Wdrożenie SIP Trunk – Canpol

Co osiagneliśmy?

Klient dążył do optymalizacji telefonicznej obsługi klienta i wsparcia technicznego, nie angażując się w zakup nowych urządzeń. Jak mu się to udało?

Opis klienta

Od ponad ćwierć wieku, Canpol sp. z o.o. zyskał uznanie jako lider wśród dostawców akcesoriów dla najmłodszych w Polsce. Wspierając potrzeby rodzin w ponad 50 krajach, Canpol z dumą oferuje wszechstronne rozwiązania w zakresie karmienia, pielęgnacji oraz gwarancji bezpiecznej zabawy dla dzieci. Jako firma, która stawia na innowacyjność, Canpol nieustannie poszukuje sposobów na doskonalenie swojej oferty.

Canpol wyróżnia się na rynku swoją długą historią i zobowiązaniem do doskonałości. Firma nie tylko dostarcza produkty wysokiej jakości, ale także aktywnie współpracuje z klientami, by zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania.

Wyzwanie biznesowe

Z myślą o jeszcze lepszym wsparciu swoich klientów, Canpol poszukiwał skutecznego rozwiązania, które pozwoli na usprawnienie i przyspieszenie procesów związanych z telefoniczną obsługą klienta. Celem było znalezienie narzędzia, które pozwoli na integrację z obecnie używaną wirtualną centralą telefoniczną, bez konieczności inwestowania w kosztowne urządzenia i oprogramowanie.

Wyzwania Klienta to zrządzanie wzrastającym ruchem tlefonicznym, kontrola kosztów oraz optymalizacja zasobów.

Proces rozwoju i nasze rozwiązania

SIP Trunk nie jest tylko standardowym rozwiązaniem – to przyszłościowy most komunikacyjny dla firm, które pragną być na czele innowacji.

Dla Canpol sp. z o.o., dostosowaliśmy nasze usługi SIP Trunk tak, by pasowały idealnie do ich specyficznych potrzeb. Dostarczamy zarówno polskie, jak i zagraniczne numery, oferując elastyczność w konfiguracji i skalowalność na żądanie.

Możliwość obsługi wielu połączeń jednocześnie? Dla Canpol to było kluczowe. Dostarczyliśmy system, który domyślnie obsługuje do 10 równoczesnych połączeń, z opcją rozszerzenia w razie potrzeby.

Cały proces konfiguracji przebiegł sprawnie i bezproblemowo. Wspólnie z zespołem Canpol określiliśmy potrzebne dane logowania i adresy IP, aby ich system telefoniczny stał się prawdziwie nowoczesnym rozwiązaniem, dostosowanym do ich indywidualnych wymagań biznesowych.

Technologie, z których korzystamy

  • Wielokrotne połączenia – nasze technologie pozwalają na jednoczesne realizowanie wielu połączeń wychodzących i przychodzących. Ilość dostępnych jednoczesnych rozmów jest elastyczna i zależy od ilości przypisanych kanałów rozmownych.
  • Personalizowana identyfikacja – każdy rozmówca z Canpol może być identyfikowany indywidualnym numerem z zakresu przydzielonej numeracji. To zapewnia lepszą organizację i profesjonalizm w każdym kontakcie.
  • Integracja z SIP Trunk – nasza współpraca z SoftBlue S.A. pozwoliła na proste logowanie i integrację rozwiązania SIP Trunk z dedykowanym serwerem. Dzięki temu Canpol ma pewność, że ich system telefoniczny jest zawsze w pełni funkcjonalny i bezpieczny.
  • Stabilność połączenia – współczesny biznes wymaga niezawodności, dlatego jednym z naszych priorytetów była zapewnienie Canpol stabilnych i klarownych połączeń telefonicznych.

Dzięki tym technologiom Canpol sp. z o.o. jest teraz lepiej wyposażony, by sprostać dynamicznemu rynkowi i zaspokoić potrzeby swoich klientów.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Wartości, które dodaliśmy

Przy współpracy z Canpol, dokonaliśmy serii istotnych zmian, które przyniosły korzyści nie tylko w aspektach technologicznych, ale również w odczuwalnych oszczędnościach:

  • elastyczność i skalowalność- nasze wdrożenie usługi SIP Trunk z 40 kanałami jednoczesnych rozmów umożliwiło Canpol efektywną i dynamiczną komunikację w ramach całej organizacji.
  • stabilność połączeń – dzięki SIP Trunk, Canpol sp. z o.o. korzysta teraz ze stabilnych połączeń wychodzących i przychodzących w całej strukturze organizacyjnej, co przekłada się na lepsze doświadczenie zarówno dla klientów, jak i pracowników
  • oszczędność – wprowadzenie technologii VoIP znacząco zmniejszyło koszty połączeń wychodzących dla Canpol – nie tylko w Polsce, ale także na międzynarodowej arenie. Konkurencyjność stawek połączeń w technologii VoIP w porównaniu z tradycyjną telefonią przynosi znaczne korzyści finansowe.
  • personalizacja komunikacji – klient może teraz prezentować się dowolnym numerem z puli numerów przydzielonych przez SoftBlue S.A., co daje im większą elastyczność w budowaniu relacji z klientami.
  • szybkość implementacji – jednym z kluczowych atutów naszego rozwiązania dla Canpol jest łatwość i szybkość konfiguracji usługi przez SoftBlue S.A., co pozwala na natychmiastowe reagowanie na dynamicznie zmieniające się potrzeby biznesowe.

Dzięki tym zmianom Canpol sp. z o.o. jest teraz lepiej przygotowany do prowadzenia efektywnych rozmów biznesowych i budowania trwałych relacji z klientami w skomplikowanym środowisku telekomunikacyjnym.

Rezultaty po uruchomieniu projektu

Po uruchomieniu SIP Trunk w firmie Canpol sp. z o.o. zwiększyła się ilość obsługiwanych połączeń przychodzących przez pracowników firmy. Klient ma możliwość wykorzystywania swojej własnej infrastruktury, która w połączeniu z usługą z SoftBlue S.A. daje nowe możliwości. Dzięki naszemu rozwiązaniu klient znacząco obniżył koszty wykonywania połączeń do Polski, jak i na cały świat.