Czym jest automatyczna windykacja?
Detekcja poczty głosowej
Autentykacja klienta
Wymiana danych z systemami zewnętrznymi
Przyjęcie i potwierdzenie deklaracji spłat
Podanie kwoty zadłużenia i terminu płatności
Jak działa bot do automatycznej windykacji?
EasyBot sprawia, że windykacja należności będzie prostsza dla obu stron. Klienci w tak delikatnych tematach chętniej podejmują rozmowę z botem windykacyjnym niż człowiekiem. Voicebot nie prezentuje emocji i potrafi skutecznie oraz merytorycznie przeprowadzić poszczególne kroki zdefiniowanego procesu.
Porozmawiaj z naszym Doradcą o usłudze Voicebot
Klikając „Wyślij” akceptujesz naszą polityką prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od easyCALL.pl
Porozmawiaj z naszym Doradcą o usłudze Voicebot
Automatyzacja procesów windykacyjnych - korzyści
Zwiększenie skuteczności monitoringu i wczesnej windykacji
Niski koszt obsługi masowego procesu
Przesunięcie konsultantów do bardziej skomplikowanych zadań i procesów
Dostępność konsultanta 24/7
Skalowalność procesu obsługi
Szybka integracja
Elastyczność
Nasz system do automatycznej windykacji umożliwia dynamiczne dostosowywanie ilości kanałów potrzebnych na realizację kampanii. Połączenia mogą być realizowane masowo w jednej chwili lub stopniowo, zgodnie z zaplanowanym harmonogramem.
Zmniejszenie kosztów
Ograniczasz koszty związane z zatrudnieniem nowych pracowników, cyklicznymi podwyżkami, procesem wdrożenia, szkolenia oraz nieuniknionej rotacji.
Standaryzacja procesu
Voicebot wykonuje swoje zadania zbędnych przerw i zapewniając zawsze ten sam, wysoki standard prowadzonych rozmów. Rozmowy windykacyjne często przybierają emocjonalny charakter. Windykacja call center, która prowadzona jest często przez rotujących, nie zawsze w pełni wdrożonych w procedury pracowników niesie wiele zagrożeń. “Zatrudnienie” voicebota skutecznie eliminuje te ryzyka.
Bot windykacyjny - funkcjonalności
Rozpoznawanie intencji
Uczenie maszynowe
Dynamiczna ilość dostępnych kanałów
Dostępny 24/7
Automatyczna windykacja należności - zastosowania
Premonitoring płatności
Monitoring stały
Pozyskiwanie deklaracji spłaty
Weryfikacja danych dłużnika
Jak powinna wyglądać automatyzacja procesów windykacji
dostępność konsultanta 24/7
Skalowalność procesu obsługi
Prosta i szybka automatyzacja procesów windykacji
Zaplanuj proces lub wybierz jeden z istniejących już w Twojej firmie. Jego automatyzację przeprowadzisz dzięki voicebotowi oraz praktycznej platformie do automatyzacji kontaktów od EasyCall.
Gwarancja realizacji założeń kampanii
Lepsza kontrola procesu to precyzyjne informacje i statystyki
EasyBot - dodatkowe informacje
technologia ASR - która rozpoznaje polecenia głosowe i przekształce je w tekst,
technologia NLU - umożliwia zrozumienie pytania i rozpoznanie intencji użytkownika,
moduł konwersacyjny - który pyta lub dostarcza odpowiedzi,
moduły decydujące, kiedy przełączyć rozmowę do konkretnego agenta,
moduły umożliwiające integrację z różnymi bazami danych,
mechanizmy AI.
Zobacz inne rodzaje botów
To może Cię zainteresować
Automatyczna windykacja
Realizuj efektywnie wieloetapowe procesy windykacyjne. Sprawdź jakie to proste!