Korzystanie z telefonii internetowej przy wykorzystaniu Telefonów IP to dostęp do wielu przydatnych funkcji i udogodnień niezbędnych do prowadzenia biznesu.

Korzyści płynące z użytkowania VoIP jest wiele: jest wygodny, mobilny, daje wymierne oszczędności oraz posiada bardzo bogatą funkcjonalność. To doskonałe rozwiązanie do wszystkich rodzajów wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji. Usługi VoIP świetnie sprawdzą się w jednostkach bez infrastruktury telefonicznej, mogą również stanowić alternatywne i tanie medium komunikacyjne. Jeżeli do tego rozwiązania zastosujemy nowoczesne telefony IP zyskamy dostęp do wielu bardzo przydatnych a czasem wręcz niezbędnych funkcjonalności.

Na pierwszy rzut oka telefon VoIP nie różni się od tradycyjnego aparatu analogowego lub ISDN. Ma jednak od nich więcej zalet. Na rynku nie znajdziemy telefonu analogowego z możliwościami telefonu IP. Te bardziej rozbudowane z zaawansowaną funkcjonalnością są bardzo drogie oraz do pełnego wykorzystania wymagają dedykowanych systemów i dzierżawy łącz ISDN PRA/BRA.

Z naszych doświadczeń wynika iż telefony IP są coraz częściej wybierane przez firmy korzystające z usług biznesowych easyCALL.pl. Duże firmy oraz instytucje publiczne traktują niejednokrotnie telefony IP jako element nowoczesnego rozwiązania telekomunikacyjnego. Niewątpliwą zaletą tych telefonów jest możliwość podłączenia bezpośrednio do istniejących w firmie gniazdek internetowych bez dodatkowych inwestycji, przez co realizujemy znaczące oszczędności na kosztach utrzymania infrastruktury telekomunikacyjnej. Równocześnie przedsiębiorcy, którzy ze względu na specyfikę prowadzonej działalności nie mogą pozwolić sobie na brak łączności telefonicznej, dzięki usłudze VoIP mogą dodatkowo zabezpieczyć się na wypadek wystąpienia awarii tradycyjnej sieci telefonicznej.

Pobierz darmowy e-book od easyCALL "Przydatne funkcje wirtualnej centrali"

Większość telefonów IP wyposażonych jest w szereg podstawowych funkcji takich jak ponowne wybieranie numeru, połączenie oczekujące czy też zawieszenie rozmowy, jednak w praktyce o większości z nich przeciętny użytkownik nie wie.

Wybrane funkcje telefonów IP, które przy współpracy z usługami easyCALL.pl biznes, zdecydowanie ułatwią pracę każdego przedsiębiorstwa.

Książka adresowa

Funkcjonalność obsługi książki adresowej zarządzanej przez WWW oraz synchronizacji przez XML, dzięki jej wykorzystaniu wszyscy użytkownicy mogą korzystać z jednej centralnie zarządzanej bazy kontaktów bezpośrednio na swoim telefonie. Standard XML umożliwia wykorzystanie jako źródła dowolnej bazy w przedsiębiorstwie.

Tryb Do Not Disturb – czyli funkcja „Nie przeszkadzać”

Pracujemy nad pilnym zleceniem, a nasz telefon nie przestaje dzwonić. Dekoncentrujemy się i nie możemy skończyć zleconego nam zadania. Tryb DND, to funkcja sygnalizująca zajętość linii. Jej aktywacja spowoduje iż będziemy mogli się skupić i nie rozpraszając się ciągle dzwoniącym telefonem skończyć pracę nad pilnie wykonywaną czynnością.

Follow me/Find me – czyli połączenie podąża za tobą

To kolejna bardzo przydatna funkcja przekierowania połączenia przychodzącego, które może trafić jednocześnie na 2 telefony np. stacjonarny oraz komórkę, lub też w zdefiniowanej przez nas kolejności czyli najpierw na stacjonarny a następnie na komórkę. Tak więc, nie musimy obawiać się, iż wychodząc z biura ominie nas ważne połączenie.

Transfer połączenia

Często zdarza się, że naszego rozmówcę trzeba przełączać między różnymi działami lub osobami. Funkcja ta umożliwia przełączenie rozmówcy na inny numer telefonu. Może być to zarówno numer wewnętrzny w firmie, inny numer stacjonarny, albo numer telefonu komórkowego. Dzwoniący podczas przełączania rozmowy pozostaje na linii, podczas gdy my kierujemy go do właściwej osoby. Funkcja to jest wprost niezbędna dla sekretariatów w każdej firmie czy instytucji. W ramach usługi easyCALL.pl biznes dostępne dwa warianty transferu połączeń:

  • transfer bezwarunkowy (Blind Transfer), przekierowanie połączenia bez zapowiedzi na dowolny numer bez powrócenia do rozmówcy.
  • transfer z konsultacją (Attended Transfer), w którym przed dokonaniem transferu istnieje możliwość przedstawienia rozmowy trzeciej osobie, wraz z możliwością powrócenia do pierwotnej rozmowy w sytuacji gdy trzecia strona nie może lub nie chce rozmawiać.

Call parking

To kolejna bardzo ciekawą jak i przydatną funkcją tzw. „parkowanie połączeń”. Polega ona na możliwości zawieszenia aktualnej rozmowy i odebrania w późniejszym terminie. Istnieje również możliwość zaparkowania połączenia na swoim telefonie oraz dokończenia jej na innym aparatu. Jest to szczególnie pomocne w sytuacjach nagłych, gdy pilnie musimy przejść np. do innego pomieszczenia.

Przytoczone powyżej funkcje telefonów IP to tylko kilka z wielu przydatnych rozwiązań, które możesz na co dzień wykorzystać w swojej firmie wdrażając usługi telefonii internetowej. Potrzebujesz niestandardowych funkcjonalności i usług? A może po prostu chcesz zacząć oszczędzać czas i pozwolić sobie na elastyczne działania?

Zgłoś się do nas tel. 22 490 77 77 lub wspolpraca@easycall.pl. Specjalnie dla Ciebie zaprojektujemy i przedstawimy rozwiązanie spełniające Twoje oczekiwania.

Wypełnij poniższy formularz aby uzyskać więcej informacji o usługach easyCALL.pl

Twoje imię i nazwisko
Numer telefonu
This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.