Dedykowana platforma
Intuicyjny panel zarządzania usługą pozwoli na bieżąco monitorować i dostosowywać procesy do aktualnych potrzeb.
EasyBot sprawia, że windykacja należności będzie prostsza dla obu stron. Klienci w tak delikatnych tematach chętniej podejmują rozmowę z botem windykacyjnym niż człowiekiem. Voicebot nie prezentuje emocji i potrafi skutecznie oraz merytorycznie przeprowadzić poszczególne kroki zdefiniowanego procesu.
Klikając „Wyślij” akceptujesz naszą polityką prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od easyCALL.pl
Nasz system do automatycznej windykacji umożliwia dynamiczne dostosowywanie ilości kanałów potrzebnych na realizację kampanii. Połączenia mogą być realizowane masowo w jednej chwili lub stopniowo, zgodnie z zaplanowanym harmonogramem.
Ograniczasz koszty związane z zatrudnieniem nowych pracowników, cyklicznymi podwyżkami, procesem wdrożenia, szkolenia oraz nieuniknionej rotacji.
Voicebot wykonuje swoje zadania zbędnych przerw i zapewniając zawsze ten sam, wysoki standard prowadzonych rozmów. Rozmowy windykacyjne często przybierają emocjonalny charakter. Windykacja call center, która prowadzona jest często przez rotujących, nie zawsze w pełni wdrożonych w procedury pracowników niesie wiele zagrożeń. “Zatrudnienie” voicebota skutecznie eliminuje te ryzyka.
Zaplanuj proces lub wybierz jeden z istniejących już w Twojej firmie. Jego automatyzację przeprowadzisz dzięki voicebotowi oraz praktycznej platformie do automatyzacji kontaktów od EasyCall.
Realizuj efektywnie wieloetapowe procesy windykacyjne. Sprawdź jakie to proste!
