Wdrożenie SIP Trunk – Canpol
Co osiagneliśmy?
Klient dążył do optymalizacji telefonicznej obsługi klienta i wsparcia technicznego, nie angażując się w zakup nowych urządzeń. Jak mu się to udało?
Opis klienta
Od ponad ćwierć wieku, Canpol sp. z o.o. zyskał uznanie jako lider wśród dostawców akcesoriów dla najmłodszych w Polsce. Wspierając potrzeby rodzin w ponad 50 krajach, Canpol z dumą oferuje wszechstronne rozwiązania w zakresie karmienia, pielęgnacji oraz gwarancji bezpiecznej zabawy dla dzieci. Jako firma, która stawia na innowacyjność, Canpol nieustannie poszukuje sposobów na doskonalenie swojej oferty.
Canpol wyróżnia się na rynku swoją długą historią i zobowiązaniem do doskonałości. Firma nie tylko dostarcza produkty wysokiej jakości, ale także aktywnie współpracuje z klientami, by zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania.
Wyzwanie biznesowe
Z myślą o jeszcze lepszym wsparciu swoich klientów, Canpol poszukiwał skutecznego rozwiązania, które pozwoli na usprawnienie i przyspieszenie procesów związanych z telefoniczną obsługą klienta. Celem było znalezienie narzędzia, które pozwoli na integrację z obecnie używaną wirtualną centralą telefoniczną, bez konieczności inwestowania w kosztowne urządzenia i oprogramowanie.
Wyzwania Klienta to zrządzanie wzrastającym ruchem tlefonicznym, kontrola kosztów oraz optymalizacja zasobów.
Proces rozwoju i nasze rozwiązania
SIP Trunk nie jest tylko standardowym rozwiązaniem – to przyszłościowy most komunikacyjny dla firm, które pragną być na czele innowacji.
Dla Canpol sp. z o.o., dostosowaliśmy nasze usługi SIP Trunk tak, by pasowały idealnie do ich specyficznych potrzeb. Dostarczamy zarówno polskie, jak i zagraniczne numery, oferując elastyczność w konfiguracji i skalowalność na żądanie.
Możliwość obsługi wielu połączeń jednocześnie? Dla Canpol to było kluczowe. Dostarczyliśmy system, który domyślnie obsługuje do 10 równoczesnych połączeń, z opcją rozszerzenia w razie potrzeby.
Cały proces konfiguracji przebiegł sprawnie i bezproblemowo. Wspólnie z zespołem Canpol określiliśmy potrzebne dane logowania i adresy IP, aby ich system telefoniczny stał się prawdziwie nowoczesnym rozwiązaniem, dostosowanym do ich indywidualnych wymagań biznesowych.