Case Study: Praktyczne zastosowanie narzędzi zwiększających skuteczność windykacji

Pobierz e-booka i poznaj praktyczne aspekty prowadzenia sprawnej windykacji

O czym przeczytasz w e-booku?

1. Jak zwiększyć liczbę rozmów z klientami nawet o 70%

Dowiedz się, jakie narzędzia wspierają działania windykacyjne zwiększając odbieralność połączeń przez dłużników nawet o 75%, przy równoczesnej poprawie efektywności wykorzystania czasu pracy konsultantów call center.

2. Jak efektywnie zarządzać zespołem konsultantów

Dowiedz się, jak automatyzować procesy by czas Twoich pracowników był wykorzystywany efektywniej i przekładał się na większą skuteczność działań windykacyjnych.

Kampanie masowe sms

3. Kiedy zastosować automatyzacje windykacji

Sprawdź, w jakiej sytuacji wdrożenie automatycznej windykacji będzie najkorzystniejsze oraz w jaki sposób sobie z tym łatwo i szybko poradzić.

Pobierz e-booka i poznaj praktyczne aspekty prowadzenia windykacji

    Proszę udowodnić, że jesteś człowiekiem, wybierając Flaga.

    Klikając „Wyślij” akceptujesz naszą polityką prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od easyCALL.pl