Chcesz zwiększyć efekty prowadzonych kampanii marketingowych czy działań windykacyjnych?

Połącz różne narzędzia nowoczesnej komunikacji w wielokanałową kampanię w ramach jednego procesu.

Podniesienie skuteczności kampanii marketingowych i działań windykacyjnych

Łącząc narzędzia w ramach jednej kampanii podniesiesz skuteczność działań marketingowych bądź windykacyjnych. Kampanie warunkowe pozwalają tak zdefiniować proces, aby zależnie od statusu kontaktu z osobą docelową – zrealizować określone działanie. Skuteczność kampanii marketingowych łączących wiadomości głosowe z wiadomościami tekstowymi wzrasta nawet o 30%.

Obniżenie kosztów oraz wzrost przychodów

Platforma wielokanałowych kampanii (VMS, SMS, 2WAYSMS) może wysyłać setki tysięcy komunikatów dziennie, tak szerokiego zasięgu prowadzonych działań, nie daje nawet duże Call Center. Znacząco spada koszt pojedynczego kontaktu oraz skala prowadzonych działań. Pozwala to wprowadzić znaczne oszczędności jak i efektywnie zarządzać zespołem konsultantów Call Center.

Zwiększenie dotarcia do osób docelowych

Dzięki możliwości rozsyłania bardzo dużej liczby komunikatów dziennie, z jednoczesnym wykorzystaniem kilku form komunikacji w ramach jednego procesu – obserwujemy znaczny wzrost poziomu dotarcia do Klientów. Przykładowo połączenie wysyłki VMS, z poprzedzającą je wysyłką SMSów, które zapowiadają otrzymanie ciekawej propozycji czy zapowiadającej następujący po niej kontakt obsługowy czy sprzedażowy – zwiększa skuteczność dotarcia do osób docelowych. Dodatkowo ponad 20% osób do których wyślesz komunikat VMS i lub SMS oddzwoni do Twojego Contact Center.

Zastosowanie powiadomień głosowych (VMS):

  • Monitoring płatności i prewindykacja - przypomnienie o zbliżającym się terminie płatności
  • Promocja wydarzeń i konkursów
  • Kampanie marketingu bezpośredniego
  • Powiadomienia o statusie realizacji zamówienia

Przykładowy schemat kampanii łączonej VMS z SMS (zwiększenie skuteczności dotarcia o 30%)

  • wysyłka wiadomości głosowej (VMS) do wszystkich osób docelowych
  • wysyłka wiadomości tekstowej SMS do osób które nie odebrały połączenia VMS
  • ponowna wysyłka VMS
  • ponowna wysyłka SMSa
  • wysyłka VMSa z podziałem na dwie grupy z i bez wykorzystania detekcji poczty głosowej

Ja wdrożyć zintegrowane kampanie warunkowe VMS z SMS?

1

Przygotuj nowy proces, bądź wybierz jeden z istniejących w Twojej firmie. Określ, jakie czynności mają zostać wykonane, jeżeli np. Klient nie odbierze połączenia z komunikatem głosowym. Platforma kampanii łączonych easyCALL.pl jest bardzo prosta i intuicyjna w obsłudze.

2

Platforma wykonuje zdefiniowany proces automatycznie. Jeżeli jednak Klient nie odbierze połączenia z komunikatem głosowym VMS – możemy ponowić połączenie w wyznaczonym przez Ciebie czasie lub wysłać do niego odpowiednio przygotowaną wiadomość tekstową SMS.

3

Na bieżąco możesz śledzić statystki oraz postęp realizacji zdefiniowanego przez Ciebie procesu. Masz również możliwość obserwacji i analizy zachować Twoich Klientów sprawdzając, na jakim etapie procesu Klienci najczęściej przerywają połączenie.

Co dają Ci kampanie wielokanałowej komunikacji - VMS z SMS od easyCALL.pl?

Zautomatyzujesz wychodzące kampanie masowe

Wysyłanie VMSów, w połączeniu z innymi narzędziami, służącymi do komunikacji z Klientem – pozwala na realizację skomplikowanych procesów. Należy do nich m.in. miękka windykacja, monitoring płatności, wyrażanie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Możliwe jest zautomatyzowanie każdego z tych procesów, dzięki opracowaniu algorytmu postępowania. Aby jeszcze lepiej wykorzystać możliwości tego narzędzia, warto pobierać dodatkowe dane zewnętrzne z innych systemów, które pomagają nawiązywać kontakt z osobą docelową.

Uruchomisz kolejne procesy i pozyskasz nowych Klientów

Dzięki możliwościom, jakie daje realizacja kampanii masowych z wykorzystaniem łącznie komunikatów VMS i SMS – możesz osiągać nowe cele, bez potrzeby zatrudniania kolejnych pracowników. Z powodzeniem wyślesz wiele tysięcy komunikatów w ciągu godziny, co otwiera przed Twoją firmą zupełnie nowe możliwości rozwoju.

Zachęcisz swoich Klientów do aktywności

Komunikat SMS, informujący o zbliżającym się kontakcie ze strony firmy przygotuje Twoich Klientów do udziału w rozmowie. Zwiększasz zatem swoje szanse na wysłuchanie całości komunikatu VMS i podjęcie konkretnych działań po stronie odbiorcy wiadomości. Łatwiej będzie mu też wygospodarować czas, aby wejść we właściwą interakcję.

Poprawisz rozpoznawalność marki

Dzięki temu, że łączysz wysyłkę komunikatów tekstowych i głosowych, w ramach jednego procesu budujesz rozpoznawalność swojej firmy. Skala samej wysyłki jest dużo większa, docierasz zatem do zdecydowanie większej grupy odbiorców. Pozwala CI się to wyróżnić na tle konkurencji. Wykorzystanie nowoczesnych kanałów komunikacji spotyka się z dobrym przyjęciem przez klientów oraz buduje twoją pozycję na rynku.

Otwórz się na nowe możliwości i poznaj korzyści z realizacji nowoczesnych wielokanałowych kampanii masowych VMS/SMS od easyCALL.pl

Chcesz poznać szczegóły naszej oferty? Wypełnij krótki formularz kontaktowy. Pomożemy Ci przygotować skuteczne kampanie masowe, łączące w sobie nasze sprawdzone rozwiązania. Przygotuj własny proces i wykorzystaj wielokanałowe kampanie VMS z SMS.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.

Referencja

Pobierz e-booka zawierającego raport z zastosowania platformy automatyzacji w różnych branżach

platforma automatyzacji kontaktów z klientem

Zapraszamy na naszego bloga