Wdrożenie ChatBota – MPK Lublin
Co osiagneliśmy?
- Innowacyjny ChatBot MPK Lublin działa 24/7
- optymalizując obsługę klienta i odciążając konsultantów.
- Jak technologia zmieniła komunikację i zwiększyła efektywność obsługi? Odkryj w naszym case
Opis klienta
Comdrev Sp. z o.o. to twórca bezobsługowego systemu rowerów miejskich, który ułatwia mieszkańcom Lublina codzienne przemieszczanie się. System ten jest realizowany dla MPK Lublin.
Wyzwanie biznesowe
Obsługi klienta MPK Lublin odbywa się przez 24h na dobę. Bardzo duża liczba dzwoniących powoduje długie oczekiwanie na infolinii na połączenie z konsultantem. Konsultanci udzielają wielokrotnie tych samych informacji na temat usługi a ze względu na dużą liczbę dzwoniących nie mogą priorytetowo obsługiwać zgłoszeń najpilniejszych. Klient poszukiwał rozwiązania, które będzie wsparciem dla tradycyjnej infolinii i pozwoli obsłużyć zapytania użytkowników w powtarzających się blokach tematycznych dotyczących usługi systemu roweru miejskiego.
Proces rozwoju i nasze rozwiązania
Podjęliśmy się wyzwania stworzenia zaawansowanego narzędzia, które zautomatyzuje procesy odpowiedzi na zapytania użytkowników. Nasze rozwiązanie bazuje na najnowszych technologiach sztucznej inteligencji, co gwarantuje precyzyjność i skuteczność w działaniu.
Dla naszych klientów przygotowaliśmy intuicyjny kreator, dostępny bezpośrednio przez przeglądarkę internetową. Dzięki niemu, każdy użytkownik ma pełną kontrolę nad tworzeniem i modyfikowaniem scenariuszy rozmów prowadzonych przez ChatBota. Kreator został zaprojektowany w sposób przemyślany, z podziałem na sekcje, które krok po kroku prowadzą przez proces konfiguracji.
- Przepływy – odpowiadają za główne tematy konwersacji. Ich konfiguracja decyduje o tym, gdzie uda się klient po rozpoznaniu przypisanej mu intencji.Strony – komponenty odpowiedzialne za bezpośrednią komunikację z rozmówcą. Zawierają teksty wypowiedzi bota, parametry i intencje odpowiedzialne za zrozumienie kontekstu rozmowy.
- Intencje – to serce naszego systemu. Dzięki nim ChatBot rozpoznaje kluczowe frazy w wypowiedziach użytkowników i kieruje je do odpowiednich przepływów lub stron. Co ważne, intencje są dynamiczne – można je rozbudowywać, ucząc bota lepszego rozumienia potrzeb klientów.
- Encje – wzmacniacze intencji. Ich konfiguracja pozwala na określenie kontekstu lub zebranie szczegółowych danych potrzebnych np. do zgłoszenia reklamacji czy zamówienia usługi.
- Grupy ścieżek – to funkcja, która pozwala na grupowanie ścieżek o podobnych cechach. Jest to nieocenione narzędzie, zwłaszcza gdy mamy do czynienia z bardziej skomplikowanymi scenariuszami rozmów.
Nasze rozwiązanie to połączenie nowoczesnej technologii z intuicyjnością w użytkowaniu, co sprawia, że jest idealne dla firm pragnących podnieść jakość obsługi klienta na wyższy poziom.