Do logowania na panel używamy numeru telefonu easyCALL oraz hasła do konfiguracji urządzenia, wygenerowanego przy aktywacji numeru.

Należy zalogować się na panel: biznes.easycall.pl i wybrać zakładkę „Faktury”.

Należy zalogować się na panel: biznes.easycall.pl i wybrać zakładkę „Faktury”.

Należy zalogować się na panel: biznes.easycall.pl i wybrać zakładkę „Dane”.

Należy zalogować się na panel: biznes.easycall.pl i wybrać zakładkę „Spis połączeń”. Biling można pobrać w pliku exel lub wydrukować.

Aby pobrać nagrania należy mieć wykopioną usługę nagrywania rozmów. Następnie należy zalogować się na panel: biznes.easycall.pl i wybrać zakładkę „Spis połączeń”. Kolejny krok to wybór, czy maja być pobrane wszystkie połączenia, czy połączenia tylko dla zalogowanego numeru.

Należy zalogować się na panel: biznes.easycall.pl i wybrać zakładkę „Ustawienia” > „zmiana hasła”.

Należy zalogować się na panel: biznes.easycall.pl i wybrać zakładkę „Ustawienia” > „Przekierowanie”. Następnie wpisujemy numer telefonu ( format 9 cyfrowy) na który ma być ustawione przekierowanie i zapisujemy zmiany.

Tak, oczywiście. Należy zalogować się na panel: biznes.easycall.pl i wybrać zakładkę „Ustawienia” > „zmiana numeru zastrzeżonego”.

Tak, oczywiście. Należy zalogować się na panel: biznes.easycall.pl i wybrać zakładkę „Kontakty”.

Nagrywanie rozmów to koszt 99,90 netto. Rozmowy są przechowywane przez 30 dni.

Minuta połączenia na telefon stacjonarny to 0,05 gr netto. Minuta połączenia na telefon komórkowy to 0,15 gr netto. Połączenia wewnątrz sieci są bezpłatne.

Tak, połączenia są rozliczane za rzeczywisty czas połączenia.

Technologia voip pozwala wykonywać połączenia telefoniczne na urządzeniu z dostępem do internetu.

Do korzystania z usług voip potrzebne jest urządzenia z dostępem do internetu. Może to być bramka voip lub telefon IP. Do korzystania z usług voip możemy również wykorzystać komputer lub telefon komórkowy, aby wykonywać połączenia telefoniczne należy zainstalować jedną z wielu darmowych aplikacji softphone. Obecnie polecamy dla naszych klientów aplikację Zoiper, instrukcje konfiguracji są dostępne na stronie internetowej dla telefonu z Androidem: https://easycall.pl/download/instrukcje/biznes/Konfiguracja_Zoiper_Android_-_biznes.pdf oraz dla komputera: http://panel.easycall.pl/download/instrukcje/Konfiguracja_Zoiper_PC_-_biznes.pdf
Tak oczywiście. Podstawa to dostęp do internetu na wybranym telefonie. Następnie wystarczy zainstalować darmowa aplikację softphone na telefonie. Aplikacje są dostępne w sklepie Google. Obecnie polecamy aplikację Zoiper, tutaj instrukcja konfiguracji na telefony z Android: https://easycall.pl/download/instrukcje/biznes/Konfiguracja_Zoiper_Android_-_biznes.pdf Są również dostępne inne aplikacje np. 3CX Phone, Acrobits, CsipSimple, Grandstream Wave.

Usługa fax2mail pozwala na odbieranie faksów poprzez podany adres mailowy dla wykupionego numeru faksowego. Faks jest konwertowany na plik pdf i umieszczany na podanym adresie mailowym. Usługa nie pozwala na wysyłanie faksów!

Usługa mail2fax pozwala na odbieranie i wysyłanie faksów poprzez podany adres mailowy dla wykupionego numeru faksowego. Faks jest konwertowany na plik pdf i umieszczany na podanym adresie mailowym. Wysyłka faksu również odbywa się z przypisanego adresu mailowego.

Aby wysłać wiadomość faksową, należy przesłać maila z załącznikiem w PDF na adres: NR_FAKSU@fax.easycall.pl – gdzie “NR_FAKSU” to numer, na który chcą Państwo wysłać faks. W tytule wiadomości mailowej musi znaleźć się hasło. Treść maila musi pozostać pusta oraz nie może zawierać żadnych stopek (graficznych lub tekstowych), tylko sam załącznik. Realizacja wysyłki może być wykonywana tylko z adresu, który jest przypisany do numeru na panelu resellerskim. Usługa nie zwraca potwierdzeń przesłania faksu.

Koszt miesięczny usługi mail2fax to 4,99 zł netto.

Umowy są zawierane na okres 24 miesięcy.

Rezygnację należy wysłać pisemnie na adres naszej siedziby firmy: ul. Trębacka 4, 00-074 Warszawa

Jeżeli umowa jest na czasie nie określonym, to wypowiedzenie umowy następuje w ciągu 30 dni i skutkuje na koniec miesiąca.

Abonament miesięczny za jeden numer telefonu to koszt jedynie 15,90 zł netto, pozostałe pakiety znajdują się pod linkiem: https://easycall.pl/wirtualna-centrala/

Wirtualna centrala pozwala na ustawienie schematu połączeń przychodzących.

IVR jest to numer wirtualny, którego nie trzeba nigdzie konfigurować. Przez numer IVR klienci wdzwaniaja się do schematu wirtualnej centrali, gdzie następnie są kierowani według ustawionego schematu połączenia.

Wirtualna centrala to koszt miesięczny 9,90 zł netto w pakiecie Basic. Od pakiet Silver usługa jest dostępna bezpłatnie.

Aby dokonać zmian teleadresowych, należy skontaktować się z BOK telefonicznie: 224275050 lub mailowo: pomoc@easycall.pl

Prosimy o kontakt na adres mailowy: wspolpraca@easycall.pl lub telefon główny: 221221700

Aby zgłosić usterkę należy zadzwonić do BOK na numer telefonu: 224275050 (w godzinach 9:00-17:00) lub mailowo: pomoc@easycall.pl

Pakiety są rozliczane kwotowo. Ilość minut zależy od wybranego pakietu. Całkowita kwota wybranego pakietu jest rozliczana na połączenia wychodzące i dzielona przez koszt minuty połączenia.

Przykładu konfiguracji wirtualnej centrali wraz z opisem funkcji są dostępne tutaj: https://www.wirtualnacentraladlafirmy.pl/obsluga

Należy zalogować się na panel: ivr.easycall.pl i wybrać zakładki: opcje > zmiana hasła. Następnie wpisać nowe hasło i zapisać zmiany.

Jeżeli urządzenie wymaga podanie wartości w sekundach to wpisujemy: 180. Jeżeli urządzenie wymaga podania wartości w minutach to wpisujemy: 3

Obecnie korzystamy z zakresu portów lokalnych: 5060-5172

Tak oczywiście, z naszych usług można korzystać na całym świecie. Należy posiadać tylko urządzenie z dostępem do internetu.

Cennik połączeń zagranicznych jest dostępny tu.

Telekonferencja pozwala na utworzenie pokoju z numerem pin gdzie mogą być prowadzone rozmowy przez zainteresowane osoby pod bezpłatnym numerem 221221221

Telekonferencja jest pod numerem 221221221

Koszt zakupu numeru zagranicznego jest uzależniony od wybranego kraju. Jest to jednorazowa kwota aktywacyjna i miesięczny abonament dodawany do wybranego pakietu. Koszt abonamentowy za numer zagraniczny zaczyna się już od 29 zł/miesiąc.

Koszt utrzymania infolinii to miesięczny abonament 49 zł netto/miesiąc do wybranego pakietu oraz jednorazowa aktywacja 49 zł netto. Więcej o infoliniach pod linkiem : https://easycall.pl/infolinia-dla-firm/
Jest to masowa wysyłka wiadomości głosowych – Voice Mailing System. VMS polega na nagraniu komunikatu głosowego, który następnie może zostać odsłuchany w telefonie odbiorcy. Zaletą tego typu komunikacji jest możliwość skierowania jej zarówno na telefony komórkowe, jak i telefony stacjonarne. Więcej o naszej usłudze na: https://easycall.pl/kampanie-masowe-vms/

Cennik jest uzależniony od ilości wysyłanych wiadomości oraz pola nadawcy. Cennik dostępny tu.

Tak, oczywiście. Jest możliwość podpisania umowy testowej na okres 30 dni z możliwością przedłużenia na kolejne 23 miesiące.

W czasie trwania umowy jest możliwość bezpłatnej zmiany pakietu na wyższy. Nie ma możliwości zmiany pakietu na niższy.