Dzięki zastosowaniu platformy do automatyzacji kontaktów z Klientem od easyCALL.pl możliwa jest automatyzacja wielu procesów obsługowych, sprzedażowych, kampanii marketingu bezpośredniego oraz procesów windykacyjnych

Wykorzystanie automatyzacji podnosi jakość obsługi Klienta, konsultanci Call Center mogą równocześnie lepiej i szybciej wykonać swoje zadania.

Postaw na niezawodną komunikację i podnieś jej efektywność

Szybsza obsługa Klienta

Poczuj różnicę, jaką dają Ci sprawnie działająca obsługa klienta. Platforma automatyzacji pozwala
między innymi na wykorzystanie odpowiednio skonfigurowanych schematów IVR w kampaniach
wychodzących jak i przychodzących, co w wielu przypadkach zapewnia rozwiązanie sprawy czy
problemu Klienta, bez udziału samych Konsultantów.

Ograniczenie kosztów

Skracając czas potrzebny na obsługę Klienta, zdecydowanie ograniczysz koszty w tym zakresie. Dodatkowo, w tym samym czasie obsłużysz znacznie większą liczbę Klientów. Redukujesz również ilość Konsultantów potrzebnych do obsługi zautomatyzowanych już procesów. Uzyskane w ten sposób zasoby możesz wykorzystać do realizacji bardziej złożonych zadań.

Szybsza realizacja zadań

Zadania realizowane do tej pory przez Konsultantów Call Center, będą wykonywane zdecydowanie szybciej. Praktycznie całkowicie zostaje wyeliminowany czas, potrzebny na obsługę połączeń nieodebranych czy wpadających do poczty głosowej. Zespół Call Center będzie mógł znacznie efektywniej realizować procesy, np.: kontaktując się tylko z tymi klientami którzy zostali skierowani do obsługi po zakończonym procesie automatycznym.

W jaki sposób uruchomisz proces automatyzacji kontaktów z Klientem w Twojej firmie?

1

Korzystając z platformy automatyzacji przygotowanej przez easyCALL – zrealizujesz praktycznie każdy proces obsługowy, sprzedażowy i windykacyjny, który można zapisać w formie następujących po sobie działań. Narzędzie jest bardzo proste i szybkie w obsłudze. Potrzebny Ci scenariusz automatycznej obsługi stworzysz metodą przeciągnij i upuść (drag and drop) dzięki intuicyjnemu panelowi zarządzania kampaniami. Do automatycznego kontaktu wykorzystane będą takie narzędzia jak SMS, VMS, e-mail oraz interaktywna obsługa zwrotna.

2

Proces, zdefiniowany z wykorzystaniem platformy, może być zasilany danymi zewnętrznymi z innych systemów i zwracany do nich po interakcji z klientem. Mogą to być chociażby dane niezbędne do weryfikacji tożsamości Klienta.

3

Nasze precyzyjne statystyki, pozwalają weryfikować schematy postępowania Klientów, zależnie od prowadzonej kampanii. Widzimy m.in. na jakim etapie Klient podejmuje decyzję o przełączeniu się na rozmowę z Konsultantem, czy w którym miejscu rezygnuje z odsłuchiwania przeznaczonej dla niego wiadomość. Ustalenia powzięte z klientem mogą być potwierdzone SMSem lub e-mailem i przekazane zwrotnie do systemów zewnętrznych

Dlaczego wdrożenie automatyzacji kontaktów z Klientem, jest tak ważne dla Twojej firmy?

Dostępność pracowników przestaje Cię ograniczać

platforma do automatyzacji kontaktów z klientami

Dzięki wykorzystaniu platformy automatyzacji kontaktów od easyCALL, wyeliminowane zostaje tzw. „wąskie gardło” w wynikające z ograniczonej dostępności Konsultantów Call Center. Klienci nie będą musieli czekać na połączenie, zostaną skierowani na obsługę automatyczną realizowaną bez udziału samych Konsultantów.

Rozszerzasz skalę działania firmy

automatyczne obsługiwanie klientów

Zyskujesz możliwość nawiązania kontaktu z dużą grupą Klientów, w bardzo krótkim czasie. Dzięki temu możesz zwiększyć zasięg obsługiwanej grupy docelowej lub uruchomić nowe kampanie. Wykorzystaj w pełni swoje możliwości dzięki automatyzacji.

Odkrywasz nowe sposoby kontaktu z Klientami

Automatyczny kontakt z klientem za pomocą rozwiązań easycall

Dajesz Klientom nowe możliwości nawiązania relacji. Klient ma możliwość uzyskania informacji lub wykonania określonej czynności, bez konieczności bezpośredniej rozmowy z Konsultantem. Z naszych obserwacji wynika, że stale wzrasta ilość Klientów, którzy preferują taką nowoczesną formę kontaktu.

Budujesz swój wizerunek

Dostosowując sposoby komunikacji z Klientami, do ich oczekiwań – zaznaczasz swoją pozycję eksperta. Profesjonalna i szybka obsługa, zapewniająca Twoim odbiorcom właściwe informacje, jest kluczem do budowania zaufania i wizerunku.

Graficzny kreator automatyzacji i wizualizacja interakcji klientów

Dzięki kreatorowi kampanii automatycznych i wizualizacji zrealizowanych ścieżek możliwe jest bieżące obserwowanie interakcji Klientów i najczęściej realizowanego sposobu postępowania (np.: ilu klientów decyduje się na obsługę automatyczną, ile przełącza się do Konsultanta, ile osób deklaruje spłatę z poziomu IVR ). Wszystko po to, by korzystanie z narzędzia było odpowiednio ergonomiczne i efektywne.

Wykorzystaj nowe możliwość kontaktów z Klientami już teraz! Wybierz wielokanałową platformę automatyzacji easyCALL

Poznaj pełnię potencjału, jaki daje automatyzacja kontaktów, realizowana przez easyCALL. Wypełnij krótki formularz i pozwól nam przygotować rozwiązanie dla Ciebie i Twojej firmy. Obsługuj swoich Klientów szybciej i dobrze zaplanuj czas, który w ten sposób zyskasz.



Pobierz e-booka zawierającego raport z zastosowania platformy automatyzacji w różnych branżach

Zapraszamy na naszego bloga