Voice mailing z obsługą IVR (masowa wysyłka wiadomości głosowych VMS) – pobudź zaangażowanie Twojego klienta.
Według raportu „Komunikacja mobilna w biznesie 2016”, przygotowanego przez IPSOS Polska, działające w Polsce firmy zdecydowanie zwiększają nakłady na komunikację mobilną – dotyczy to zarówno przedsiębiorstw tradycyjnych jak i segmentu e-commerce. Najczęściej używanymi narzędziami do komunikacji mobilnej są e-maile, SMS-y, social media oraz aplikacje mobilne. Większość firm jako główny cel stosowania tego typu komunikacji podaje pozyskanie nowych klientów, jednak dla coraz to większej grupy istotnie jest również zwiększenie lokalności obecnych klientów, zwiększenie ich wydatków oraz poprawa działania procesu obsługi.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku easyCALL.pl uruchomiło nową usługę dla klientów – kampanie VMS (czyli Voice Mail Service). Usługa ta umożliwia dostarczanie wiadomości głosowych (dźwiękowych) na telefony stacjonarne i komórkowe, korzystając m.in. z połączeń internetowych VoIP.
Voicemailing ma zdecydowaną przewagę nad popularnym mailem i SMS-em, tym że wiadomość głosowa dużo bardziej wpływa na emocje jej odbiorcy, daje także możliwość interakcji z klientem poprzez zintegrowanie wiadomości z IVRem (interactive voice response), po zakończeniu odsłuchiwania wiadomości jej odbiorca może korzystając z klawiatury telefonu, przełączyć się do call center wysyłającego wiadomość czy wyrazić swoją opinię w ankiecie telefonicznej.
Taka forma komunikacji świetnie sprawdzi się kiedy chcemy zbudować z kimś więź, lub kiedy grupa docelowa jest silnie związana z nasza marką.
Dla przykładu jeden z klubów piłkarskich wykorzystał kampanię Voicemaill nagrywając głos kapitana drużyny zapraszającego na najbliższy mecz. Nagranie to zostało hurtowo wysłane do kibiców klubu. Cała akcja spotkała się z pozytywnymi reakcjami kibiców, którzy na najbliższym meczu licznie pojawili się na stadionie.
Kampania Voicemailingowa za pomocą telefonii internetowej VoIP doskonale sprawdzi się jako narzędzie alarmowe. Stosowne komunikaty mogą być kierowane na telefony komórkowe i stacjonarne, w momencie nadchodzącego zagrożenia, jak np. gwałtownych burzach, śnieżycach opadach deszczu itp.
Połączenie kampanii Voicemailingowej z wirtualną centralką EasyCall daje również możliwość przeprowadzenia komunikacji dwukierunkowej. Klient może otrzymać nagraną informację z przypomnieniem o zbliżającym się terminie zapłaty rachunku. W komunikacie dołączona jest również informacja iż po wyborze odpowiedniego klawisza w telefonie odbiorca może połączyć się z konsultantem by dokonać zamówienia, rezerwacji lub wykonać inną operację. W ramach usługi EasyCall biznes kampanię Voicemailingu można rozszerzyć również uzupełnić o komunikat SMS. Dzięki temu nie tylko wzbudzimy emocje u odbiorcy, ale również skutecznie dotrzemy do niego wysyłając wiadomość tekstową na urządzenie mobilne.
Kampanie Voicemailing to doskonałe i skuteczne narzędzie wywołujące wiele pozytywnych interakcji. Dzięki platformie kampanii Voicemaill stworzonej przez EasyCall, w bardzo łatwy i szybki sposób stworzysz i zaplanujesz wysyłkę komunikatów głosowych. Po jej zakończeniu otrzymasz raport wraz z niezbędnymi danymi statystycznymi który możesz wykorzystać do analizy i planowania kolejnych działań.
Jeżeli będziesz potrzebować pomocy w przygotowaniu i realizacji nagrań możesz powierzyć je nam. W zależności od budżetu przygotujemy je we współpracy z profesjonalnym studiem dźwiękowym, zatrudniającym doświadczonych lektorów znanych z reklam radiowych i telewizyjnych, bądź też wykorzystamy zaawansowane narzędzia syntezy mowy.
Skontaktuj się z nami: tel. 22 490 77 77 lub wspolpraca@easycall.pl, razem zrealizujemy Twoją kampanię