Automatyczne ankiety

Co dają Ci automatyczne ankiety?

Wdrażając automatyczne ankiety w swojej firmie, podnosisz skuteczność oraz jakość zdobywanych w ten sposób informacji. Ograniczasz także czas, potrzebny do zgromadzenia wystarczającej ilości danych, pozyskiwanych tradycyjną metodą. Zwiększasz zatem zasięg oddziaływania na Klientów. Wirtualny agent zadzwoni do twoich klientów, zada wcześniej przygotowane pytania, następnie zbierze odpowiedzi. Nagrania przygotowane zostaną przez syntezę mowy w wielu językach lub lektora.

Skuteczność zbierania danych

W wielu przypadkach ankiety automatyczne są najbardziej produktywnym narzędziem. Respondenci są bowiem mniej skrępowani, odpowiadając na pytania zadawane automatycznie. Ich odpowiedzi są też bardziej przemyślane.

Krótszy czas badania ankietowego

Ankiety są przeprowadzane automatycznie, bez angażowania konsultanta. Redukuje to czas potrzebny na przeprowadzenie pojedynczego badania. Dodatkowo, badania na dużych grupach osób nie są uzależnione od liczby dostępnych konsultantów. Precyzyjne raportowanie wyników badania ankietowego dodatkowo skraca czas potrzebny na jego interpretację.

Dotarcie do Klienta

To Ty wskazujesz ilość prób kontaktu, jakie mają zostać podjęte dla przeprowadzenia ankiety. Nawiązywanie połączenia może się odbywać z określoną częstotliwością, aż do momentu odebrania połączenia przez osobę docelową. W ten sposób wzrastają Twoje szanse na uzyskanie konkretnych danych.

Wypróbuj automatyczne ankiety

    Please prove you are human by selecting the star.

    Klikając „Wyślij” akceptujesz naszą polityką prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od easyCALL.pl

    Co zyskasz po wdrożeniu wsparcia automatycznych ankiet od EasyCall?

    Weryfikacja potrzeb potencjalnych klientów

    Tworząc nieskomplikowaną ankietę, w prosty sposób przekażesz ją zdefiniowanej grupie docelowej. Równie łatwo i szybko zbierzesz także odpowiedzi respondentów. Usługę EasyCall z powodzeniem można wykorzystywać do ankiet połączonych z promocją produktów lub informacją o limitowanych ofertach.

    Weryfikacja leadów pozyskanych w Internecie

    Automatyczne ankiety ułatwiają weryfikację leadów pozyskiwanych drogą internetową. Odpowiednio skonstruowane pytania pozwolą ocenić poprawność danych, dopasować ofertę lub produkt, czy poznać preferowane godziny kontaktu.

    Znajomość doświadczeń zakupowych klientów

    Przeprowadź ankietę satysfakcji po zakończonej rozmowie z konsultantem, czy wizycie w stacjonarnym punkcie Twojej firmy. Pozwoli Ci to przeanalizować ścieżkę zakupową klienta i określić sytuacje wymagające większego wsparcia ze strony Twoich pracowników.

    Podniesienie skuteczności działań windykacyjnych

    Wykorzystanie automatycznej ankiety może być doskonałym zabiegiem prewindykacyjnym. Wystarczy, że opracujesz pytania w taki sposób, aby określiły aktualną sytuację Klienta, bez stawiania trudnych pytań o konkretny termin spłaty. Przypomnisz o regulacji należności, gromadząc informacje potrzebne podczas późniejszych prób kontaktu.

    W jaki sposób wdrożyć wirtualnego agenta oraz automatyczne ankiety?

    Intuicyjny proces budowania ankiet

    Wystarczy, że opracujesz pytania wraz z możliwymi odpowiedziami. Klient udzieli odpowiedzi korzystający z menu DTMF (tj. przy pomocy klawiatury telefonu) lub przy wykorzystaniu wbudowanego rozpoznawania mowy. Zaprojektowaną ankietę wprowadzisz w prosty sposób do platformy automatyzacji kontaktów, przy pomocy kreatora i interfejsu graficznego, gdzie odpowiednie schematy ankiet tworzy się metodą przeciągnij i upuść (drag and drop).

    Możliwość wyboru rodzaju lektora

    Platforma udostępniona przez EasyCall umożliwia przekształcenie tekstu pisanego na komunikaty głosowe w wielu językach. Możesz wybrać rodzaj głosu, jaki ma odczytywać komunikat (męski lub damski). Głos może być przy tym różny dla każdej z ankiet. Warto wypróbować różne rozwiązania, ponieważ ma to wpływ na uzyskane wyniki. Teksty zapowiedzi możesz także przygotować przy pomocy Twojego profesjonalnego lektora.

    Szczegółowego statystyki online

    Na bieżąco obserwujesz postępy realizacji danej kampanii. Po jej zakończeniu udostępniamy pełne statystyki, które pozwalają Ci dokonać interpretacji wyników i wprowadzać ulepszenia.