Sekcja obsługi klienta i szybkiej pomocy z usługami świadczonymi przez easyCALL.pl

Jeżeli chcesz na bieżąco śledzić nasze dokonania sprawdź też naszego bloga

Aby można było korzystać z połączeń telefonicznych, należy zarejestrować konto i potwierdzić je jednym z 3 sposobów, podanych pod poniższym linkiem:

http://panel.easycall.pl/potwierdzeniedanych.php

Na stronie www.easycall.pl wybieramy zakładkę „Zaloguj się” > pod przyciskiem „zaloguj” wybieramy zapomniałem hasła. Następnie wpisujemy nazwę swojego konta lub adres e-mail, który podaliśmy w trakcie rejestracji konta. Na adres mialowy zostanie przesłany link aktywacyjny z możliwością wygenerowania nowego hasła.

Minuta połączenia na telefon stacjonarny to 0,05 gr netto. Minuta połączenia na telefon komórkowy to 0,15 gr netto. Połączenia wewnątrz sieci są bezpłatne.

Aby sprawdzić stan konta należy zadzwonić na bezpłatny numer telefonu 901 lub zalogować się na swój profil klienta na stronie www.easycall.pl i wybrać zakładkę „moje konto”

Tak, połączenia są rozliczane za rzeczywisty czas połączenia.

Możliwe kwoty doładowań to 5 zł, 15 zł oraz 50 zł – doładowanie przelewem internetowym, kartą płatniczą bądź przelewem tradycyjnym na poczcie

Ważność konta uwzględnia możliwość wykonywania połączeń wychodzących. 5 zł to ważność konta na 15 dni; 15 zł to ważność konta na 2 miesiące, 50 zł to ważność konta na 6 miesięcy. Każde kolejne doładowanie przedłuża ważność konta, w zależności od wybranej kwoty doładowania (np.. 2 x 50 zł przedłuża ważność konta o 12 miesięcy). Żeby konto było cały czas aktywne i nie zostało skasowane, w ciągu jednego roku musi być zrealizowane jedno doładowanie, obojętnie na jaką kwotę. Połączenia przychodzące są realizowane przez cały okres aktywnego konta.

Aby wykonywać połączenia, należy zarejestrować konto. Następnie doładować konto dowolną kwotą oraz skonfigurować konto na urządzeniu/aplikacji z dostępem do internetu.

Technologia voip pozwala wykonywać połączenia telefoniczne na urządzeniu z dostępem do internetu.

Aby doładować konto, należy zalogować się na swój panel klienta na stronie www.easycall.pl. Następnie wybrać zakładkę „moje konto” > „finanse” > „doładuj konto”. Następnie wybieramy kwotę przelewu. Obecne kwoty doładowań: 5 zł, 15 zł lub 50 zł i klikamy „zamów”. Następnie wybieramy sposób opłaty karta lub bank i klikamy „opłać”. Po przekierowaniu na stronę banku realizujemy płatność.

Aby skonfigurować konto, należy zarejestrować konto i wykonać doładowanie dowolną kwotą. Następnie logujemy się na panel klienta na stronie panel.easycall.pl Wybieramy zakładkę „moje konto” i na środku wyświetlą się „dane ustawie easyCALL”. Należy pamiętać aby wygenerować hasło do konfiguracji urządzenia. Hasło powinno składać się z minimum 12 znaków, w tym 1 cyfra.

Do korzystania z usług voip potrzebne jest urządzenia z dostępem do internetu. Może to być bramka voip lub telefon IP. Obecnie na naszej stronie www.easycall.pl można również zakupić takie urządzenie, gdzie od razu zostanie ono skonfigurowane z wybranym kontem klienta. Urządzenia są dostępne pod linkiem: http://www.panel.easycall.pl/akcesoria.html Do korzystania z usług voip możemy również wykorzystać komputer lub telefon komórkowy, aby wykonywać połączenia telefoniczne należy zainstalować jedną z wielu darmowych aplikacji softphone. Obecnie polecamy dla naszych klientów aplikację Zoiper, instrukcje konfiguracji są dostępne na stronie internetowej dla telefonu z Androidem : http://www.easycall.pl/download/instrukcje/Konfiguracja_Zoiper_Android.pdf oraz dla komputera: http://www.easycall.pl/download/instrukcje/Konfiguracja_Zoiper_PC.pdf

Tak oczywiście. Podstawa to dostęp do internetu na wybranym telefonie. Następnie wystarczy zainstalować darmowa aplikację softphone na telefonie. Aplikacje są dostępne w sklepie Google. Obecnie polecamy aplikację Zoiper, tutaj instrukcja konfiguracji na telefony z Androidem:http://panel.easycall.pl/download/instrukcje/Konfiguracja_Zoiper_Android.pdf Są również dostępne inne aplikacje np. 3CX Phone, Acrobits, CsipSimple, Grandstream Wave.

Należy zadzwonić pod bezpłatny numer testowy 904.

Należy zadzwonić pod bezpłatny numer testowy 902.

Aby usunąć dane utworzonego konta voip w easyCALL, należy nas poinformować telefonicznie 777 lub mailowo: pomoc@easycall.pl, o chęci usunięcia danych osobowych. Dane mogą być usunięte w ciągu 1 roku od ostatnio wykonanego połączenia telefonicznego, zgodnie z Ustawą Telekomunikacyjną o konieczności przechowywania danych telekomunikacyjnych.

Należy zalogować się na panel klienta na stronie panel.easycall.pl i wybrać zakładkę „moje konto”. Następnie w zakładce „dane ustawień easyCALL” wpisujemy hasło do konfiguracji: minimum 12 znaków, w tym jedna cyfra. Klikamy w przycisk „zmień” i potwierdzamy zmianę hasła.

Należy zalogować się na swój profil klienta na stronie panel.easycall.pl i wybrać zakładkę „moje konto”

Należy zalogować się na swój profil klienta na stronie panel.easycall.pl i wybrać zakładkę „moje konto” > „moje dane osobowe”. Samodzielnie można zmienić: telefon, mail oraz hasło do logowania na profil klienta. Pozostałe dane można zmienić kontaktując się z BOK pod numerem telefonu 777 lub mailowo: pomoc@easycall.pl

Należy zalogować się na swój profil klienta na stronie panel.easycall.pl i wybrać zakładkę „moje konto” > „moje dane osobowe” > „zmień swoje hasło”. Drugi sposób, to wpisanie strony panel.easycall.pl i wybór zakładki „Zaloguj się” > pod przyciskiem „zaloguj” wybieramy zapomniałem hasła. Następnie wpisujemy nazwę swojego konta lub adres e-mail, który podaliśmy w trakcie rejestracji konta. Na adres mialowy zostanie przesłany link aktywacyjny z możliwością wygenerowania nowego hasła.

Należy zalogować się na swój profil klienta na stronie panel.easycall.pl i wybrać zakładkę „moje konto” > „połączenia telefoniczne”.

Należy zalogować się na swój profil klienta na stronie panel.easycall.pl i wybrać zakładkę „moje konto” > „Finanse” > „historia doładowań”. Faktura jest do pobrania przy każdym zrealizowanym doładowaniu.

Regulamin jest dostępny pod linkiem: http://www.easycall.pl/regulamin.html

Usługa fax2mail pozwala na odbieranie faksów poprzez podany adres mailowy dla wykupionego numeru faksowego. Faks jest konwertowany na plik pdf i umieszczany na podanym adresie mailowym. Usługa nie pozwala na wysyłanie faksów!

Należy zalogować się na swój profil klienta na stronie panel.easycall.pl i wybrać zakładkę „moje konto” > „zarządzaj numerami” > „zamów numer”. Wybieramy lokalizację numeru o klikamy zamawiam. Następnie opłacamy zamówienie.

Koszt zakupu numeru to 5 zł

Należy zalogować się na swój profil klienta na stronie panel.easycall.pl i wybrać zakładkę „moje konto” > „zarządzaj numerami” > „przenieś numer”. Wypełniamy wniosek i wskazujemy termin przeniesienia numeru. Następnie gotowy i podpisany wniosek, należy wysłać na nasz adres siedziby.

Należy zalogować się na swój profil klienta na stronie panel.easycall.pl i wybrać zakładkę „moje konto” > „zarządzaj numerami” > „twoje numery”.

Należy zalogować się na swój profil klienta na stronie www.easycall.pl i wybrać zakładkę „moje konto” > „zarządzaj numerami” > „twoje numery”. Następnie wybieramy numer telefonu i klikamy w „ołówek” obok numeru. Wybieramy „Ustaw jako numer główny” i klikamy Zapisz.

Należy zalogować się na swój profil klienta na stronie www.easycall.pl i wybrać zakładkę „moje konto” > „zarządzaj numerami” > „twoje numery”. Następnie wybieramy numer telefonu i klikamy w „ołówek” obok numeru. Wybieramy „Ustaw jako zastrzeżony” i klikamy Zapisz.

Należy zalogować się na swój profil klienta na stronie www.easycall.pl i wybrać zakładkę „moje konto” > „zarządzaj numerami” > „twoje numery”. Następnie wybieramy numer telefonu i klikamy w „ołówek” obok numeru. Wybieramy „Przekierowanie”, wpisujemy numer telefonu ( format 9 cyfrowy) i klikamy Zapisz.

Należy zalogować się na swój profil klienta na stronie www.easycall.pl i wybrać zakładkę „moje konto” > „zarządzaj numerami” > „twoje numery”. Wybieramy zakładkę fax2mail i sprawdzamy ważność konta.

Należy zalogować się na swój profil klienta na stronie www.easycall.pl i wybrać zakładkę „moje konto” > „zarządzaj numerami” > „twoje numery”. Wybieramy zakładkę fax2mail i klikamy w „ołówek” przy numerze telefonu. Następnie wpisujemy nowy adres mailowy i zapisujemy zmiany.

Należy zalogować się na swój profil klienta na stronie www.easycall.pl i wybrać zakładkę „moje konto” > „zarządzaj numerami” > „twoje numery”. Wybieramy zakładkę fax2mail i klikamy w „ołówek” przy numerze telefonu. Następnie klikamy w „przedłuż abonament usługi fax2mail”. Wybieramy abonament i opłacamy usługę.

Numery dostępowe easyCALL na terenie Polski to : 224906767 oraz 800909404.

Numer dostępowy to numer na który można dzwonić, z dodanych numerów zaufanych na utworzonym koncie easyCALL. Dzięki numerowi dostępowemu nie musimy nigdzie konfigurować konta voip. Środki na połączenie są pobierane z naszego powiązanego konta easyCALL.

Należy zalogować się na swój profil klienta na stronie www.easycall.pl i wybrać zakładkę „moje konto” > „zarządzaj numerami” > „zaufane numery”. Następnie należy dodać numer telefonu (9 cyfrowy format numeru), z którego będziemy wdzwaniać się na numer dostępowy oraz zapisać zmiany.

Jeżeli urządzenie wymaga podanie wartości w sekundach to wpisujemy: 180. Jeżeli urządzenie wymaga podania wartości w minutach to wpisujemy: 3

Obecnie korzystamy z zakresu portów lokalnych: 5060-5172

Tak oczywiście, z naszych usług można korzystać na całym świecie. Należy posiadać tylko urządzenie z dostępem do internetu.

Tak, oczywiście. Wszystkie akcesoria są dostępne tutaj: https://panel.easycall.pl/akcesoria.html

Cennik połączeń zagranicznych jest dostępny do pobrania na stronie główej w zakładce: „Na skróty”

Wypowiedzenie lub reklamację należy wysłać z adresu mailowego przypisanego do usługi na koncie easyCALL.pl. Dokument musi być podpisany przez właściciela konta na stronie easycall.pl

Dokument odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni do pobrania: Kliknij aby pobrać