaktu zwrotnego ze strony Twojej firmy. Wystarczy, że osoba odwiedzająca stronę pozostawi swój numer telefonu, a w ciągu 19 sekund system zainicjuje kontakt zwrotny ze strony konsultanta.

Wysoki poziom obsługi

Posiadasz zbyt mało konsultantów obsługi Klienta? Usługa call back daje wiele możliwości - oddzwaniaj o konkretnej porze i oferuj dogodny kontakt zwrotny za pośrednictwem poczty e-mail lub wiadomości głosowej (SMS). Wszystko po to, by Twoja firma była w stałym kontakcie z klientami, bez względu na dostępne aktualnie zasoby. Widget na stronę www od EasyCall to także wartościowe statystyki zrealizowanych połączeń, które pozwolą dalej rozwijać twoją stronę www

Błyskawiczny kontakt z klientem

Podtrzymaj zainteresowanie Twoimi produktami i usługami - sprzedawaj swoje produkty zanim klient przejdzie do oferty konkurencji. Widget oddzwonimy pozwala na szybkie nawiązanie kontaktu zwrotnego i znacznie zwiększa szansę na pomyślną finalizację transakcji.

Zobacz jak prosta jest obsługa wtyczki CallBack

Odwiedzający Twoją stronę lub sklep klika ikonkę słuchawki

W pojawiającym się na ekranie formularzu podaje swój numer telefonu

Widget CallBack zestawia bezpłatne połączenie z Twoim pracownikiem

Już po kilkunastu sekundach Twój pracownik prowadzi rozmowę

Dlaczego warto skorzystać z wtyczki Call Back od EasyCall?

Wzrost wskaźników konwersji

Konwertuj odwiedzających Twoją stronę www w klientów, dając im możliwość szybkiego i bezpłatnego kontaktu. Zachęcisz ich do dokonania zakupu, wypełnienia formularza czy rejestracji konta.

Szybka informacja o ofercie

Większość osób odwiedzających twoje strony www potrzebuje pomocy już na początku jej przeglądania. Dzięki zastosowaniu wtyczki call back otrzymają ją od razu, tj. zanim zrezygnują z dalszego zapoznania się z ofertą. Wyłącznie szybki kontakt zwrotny zbuduje w oczach potencjalnego klienta pozytywny wizerunek Twojej firmy.

Baza kontaktów

Dane kontaktowe pozostawione przez potencjalnych klientów stanowią doskonałą bazę ciepłych leadów. Bez trudu możesz „przekształcić” osoby zainteresowane w nowych zadowolonych klientów - pozyskujesz w ten sposób doskonałe narzędzie sprzedaży.

Analiza klientów

Analizuj i poznawaj zachowania klientów na Twojej stronie www. Statystyki dostępne w ramach usługi callback telefonia VOIP wskażą te składniki oferty, które rodzą wątpliwości u odwiedzających. Kiedy przeanalizujesz połączenia telefoniczne oraz uzyskane dane, dostosujesz ofertę do potrzeb swojej grupy docelowej, w konsekwencji Twoja sprzedaż będzie większa.

To może Cię zainteresować

Wirtualny Konsultant

Profesjonalna obsługa klienta z VoiceBotem EasyCall

FAQ

usługa callback pozwala na umieszczenie na stronie www widgetu, który umożliwi przeglądającym natychmiastowy kontakt z doradcą lub obsługa klienta Twojej firmy.

Usługa Callback to prosty widget, którego kod należy wkleić do kodu źródłowego strony www Twojej firmy. Po konfiguracji i dostosowaniu wyglądu, widget będzie dostępny dla wszystkich odwiedzających.

Zamów rozmowę z naszym doradcą!