Dzięki zastosowaniu platformy do automatyzacji kontaktów z Klientem od easyCALL.pl możliwa jest automatyzacja wielu procesów obsługowych, sprzedażowych, kampanii marketingu bezpośredniego oraz procesów windykacyjnych

Wykorzystanie automatyzacji podnosi jakość obsługi Klienta, konsultanci Call Center mogą równocześnie lepiej i szybciej wykonać swoje zadania.

Postaw na niezawodną komunikację i podnieś jej efektywność

3

DOKŁADNE INFORMACJE I STATYSTYKI

Nasze precyzyjne statystyki, pozwalają weryfikować schematy postępowania Klientów, zależnie od prowadzonej kampanii. Widzimy m.in. na jakim etapie Klient podejmuje decyzję o przełączeniu się na rozmowę z Konsultantem, czy w którym miejscu rezygnuje z odsłuchiwania przeznaczonej dla niego wiadomość. Ustalenia powzięte z klientem mogą być potwierdzone SMSem lub e-mailem i przekazane zwrotnie do systemów zewnętrznych

POBIERANIE DANYCH Z WIELU ŹRÓDEŁ

Dlaczego wdrożenie automatyzacji kontaktów z Klientem, jest tak ważne dla Twojej firmy?

Dostępność pracowników przestaje Cię ograniczać

platforma do automatyzacji kontaktów z klientami

Dzięki wykorzystaniu platformy automatyzacji kontaktów od easyCALL, wyeliminowane zostaje tzw. „wąskie gardło” w wynikające z ograniczonej dostępności Konsultantów Call Center. Klienci nie będą musieli czekać na połączenie, zostaną skierowani na obsługę automatyczną realizowaną bez udziału samych Konsultantów.

Rozszerzasz skalę działania firmy

automatyczne obsługiwanie klientów

Zyskujesz możliwość nawiązania kontaktu z dużą grupą Klientów, w bardzo krótkim czasie. Dzięki temu możesz zwiększyć zasięg obsługiwanej grupy docelowej lub uruchomić nowe kampanie. Wykorzystaj w pełni swoje możliwości dzięki automatyzacji.

Odkrywasz nowe sposoby kontaktu z Klientami

Automatyczny kontakt z klientem za pomocą rozwiązań easycall

Dajesz Klientom nowe możliwości nawiązania relacji. Klient ma możliwość uzyskania informacji lub wykonania określonej czynności, bez konieczności bezpośredniej rozmowy z Konsultantem. Z naszych obserwacji wynika, że stale wzrasta ilość Klientów, którzy preferują taką nowoczesną formę kontaktu.

Budujesz swój wizerunek

automatyzacja kontaktów

Dostosowując sposoby komunikacji z Klientami, do ich oczekiwań – zaznaczasz swoją pozycję eksperta. Profesjonalna i szybka obsługa, zapewniająca Twoim odbiorcom właściwe informacje, jest kluczem do budowania zaufania i wizerunku.

Graficzny kreator automatyzacji i wizualizacja interakcji klientów

Dzięki kreatorowi kampanii automatycznych i wizualizacji zrealizowanych ścieżek możliwe jest bieżące obserwowanie interakcji Klientów i najczęściej realizowanego sposobu postępowania (np.: ilu klientów decyduje się na obsługę automatyczną, ile przełącza się do Konsultanta, ile osób deklaruje spłatę z poziomu IVR ). Wszystko po to, by korzystanie z narzędzia było odpowiednio ergonomiczne i efektywne.

Postaw na automatyzację i usprawnij obsługę klienta w Twojej firmie dzięki easyCALL.pl

Poznaj pełnię potencjału, jaki daje automatyzacja kontaktów, realizowana przez easyCALL. Wypełnij krótki formularz i pozwól nam przygotować rozwiązanie dla Ciebie i Twojej firmy. Obsługuj swoich Klientów szybciej i dobrze zaplanuj czas, który w ten sposób zyskasz.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.

Pobierz e-booka zawierającego raport z zastosowania platformy automatyzacji w różnych branżach

platforma automatyzacji kontaktów z klientem