Wirtualny konsultant w hotelu to automatyzacja obsługi recepcji i budowa relacji z gośćmi
Hotel Krokus świadczy – oprócz tradycyjnych usług hotelarskich – tygodniowe pobyty rekreacyjno-rehabilitacyjne. W ramach pobytu hotel zapewnia konsultację fizjoterapeutyczną, a także zabiegi rehabilitacyjne, które pomagają zadbać o zdrowie i kondycję fizyczną
www.krokus.pl
Rezultaty
100%
skuteczność odebranych połączeń od gości
+
odciążenie recepcji w przekazywaniu informacji handlowych oraz formalnych
+
wysyłanie raportów z rozmowy voicebota z listą poruszonych z gościem tematów
Wyzwanie biznesowe
- duża liczba połączeń przychodzących na recepcję hotelową
- długie oczekiwanie na połączenie z recepcją przez klienta i porzucanie połączeń przez gości
Wdrożone rozwiązanie
- voicebot obsługujący połączenia przychodzące do hotelu informujący o formach pobytu, dostępnych terminach turnusów i cenach,
- voicebot zbierający informację o numerze kontaktowym do klienta wraz z listą tematów poruszonych podczas rozmowy z klientem