Wdrożenie Wirtualnej Centrali z IVR – MarketLab
Co osiagneliśmy?
EasyCall zrewolucjonizował obsługę klienta w MarketLab, wprowadzając wirtualną centralę z IVR. Dzięki temu, obsługa i wsparcie techniczne stało się bardziej spersonalizowane, dostosowane do współpracy z poszczególnymi partnerami
Opis klienta
MarketLAB dostarcza sieciom handlowym oraz producentom zaawansowaną technologię związaną z uczeniem maszynowym i analizą obrazu. Zespół składa się z ponad 100 programistów, inżynierów, specjalistów ds. operacji i biznesu. Od 2010 roku tworzą szyte na miarę, innowacyjne rozwiązania dla klientów z branży retail.
Wyzwanie biznesowe
Klient poszukiwał rozwiązania, które pozwoli mu usprawnić proces obsługi klienta oraz wsparcia technicznego za pomocą kilku numerów infolinii z podziałem na poszczególnych partnerów, z którymi współpracuje.
Proces rozwoju i nasze rozwiązania
Wirtualna centrala to praktyczne narzędzie oferujące szerokie możliwości i wymierne korzyści już od pierwszych dni funkcjonowania. Sam proces implementacji usługi jest prosty i przede wszystkim szybki. Korzystają z niej zarówno niewielkie, jak i duże przedsiębiorstwa, które stawiają przede wszystkim na rozwój. Wirtualna centrala telefoniczna umożliwia rozbudowanie infrastruktury komunikacyjnej, a co za tym idzie, poprawienie efektywności działania firmy.
Konfiguracja poszczególnych narzędzi jest dostępna w ramach centrali VoIP. Zdefiniowanie poszczególnych funkcji jest intuicyjne dzięki technice drag & drop. Panel umożliwia zarządzanie zapowiedziami głosowymi IVR, kolejkowaniem, czy wybieraniem opcji w Menu z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.