1583142082-min

Podnieś efektywność kontaktów z klientem dzięki automatyzacji

Pobierz e-booka i dowiedz się jak wykorzystać masową komunikację w marketingu, sprzedaży, obsłudze klienta i windykacji

O czym przeczytasz w e-booku dotyczącym masowej komunikacji SMS/VMS i automatyzacji?

1. Na czym polega Automatyzacja kontaktów i komunikacji z Klientem?

Poznaj zasady działania automatycznych interakcji z Klientami za pomocą wiadomości SMS oraz VMS, sprawdź w jaki sposób automatyzacja pozwala na zoptymalizowanie wielu procesów w Twojej firmie.

2. Jakie są korzyści z zastosowania w firmie wielokanałowej komunikacji SMS/VMS?

Dowiedz się, dlaczego automatyczne procesy komunikacji są bardziej efektywne i tańsze, sprawdź na jakie oszczędności i efekty skali możesz liczyć.

3. W jakich obszarach mogę wykorzystać automatyczną komunikację z klientami?

Zapoznasz się z szerokim wachlarzem branż i  działań w których automatyzacja jest wysoce efektywnym narzędziem. Poznaj zastosowanie wielokanałowej komunikacji do automatycznych powiadomień o imprezach i wydarzeniach, weryfikacji leadów, prowadzenia monitoringu płatności oraz windykacji.

4. Jak działa interface Platformy automatyzacji?

Zobaczysz jak łatwo i intuicyjnie działa edycja planowania kampanii dzięki wykorzystaniu mechanizmów Drag & Drop. Schemat interakcji VoiceBOTa budowany jest poprzez przeciąganie poszczególnych elementów interakcji na ekran komputera, a synteza mowy w locie przygotowuje treści zapowiedzi głosowych w wielu językach.

Pobierz e-booka i dowiedz się jak wykorzystać masową komunikację w twojej firmie!



This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.
1583142082-min