Do logowania na panel używamy nazwy użytkownika i hasła, wygenerowanego przy aktywacji numeru.
Należy zalogować się na panel: userpanel.easycall.pl i wybrać zakładkę: usługi > połączenia. Biling można pobrać w różnych plikach m.in.. csv, pdf.
Aby pobrać nagrania należy mieć wykopioną usługę nagrywania rozmów. Następnie należy zalogować się na panel: userpanel.easycall.pl i wybrać zakładkę: biznes > nagrywanie połączeń.
Należy zalogować się na panel: userpanel.easycall.pl i wybrać zakładkę: usługi > numery i wejść w edycję danego numeru.
Należy poinformować BOK drogą mailową: pomoc@easycall.pl, o włączeniu usługi przekierowania. Należy zalogować się na panel: userpanel.easycall.pl i wybrać zakładkę: usługi > numery. Następnie w przekierowanie połączeń, w pozycji bezwarunkowe wpisujemy numer, na który ma być przekierowanie w formacie 48123456789 i zapisać zmiany.
Należy poinformować BOK drogą mailową: pomoc@easycall.pl, o włączeniu usługi zastrzeżenia numeru.Należy zalogować się na panel: userpanel.easycall.pl i wybrać zakładkę: usługi > numery. Następnie w identyfikacja, należy zaznaczyć – zastrzeż numer i zapisać zmiany.
Nagrywanie rozmów od 5 zł za 1 numer. Rozmowy są przechowywane przez 30 dni.
Minuta połączenia na telefon stacjonarny to 0,04 gr netto. Minuta połączenia na telefon komórkowy to 0,08 gr netto. Połączenia wewnątrz sieci są bezpłatne.
Tak, połączenia są rozliczane za rzeczywisty czas połączenia.
Technologia voip pozwala wykonywać połączenia telefoniczne na urządzeniu z dostępem do internetu.
Do korzystania z usług voip potrzebne jest urządzenia z dostępem do internetu. Może to być bramka voip lub telefon IP. Do korzystania z usług voip możemy również wykorzystać komputer lub telefon komórkowy, aby wykonywać połączenia telefoniczne należy zainstalować jedną z wielu darmowych aplikacji softphone. Instrukcje sa dostępne pod linkiem: https://easycall.pl/klient-biznes/
Tak oczywiście. Podstawa to dostęp do internetu na wybranym telefonie. Następnie wystarczy zainstalować darmowa aplikację softphone na telefonie. Aplikacje są dostępne w sklepie Google. Instrukcje sa dostępne pod linkiem: https://easycall.pl/klient-biznes/
Koszt miesięczny usługi fax2fax to 14,90 zł netto.
Umowy są zawierane na okres 24 miesięcy
Rezygnację należy wysłać pisemnie, na adres naszej siedziby firmy: ul. Trębacka 4, 00-074 Warszawa
Jeżeli umowa jest na czasie nie określonym, to wypowiedzenie umowy następuje w ciągu 30 dni i skutkuje na koniec miesiąca.
Wirtualna centrala pozwala na ustawienie schematu połączeń przychodzących.
IVR jest to numer wirtualny, którego nie trzeba nigdzie konfigurować. Przez numer IVR klienci wdzwaniaja się do schematu wirtualnej centrali, gdzie następnie są kierowani według ustawionego schematu połączenia.
Wirtualna centrala to koszt miesięczny od 49,00 zł netto.
Aby dokonać zmian teleadresowych, należy skontaktować się z BOK telefonicznie: 221221700 lub mailowo: pomoc@easycall.pl
Prosimy o kontakt na adres mailowy: wspolpraca@easycall.pl lub telefon główny: 221221700
Aby zgłosić usterkę należy zadzwonić do BOK na numer telefonu: 224275050 (w godzinach 9:00-17:00) lub mailowo: pomoc@easycall.pl
Przykładu konfiguracji wirtualnej centrali wraz z opisem funkcji są dostępne tutaj: https://youtu.be/tNI1p5cCNho
userpanel.easycall.pl następnie zakładka : biznes > menu głosowe
Jeżeli urządzenie wymaga podanie wartości w sekundach to wpisujemy: 180. Jeżeli urządzenie wymaga podania wartości w minutach to wpisujemy: 3
Tak oczywiście, z naszych usług można korzystać na całym świecie. Należy posiadać tylko urządzenie z dostępem do internetu.
Koszt zakupu numeru zagranicznego jest uzależniony od wybranego kraju. Jest to jednorazowa kwota aktywacyjna i miesięczny abonament dodawany do wybranego pakietu. Koszt abonamentowy za numer zagraniczny zaczyna się już od 39 zł/miesiąc.
Koszt utrzymania infolinii to miesięczny abonament 49 zł netto/miesiąc do wybranego pakietu oraz jednorazowa aktywacja 49 zł netto.
Jest to masowa wysyłka wiadomości głosowych – Voice Mailing System. VMS polega na nagraniu komunikatu głosowego, który następnie może zostać odsłuchany w telefonie odbiorcy. Zaletą tego typu komunikacji jest możliwość skierowania jej zarówno na telefony komórkowe, jak i telefony stacjonarne.
Tak, oczywiście. Jest możliwość podpisania umowy testowej na okres 30 dni, z możliwością przedłużenia na kolejne 24 miesiące.