Sekcja obsługi klienta i szybkiej pomocy z usługami świadczonymi przez easyCALL.pl

Jeżeli chcesz na bieżąco śledzić nasze dokonania sprawdź też naszego bloga

Cennik połączeń dla klientów Ekotel znajduje się pod linkiem : http://www.ekotel.pl/cennik.html

Abonament miesięczny to koszt 3 zł netto (3,66 zł brutto) naliczany do biezącej faktury

Usługa CLIP pozwala na prezentację numeru połączenia przychodzącego> Numer wyświetla się na wyświetlaczu naszego aparaptu telefonicznego (musi posiadać wyświetlacz)

Aby zgłosić usterkę należy zadzwonić do BOK na numer telefonu: 801022080 lub 224908070. Zgłoszenie przyjmowane są także mailowo: ekotel@ekotel.pl

W abonamencie jest 100 minut na numery stacjonarne

Minuty są do wykorzystania w danym miesiącu. Niewykorzystane minuty nie przechodzą na kolejny miesiąc.

Miesięczny abonament to koszt 32,44 zł netto (39,90 zł brutto).

Jeżeli umowa jest na czasie nieokreślonym, to wypowiedzenie umowy następuje na koniec pełnego okresu rozliczeniowego

Rezygnację z umowy należy wysłać pisemnie na adres naszej siedziby firmy: ul. Pianistów 2, 02-403 Warszawa

Aby dokonać cesji umowy należy skontaktować się z naszym BOK telefonicznie: 801022080 lub 224908070 lub mailowo: ekotel@ekotel

Należy zalogować się na panel klienta, na stronie www.ekotel.pl i wybrać zakładkę „moje konto: