Telefonia internetowa VoIP EasyCall
Nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne i wielokanałowa komunikacja masowa
Voicebot
Wykorzystaj innowacyjne, skuteczne i profesjonalne narzędzie dla infolinii oparte o sztuczną inteligencję. Voicebot atomatycznie odbierze połączenia, wykona analizę pytań oraz udzieli odpowiedzi. Integracja z IVR pozwoli na skuteczne rozładowanie ruchu na infolinii i wesprze konsultantów w codziennej pracy.
Wirtualna centrala
Wejdź na wyższy poziom obsługi Klienta i poznaj korzyści, jakie daje Ci wirtualna centrala telefoniczna VPBX. Intuicyjny interfejs pozwoli na wygodną konfigurację, a wszystkie potrzebne Ci narzędzia znajdziesz w praktycznej chmurze.
SIP trunk
Posiadasz już centralę? Wykorzystaj potencjał obsługi wielu rozmów jednocześnie. Wybierz połączenia głosowe wysokiej jakości poprzez SIP TRUNK.
Kampanie masowe SMS/VMS
Postaw na masową komunikacje za pomocą wiadomości głosowych (VMS) oraz wiadomości SMS. Realizuj skuteczne kampanie i weryfikuj docieralność dzięki rozbudowanym statystykom.
Integracja
z systemem CRM
Połącz nasze usługi z dowolnym systemem CRM, ERP lub HIS. Zintegruj się za pomocą naszego API i rozwijaj skutecznie wszystkie kanały kontaktów z klientami.
Telefonia VoIP od EasyCall
Dołącz do tysięcy klientów EasyCall, którzy wybrali nowoczesną telefonię internetową VoIP. Niezależnie od miejsca, w którym jesteś, możesz nawiązać tanie i wysokiej jakości połączenie telefoniczne. Porzuć wszelkie ograniczenia telefonii stacjonarnej – analogowej i przejdź na cyfrową niezawodność i mobilność.
Jak działa VoIP? Korzystanie z tej technologii jest łatwe i nie wymaga dodatkowego sprzętu. Rozmawiaj z dowolnego miejsca, używając akurat tego urządzenia, jakie masz pod ręką – telefonu, tabletu czy komputera. Telefonia VoIP (Voice over IP) to rozwiązanie idealne zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Klienci biznesowi szczególnie docenią takie możliwości telefonii internetowej jak: SIP trunk, telekonferencje, wirtualna centrala z zapowiedziami głosowymi (IVR) czy nagrywanie połączeń. Przekonaj się, że EasyCall to najlepsza usługa VoIP na rynku, przenieś do nas swój firmowy telefon stacjonarny i korzystaj z zalet telefonii cyfrowej. EasyCall dostarcza rozwiązania VoIP dla operatorów oraz klientów indywidualnych.
VoIP to niskie koszty i duże oszczędności
Połączenia w sieci EasyCall są całkowicie bezpłatne, a pozostałe krajowe i zagraniczne zaczynają się od 5gr/min. W panelu klienta możesz na bieżąco monitorować wszystkie kszty związane z połączeniami oraz usługami dodatkowymi. Usługa VoIP to także brak konieczności korzystania z rozbudowanej infrastruktury – do działania wystarczy prosty telefon obsługujący komunikację SIP lub aplikacja softphone dostepna na smartfony oraz komputery PC, czy laptopy. Wypróbuj teraz tanie rozmowy w sieci EasyCall.
VoIP to niezależność i wygoda
EasyCall to operator VoIP, który ceni Twoją niezależność i mobilność. Rozmawiaj z dowolnej lokalizacji i swobodnie przełączaj się między smartfonem, tabletem czy komputerem. Intuicyjna platforma użytkownika online pozwala kontrolować połączenia. Nie musisz też podpisywać zobowiązań i opłacać abonamentu, gdyż działamy w systemie pre-paid.
VoIP to więcej niż rozmowy to usługi dostępne w chmurze
Voicebot
Korzyści Voicebot
Automatyzacja obsługi infolinii odciąża konsultantów od codziennych, powtarzalnych zapytań, co pozwala oszczędzić czas i ograniczyć koszty.
Wirtualny agent działa całą dobę, 7 dni w tygodniu- dzięki temu Twoi klienci otrzymają potrzebne informacje w dowolnym momencie.
Integracja z wewnętrznymi systemami pozwala szybko i efektywnie reagować na potrzeby klientów i pracowników.
Rodzaje botów
Bot windykacyjny
Dedykowany dla firm specjalizujących się w odzyskiwaniu należności. Gotowe komponenty pozwalają na budowę efektywnego procesu komunikacji z dłużnikami.
E-przychodnia
Rozwiązanie skierowane do placówek medycznych, które wymagją skutecznej i szybkiej obsługi dużej ilości połączeń głosowych od pacjentów.
Wirtualny konsultant
Automatyczna obsługa wielu połączeń w tym samym czasie. Dzięki rozpoznawaniu intencji, poprowadzi nawet najbardziej opornego klienta.
E-przychodnia
Rozwiązanie skierowane do placówek medycznych, które wymagją skutecznej i szybkiej obsługi dużej ilości połączeń głosowych od pacjentów.
Chatbot
Profesjonalny bot dla firm, wykorzystywany w sprzedaży i obsłudze klienta. Przemieniaj ruch ze swojej strony internetowej na rzeczywisty zysk.
Wirtualna centrala
Wirtualna centrala telefoniczna to proste i intuicyjne rozwiązanie, działające w oparciu o technologię VoIP. Postaw na kompleksowość! Centrala telekomunikacyjna VPBX umożliwia zarządzanie połączeniami bez konieczności zakupu dodatkowego sprzętu czy wykonywania czasochłonnych instalacji – centrala wirtualna działa w oparciu o oprogramowanie EasyCall. Technologia VoIP to więcej niż rozmowy – to usługi dostępne w chmurze!
Centrale telefoniczną uzupełnia zestaw narzędzi Unified Communications, które usprawniają zarówno obsługę klienta jak i komunikację między pracownikami. Pozwalają one m.in. na przekierowanie połączeń, telekonferencje, tworzenie zapowiedzi głosowych (IVR), kolejkowanie połączeń oraz prowadzenie korespondencji w formie faksu bez urządzenia faksowego (wirtualny fax).
SIP trunk
SIP TRUNK to alternatywa telefonii cyfrowej realizowanej na łączach ISDN PRA/BRA. To rozwiązanie umożliwia obsługę wielu połączeń głosowych równocześnie -wykorzystuje do tego tzw. wirtualny kanał oraz telefonię internetową VoIP. Na jednym koncie SIP można prowadzić nawet kilkadziesiąt rozmów jednocześnie. SIP TRUNK pozwala na wielokanałową transmisję głosu za pośrednictwem Internetu. Co istotne, daje on także – w ramach przydzielonej numeracji – dowolność w zakresie identyfikacji połączenia wychodzących.
Główne zalety SIP TRUNK to mobilność (korzystasz wszędzie tam, gdzie masz Internet), duża elastyczność i łatwa konfiguracja systemu, a także możliwość kierowania całego ruchu przychodzącego na jeden numer firmowy.
Porozmawiaj z doradcą o naszych usługach
Klikając „Wyślij” akceptujesz naszą polityką prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od EasyCall.
Porozmawiaj z doradcą o naszych usługach
Kampanie masowe SMS/VMS
EasyCall udostępnia rozbudowaną platformę wysyłki i odbioru wiadomości tekstowych oraz głosowych – zarządzaj kampaniami reklamowymi i informacyjnymi z jednego miejsca! Masowa wysyłka wiadomości tekstowych i głosowych zwiększa skuteczność realizacji kampanii reklamowych. Wykorzystaj SMS i VMS, aby wysyłać do swoich klientów powiadomienia i alerty.
Zastosowanie wielokanałowej komunikacji i scenariuszy automatycznej komunikacji zwiększy efektywność działań marketingowych i windykacyjnych, obniży koszty działalności oraz ułatwi dotarcie do grupy docelowej!
Integracja z systemami zewnętrznymi
Połącz rozwiązania EasyCall z systemami, które wykorzystujesz w firmie! Dzięki temu zwiększysz wydajność pracy i usprawnisz wewnętrzną komunikację. Zyskaj pewność, że wszyscy pracują na tych samych zasobach i mają aktualne dane.
Wspieramy integracje dla systemów CRM, rozwiązań klasy ERP oraz HIS. Postaw na łatwy dostęp do wszystkich danych zebranych w jednym miejscu. Uporządkuj i zorganizuj działania swoich pracowników.