Wdrożenie voicebota medycznego – EasyBot
Co osiagneliśmy?
Zwiększ skuteczność potwierdzania wizyt do 90% i zmniejsz nieobecności pacjentów na wizytach do 5% dzięki EasyBot. Odkryj innowacyjne rozwiązanie dla placówek medycznych w naszym case
Opis klienta
Nasz klient, Centrum Medyczne Gizińscy w Bydgoszczy, to placówka z ponad 35-letnią historią. Oferuje nie tylko podstawową opiekę zdrowotną, ale także szeroki zakres specjalistycznych usług medycznych. Zlokalizowane w czterech doskonale wyposązonych budynkach, Centrum Medyczne Gizińscy specjalizuje się w ponad 30 dziedzinach medycyny, od kardiologii po neurologię. Ich podejście, łączące bogatą tradycję z innowacyjnymi rozwiązaniami, gwarantuje najwyższy standard opieki, dostosowanej do indywidualnych potrzeb każdego pacjenta. Dzięki ciągłemu rozwojowi i adaptacji do nowych technologii, Centrum Medyczne Gizińscy ustanawia nowe standardy w dziedzinie opieki zdrowotnej.
Wyzwanie biznesowe
W dobie cyfryzacji, telefon pozostaje głównym środkiem komunikacji między pacjentami a placówkami medycznymi. Niestety, ten tradycyjny kanał komunikacji nie zawsze jest efektywny. Z powodu dużej liczby dzwoniących oraz ograniczeń kadrowych, wiele połączeń pozostaje bez odpowiedzi. Co więcej, napięty harmonogram i ciągłe obowiązki sprawiają, że rozmowy często są prowadzone w pośpiechu. Dodatkowo, proces potwierdzania wizyt staje się wyzwaniem – brak skutecznej weryfikacji telefonicznej prowadzi do sytuacji, gdzie pacjenci rezerwują wizyty, ale nie pojawiają się na nich, uniemożliwiając tym samym dostęp do leczenia innym potrzebującym. W obliczu tych wyzwań, istnieje pilna potrzeba znalezienia skutecznego rozwiązania.
Proces rozwoju i nasze rozwiązania
Stworzyliśmy narzędzie do automatyzacji procesów związanych z obsługą pacjenta w placówce medycznej w oparciu o technologię sztucznej inteligencji. W ramach usługi udostępniamy graficzne narzędzie kreatora dostępne z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej. Użytkownik korzystający z kreatora ma możliwość tworzenia i edytowania wszystkich procesów związanych z zaplanowanymi scenariuszami rozmów, które ma przeprowadzić EasyBot.
Kreator podzielony jest na sekcje, które ułatwią etap konfiguracji intencji i poszczególnych etapów konwersacji:
- przepływy – definiują główne kierunki rozmów, kierując pacjenta w odpowiednie miejsce w zależności od jego potrzeb,
- strony – komponenty odpowiedzialne za bezpośrednią komunikację z rozmówcą. Zawierają teksty wypowiedzi bota, parametry i intencje odpowiedzialne za zrozumienie kontekstu rozmowy,
- intencje – kluczowy element struktury, odpowiedzialny za wyłapywanie kluczowych fraz z wypowiedzi rozmówcy i dopasowywanie ich do odpowiedniego przepływu lub strony. Skonfigurowane są w nich słowniki kluczowych fraz, które można na bieżąco rozbudowywać, a tym samym trenować EasyBota, by lepiej reagował na zróżnicowane odpowiedzi rozmówców,
- encje – wzmacniacze intencji. Ich konfiguracja pozwala na określenie kontekstu lub zebranie szczegółowych danych potrzebnych np. do zamówienia recepty lub umówienia wizyty,
- grupy ścieżek – umożliwiają konfigurację grup dla ścieżek o podobnych parametrach, co może być dużym ułatwieniem w przypadku złożonych scenariuszy.