Integracja z systemami zewnętrznymi

Zwiększ wydajność pracy dzięki integracji!

Integracja z systemami zewnętrznymi

Integracja systemów to połączenie wielu elementów w spójną całość, co pozwoli na swobodny przepływ danych i usprawnienie codziennej pracy ich użytkowników. Systemy mogą mieć charakter administracyjny, gromadzić dane lub odpowiadać za wysoce wyspecjalizowane procesy. W zależności od ich przeznaczenia, integracja z rozwiązaniami EasyCall będzie przebiegać nieco inaczej. Cechą wspólną są natomiast korzyści, które będą obejmować szeroką pojętą optymalizację pracy: przyspieszenie konkretnych procesów w firmie, zwiększenie wydajności pracowników oraz skuteczną wymianę informacji między jednostkami i systemami.

Szybka integracja

Twój dotychczasowy system zarządzania procesami biznesowymi może zostać z łatwością zintegrowany z każdą usługą dostępną w naszej ofercie. Z poziomu interfejsu CRM, sprawnie obsłużysz firmowe połączenia telefonicznie oraz usprawnisz komunikację z klientami. Nie potrzebujesz zatem nowych zasobów, sprzętu ani infrastruktury.

Wspieramy integrację dla systemów CRM, ERP oraz HIS

Udostępniamy pełną dokumentację do naszego API, co ułatwi proces integracji naszych usług z każdym rodzajem systemu wykorzystywanego w przedsiębiorstwie.  Z EasyCall zintegrujesz m.in.:

  • system HIS (hospital information system) wykorzystywany w zarządzaniu placówkami medycznymi,
  • system klasy ERP, przeznaczony do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa i planowania długoterminowego,
  • system CRM, ułatwiający firmom zarządzanie relacjami z klientami.

Wszystkie dane w jednym miejscu

Integracja wielu kanałów kontaktów z klientem obejmuje obsługę połączeń wychodzących i przychodzących oraz pozwola pozyskiwać dane, takie jak:

  • numer telefonu,
  • czas połączenia,
  • nagrania rozmów,
  • oraz wiele dodatkowych zmiennych.

 Cała wiedza o połączeniach będzie łątwo  dostępna w jednym miejscu.

Porozmawiaj z nami o integracji

    Please prove you are human by selecting the flag.

    Klikając „Wyślij” akceptujesz naszą polityką prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od EasyCall.

    Porozmawiaj z nami o integracji

    Najczęściej integrowane funkcjonalności przez naszych klientów

    Realizacja i odbiór połączeń bezpośrednio w CRM za pomocą przycisku click2dial
    Pobieranie i odtwarzanie plików audio zarejestrowanych połączeń
    Wysyłka i odbiór wiadomości SMS
    Pobieranie zmiennych, takich jak ID zamówienia, ID klienta, numer telefonu, czas połączenia
    Wyniki przeprowadzonych ankiet lub rozmów sprzedażowych
    To może Cię zainteresować

    Voicebot

    Automatyzacja kontaktu i wzrost satysfakcji klientów. Wybierz asystenta głosowego, który zoptymalizuje pracę Twojego zespołu!