Podnieś efektywność kontaktów z klientem dzięki automatyzacji

Pobierz e-booka i dowiedz się jak wykorzystać masową komunikację w marketingu, sprzedaży, obsłudze klienta i windykacji

O czym przeczytasz w e-booku dotyczącym masowej komunikacji SMS/VMS i automatyzacji?

Kampanie masowe sms

1. Na czym polega automatyzacja kontaktów i komunikacji z klientem?

Poznaj zasady działania automatycznych interakcji z Klientami za pomocą wiadomości SMS oraz VMS, sprawdź w jaki sposób automatyzacja pozwala na zoptymalizowanie wielu procesów w Twojej firmie.

2. Jakie są korzyści z zastosowania w firmie wielokanałowej komunikacji SMS/VMS?

Dowiedz się, dlaczego automatyczne procesy komunikacji są bardziej efektywne i tańsze, sprawdź na jakie oszczędności i efekty skali możesz liczyć.

3. W jakich obszarach mogę wykorzystać automatyczną komunikację z klientami?

Zapoznasz się z szerokim wachlarzem branż i działań w których automatyzacja jest wysoce efektywnym narzędziem. Poznaj zastosowanie wielokanałowej komunikacji do automatycznych powiadomień o imprezach i wydarzeniach, weryfikacji leadów, prowadzenia monitoringu płatności oraz windykacji.

4. Jak działa interface platformy automatyzacji?

Zobaczysz jak łatwo i intuicyjnie działa edycja planowania kampanii dzięki wykorzystaniu mechanizmów Drag & Drop. Schemat interakcji VoiceBOTa budowany jest poprzez przeciąganie poszczególnych elementów interakcji na ekran komputera, a synteza mowy w locie przygotowuje treści zapowiedzi głosowych w wielu językach.
Pobierz e-booka i dowiedz się jak wykorzystać masową komunikację w twojej firmie!

    Proszę udowodnić, że jesteś człowiekiem, wybierając Choinka.

    Klikając „Wyślij” akceptujesz naszą polityką prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od easyCALL.pl