Wirtualny konsultant w hotelu to automatyzacja obsługi recepcji i budowa relacji z gośćmi

Hotel Krokus świadczy – oprócz tradycyjnych usług hotelarskich – tygodniowe pobyty rekreacyjno-rehabilitacyjne. W ramach pobytu hotel zapewnia konsultację fizjoterapeutyczną, a także zabiegi rehabilitacyjne, które pomagają zadbać o zdrowie i kondycję fizyczną

www.krokus.pl

 

Rezultaty

100%

skuteczność odebranych połączeń od gości

+

odciążenie recepcji w przekazywaniu informacji handlowych oraz formalnych

+

wysyłanie raportów z rozmowy voicebota z listą poruszonych z gościem tematów

Wyzwanie biznesowe

  • duża liczba połączeń przychodzących na recepcję hotelową
  • długie oczekiwanie na połączenie z recepcją przez klienta i porzucanie połączeń przez gości

Wdrożone rozwiązanie

  • voicebot obsługujący połączenia przychodzące do hotelu informujący o formach pobytu, dostępnych terminach turnusów i cenach,
  • voicebot zbierający informację o numerze kontaktowym do klienta wraz z listą tematów poruszonych podczas rozmowy z klientem