Wzrost popularności telefonii internetowej
Telefonia internetowa cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów biznesowych z powodzeniem zastępując dotychczasową telefonie stacjonarną. W dzisiejszych czasach mobilność w komunikacji biznesowej to podstawa. Telefony komórkowy, a nawet klika, posiada każdy z nas. Czy więc telefonia stacjonarna odchodzi do lamusa? Zdecydowanie nie.
Według raportu o stanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce opracowanego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) dla 93 procent firm telefon stacjonarny pozostaje nadal podstawową formą kontaktu w biznesie.
Dlaczego więc firmy nadal decydują się korzystać z usług stacjonarnych? Powód jest prosty, wg raportu numer telefonu stacjonarnego jest wyznacznikiem profesjonalizmu. Posiadanie numeru stacjonarnego buduje zaufanie i wiarygodność wśród klientów, którzy są przekonani że firma posiada fizyczne biuro, nie będąc jedynie firmą „wirtualną”.
Telefonia internetowa w pełni zastępuje telefonie stacjonarną w firmie oferując znacznie więcej możliwości i korzyści, przy okazji pozwalając na znaczące oszczędności zarówno na połączeniach telefonicznych jak i usługach dodanych, czy infrastrukturze. Co ważne, zmiana operatora jest bezpłatna, firma zachowuje dotychczasowe numery lub otrzymuje nowe, może także nadal korzystać z dostępnej w firmie infrastruktury oraz sprzętu telekomunikacyjnego.
W konsekwencji, od kilku lat obserwujemy szybki wzrost liczby abonentów telefonii internetowej (VoIP), określanej mianem współczesnego telefonu stacjonarnego.
Wg danych raportu o stanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce w 2015roku, wśród operatorów świadczących usługę telefonii IP za pośrednictwem sieci innych operatorów najwięcej klientów – ponad 27% korzystało z usług operatora EasyCall.
Chcesz zastosować nowoczesne usługi telekomunikacyjne w swojej firmie? Skorzystaj z naszej wiedzy i doświadczenia popartego wyborem wielu klientów.
Skontaktuj się z nami:
tel. 22 490 77 77 lub wspolpraca@easycall.pl Pomożemy zaprojektować i wdrożyć usługi EasyCall biznes w Twoim przedsiębiorstwie.