Software dla nowoczesnego contact center – wybieramy w 2025

Software dla nowoczesnego contact center – Wybieramy w 2025

Kompletujesz wyposażenie do działu contact center w 2025 roku? Oczywiście nie możesz pominąć dedykowanego oprogramowania do obsługi klientów. W tym artykule pod lupę weźmiemy aspekty, które są kluczowe przy doborze systemu call center. Przedstawimy Ci również nasze autorskie rozwiązanie, które powstało na bazie wieloletnich doświadczeń i doskonałej znajomości specyfiki pracy w działaniach obsługi klienta. Czas na wybór software’u do contact center w 2025 roku.

Dobre oprogramowanie call center – czym powinno się charakteryzować?

Przed rokiem pisaliśmy o tym, jaki jest najlepszy system call center w 2024 roku. Po miesiącach wracamy z tym tematem, aby sprawdzić, co jest teraz na topie oraz czym powinno charakteryzować się najlepsze oprogramowanie call center na 2025 rok. Na przestrzeni roku byliśmy świadkami zintensyfikowanych działań w obszarze wdrażania sztucznej inteligencji w obsłudze klienta. Wszystko po to, aby jeszcze usprawnić cały proces i wejść z nim na wyższy poziom.

Dobrej jakości system dla call center musi być prosty w obsłudze przez konsultantów. Przekłada się to na skrócenie czasu wdrożenia specjalistów do pracy oraz zmniejsza ryzyko wystąpienia ewentualnych problemów. Ponadto pod uwagę bierze się stopień automatyzacji komunikacji, w tym połączeń telefonicznych. Wpływa to na większą liczbę połączeń specjalistów w trakcie dnia roboczego przy jednoczesnym skróceniu czasu ich bezczynności. To prosta droga do tego, aby zwiększyć wydajność działu obsługi klienta. W dużym skrócie w tym samym czasie jest w stanie obsługiwać on większą liczbę zapytań klientów.

W ramach automatyzacji w systemie call center można stosować również voiceboty i chatboty. To narzędzia AI, które są w stanie prowadzić rozmowy w czasie rzeczywistym. Odpowiednio zaprojektowane i wdrożone przejmują część komunikacji, w tym przede wszystkim rutynowe i powtarzalne zapytanie. Dzięki temu specjaliści call center mogą skupić się na trudniejszych zagadnieniach i lepszej pomocy swoim klientom.

Co wziąć pod uwagę przy wyborze systemu contact center i jego dostawcy?

Przy wyborze systemu contact center należy wziąć pod uwagę kilka podstawowych aspektów. Wspomniano już o tym, że każda tego typu platforma powinna być intuicyjna w obsłudze. Do tego musi umożliwiać obsługę wielu kanałów komunikacji, aby kompleksowo pokryć potrzeby klientów. Konieczne jest zwrócenie uwagi na wybrane funkcjonalności systemu, w tym m.in.:

Same funkcjonalności systemu to nie wszystko. Istotne jest również to, jaką renomę ma jego dostawca. Koniecznie zapoznaj się z opiniami jego dotychczasowych klientów, historią oraz jakością obsługi. Pod uwagę weź też zakres oferowanego wsparcia technicznego, które jest niezwykle ważne. Jakiekolwiek usterki i niedogodności powinny być naprawiane od ręki. Dobór dobrej jakości oprogramowania do zarządzania działem call center ma bardzo duże znaczenie w kontekście budowania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa oraz jego sukcesu biznesowego.

System Easy CC – dobry wybór w 2025 roku

Co rekomendują nasi specjaliści? Oczywiście nasz autorski system EasyCC (Easy Call Contant Center). Od lat pracujemy nad jego rozwojem, analizując potrzeby klientów oraz obowiązujące trendy. Do tego bazujemy na wieloletnim doświadczeniu i doskonałemu zrozumieniu specyfiki pracy w działach obsługi klienta. Na tej podstawie przygotowaliśmy unikalne połączenie kilku rozwiązań technologicznych, tworząc zautomatyzowany i intuicyjny system do zarządzania call center. Czytelny i prosty w obsłudze interfejs sprawia, że z jego użytkowaniem z powodzeniem poradzą sobie nawet konsultanci mniej zaawansowani technologicznie.

Software contact center EasyCC wykorzystuje rozwiązania AI. Dedykowane algorytmy usprawniają komunikację z klientami. Ponadto pomagają Twojej firmie w personalizacji konwersacji z każdym pojedynczym klientem. Wpływa to korzystnie na budowanie jego lojalności oraz na wizerunek Twojego przedsiębiorstwa. Nasz system z powodzeniem można obsługiwać z dowolnego miejsca na świecie, o ile posiada się stabilne łącze internetowe. To atut w przypadku firm o rozproszonej strukturze oraz tych, które stawiają na model pracy zdalnej. Od lat rozwijamy nasze narzędzia, aby zapewnić Ci profesjonalne wsparcie oraz ułatwić obsługę klienta, w tym skrócić czas jego oczekiwania na odpowiedź na zapytanie. To sprawia, że system Easy CC jest dobrym wyborem w 2025 roku, jeżeli szukasz oprogramowania do nowoczesnego działu obsługi klienta.

Dlaczego nasz program call center to dobry wybór?

Tworząc nasze rozwiązanie, uwzględniliśmy potrzeby małych i średnich firm. Dzięki temu z powodzeniem dostosujesz wdrożenie do specyfiki swojej organizacji. Pod względem funkcjonalności i jakości wykonania system Easy CC spełnia najwyższe standardy rynkowe. W ramach naszej technologii uwzględniliśmy różne modele wykonywania połączeń. Należą do nich m.in.: progressive, preview czy też predictive dialing. Dzięki temu specyfikę codziennej pracy dostosujesz bezpośrednio do potrzeb Twojej firmy. Dedykowane oprogramowanie pozwala na odpieranie połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących.

Podstawowe funkcjonalności uwzględnione przez naszych ekspertów i dostępne już w systemie Easy CC to m.in.:

  • intuicyjny interfejs z możliwością ułożenia graficznego zgodnie ze swoimi potrzebami;
  • obsługa przekierowań na pocztę głosową;
  • kierowanie połączeń do odpowiedniego specjalisty;
  • wielopoziomowe menu do indywidualnej konfiguracji;
  • otwarte API pozwalające na integrację z innymi systemami w technologii Webservices/SOAP;
  • dostęp do pełnych statystyk rozmów oraz do pogłębionej analityki;
  • nagrywanie komunikatów głosowych i personalizacja komunikacji.

To tylko wybrane z dostępnych opcji. Stale pracujemy nad udoskonaleniem naszej technologii, aby dostarczać na rynek najwyższej jakości usługi dla działów call center. Skierowane są one do różnych branż. Z naszych systemów korzystają klienci m.in. z: branży medycznej, motoryzacyjnej czy też usługowej.

Dodatkowym wsparciem w pracy konsultantów jest aplikacja EasyPhone, kompatybilnna z systemami: Windows, Linux i MacOS.

Dzięki niej zyskuje się dostęp do takich danych, jak m.in.:

  • status kolejki rozmów przekazanych do danego konsultanta;
  • zestawianie i odbieranie połączeń głosowych i wideo;
  • książka telefoniczna zintegrowana z systemem;
  • ustawianie stanu usług (w tym przekierowania i tryb nie przeszkadzać).

Ponadto oferujemy dostęp do fachowej pomocy technicznej. Wystarczy skontaktować się z naszym ekspertem w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości. Dodatkowo naszym klientom udostępniamy szczegółowe informacje o systemie i poradniki, jak z niego korzystać. Dzięki temu już od pierwszego dnia po wdrożeniu system Easy CC przyniesie wymierne korzyści w Twojej firmie i usprawni obszar obsługi klienta. Twoi konsultanci i agenci będą jeszcze efektywniejsi i sprawniej odpowiedzą na potrzeby klientów, budując pozycję rynkową i renomę Twojego przedsiębiorstwa.

Razem z nami zadbasz o poprawę jakości obsługi klienta

Szukasz sprawdzonego systemu telefonicznego oraz technologii do zarządzania obsługą klienta w firmie? Koniecznie poznaj software contact center Easy CC. To dobry wybór w 2025 roku. Na przestrzeni ostatniego roku jeszcze udoskonaliliśmy naszą technologię. Nie spoczywamy na laurach. Nasz zespół testuje nowe możliwości i funkcje, aby dostarczyć Ci jeszcze lepszą jakość. Chcesz dowiedzieć się więcej i dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Zapraszamy do kontaktu z naszym ekspertem.