Posty autora

Piotr Mazurkiewicz

SIP TRUNK w sieci easyCALL.pl

SIP TRUNK w sieci easyCALL.pl

SIP TRUNK w sieci easyCALL.pl – podsumowanie korzyści Wirtualne centrale vPBX odsyłają do lamusa telefonię tradycyjną. Według najnowszych badań w latach 2018-2026 globalny rynek wirtualnej centrali będzie średnio wzrastał o około 15%. Dla firm wirtualna centrala to same korzyści. Połączenia VoIP realizowane są przez internet, a cała infrastruktura utrzymywana jest w chmurze. To pozwala zredukować Czytaj dalej

Interakcje automatyczne i komunikacja masowa w ofercie easyCALL.pl

Interakcje automatyczne i komunikacja masowa w ofercie easyCALL.pl

Na tegorocznej konferencji ACCD podjęliśmy się omówienia kwestii automatyzacji i interakcji automatycznych jako istotnego elementu budowania strategii działań operacyjnych związanych z szeroko pojętym kontaktem z klientami, w obszarze obsługi klienta, sprzedaży i windykacji. easyCALL.pl SA było srebrnym partnerem tegorocznej konferencji ACCD. Nasza prezentacja, którą prowadził Piotr Ziobro (Business Development Manager), dotyczyła możliwych korzyści z zastosowania Czytaj dalej

Nowoczesna wielokanałowa komunikacja z Klientem, zastosowanie narzędzi i kampanii SMS, VMS i 2 WAY SMS w różnych obszarach, w tym do windykacji.

Nowoczesna wielokanałowa komunikacja z Klientem, zastosowanie narzędzi i kampanii SMS, VMS i 2 WAY SMS w różnych obszarach, w tym do windykacji.

Realizacja skutecznych kampanii wielokanałowych jest możliwa dzięki nowoczesnym narzędziom telekomunikacyjnym. Dlatego znajduje swoje zastosowanie w marketingu bezpośrednim oraz jako uzupełnienie lub całkowite zastąpienie zespołów call i contact center. Pomaga bowiem w prowadzeniu komunikacji z Klientem, wspiera obszar sprzedaży, obsługi Klienta i windykacji. Zastosowanie wielu narzędzi równocześnie wraz z ich integracją w kompleksowe procesy i scenariusze Czytaj dalej

Telefonia cyfrowa w e-commerce. Jak usprawnić komunikacje w sklepie internetowym dzięki zastosowaniu nowoczesnej telefonii easyCALL.pl

Telefonia cyfrowa w e-commerce. Jak usprawnić komunikacje w sklepie internetowym dzięki zastosowaniu nowoczesnej telefonii easyCALL.pl

Stałe usprawnianie komunikacji z klientem w branży e-commerce staje się kluczowym czynnikiem sukcesu w tej branży, stawiane jest na równi z oferowaniem najlepszych cen czy bezproblemową dostawą zamówionych produktów. Perfekcyjna obsługa klienta przemawia często znacznie bardziej niż niska cena zakupu. Poprawa telefonicznej komunikacji z klientem wpływa pozytywnie zarówno na samą sprzedaż sklepu internetowego w ujęciu Czytaj dalej

Automatyzacja kontaktów z klientem zyskuje na znaczeniu dzięki Platformie automatyzacji udostępnionej przez easyCALL.pl

Automatyzacja kontaktów z klientem zyskuje na znaczeniu dzięki Platformie automatyzacji udostępnionej przez easyCALL.pl

Platforma automatyzacji kontaktów z klientem może realizować złożone procesy obsługowe bez udziału konsultanta call/contact center. Automatyzowane procesy mogą być wieloetapowe i wymagać pobrania i zestawienia danych z wielu źródeł, z powodzeniem realizujemy procesy windykacyjne, sprzedażowe czy też typowo obsługowe (informacyjne) jak również akcje marketingowe czy promocyjne. Z naszych doświadczeń wynika, iż zastosowania automatyzacji wpływa pozytywnie Czytaj dalej

Case study: praktyczne aspekty wykorzystania narzędzi zwiększających skuteczność windykacji

Case study: praktyczne aspekty wykorzystania narzędzi zwiększających skuteczność windykacji

Zapoznaj się z naszym case study i dowiedź się jak poprawić skuteczność windykacji nawet o 75%. Nasze case study prezentuje praktyczne zastosowanie narzędzi zwiększających skuteczność windykacji w tym z zastosowaniem automatyzacji procesu windykacji. Automatyzacja windykacji realizowana jest przy wykorzystaniu autorskiej Platformy Automatyzacji Kontaktów z Klientem i umożliwia zastąpienie konsultantów telefonicznych masową wysyłką wiadomości głosowych (VMS) Czytaj dalej

Wirtualna centrala VPBX to najlepsza alternatywa dla firmowej centrali telefonicznej.

Wirtualna centrala VPBX to najlepsza alternatywa dla firmowej centrali telefonicznej.

W dobie powszechnego dostępu do internetu firmową centralę telefoniczną z powodzeniem zastąpić może wirtualna centrala VPBX, która oferuje firmom wiele dodatkowych możliwości. Firmy posiadające sprzętowe centrale telefoniczne borykają się często z problemami związanymi ze skalowalnością tego typu rozwiązań jak również elastycznością i możliwościami bieżącego dostosowania funkcjonalności centrali do wymagań rozwoju biznesu. Tego typu problemy pozwala Czytaj dalej

Telefonia internetowa easyCALL.pl to najtańsze rozwiązanie dla połączeń zagranicznych w dobie zniesienia roamingu.

Telefonia internetowa easyCALL.pl to najtańsze rozwiązanie dla połączeń zagranicznych w dobie zniesienia roamingu.

Wakacje w pełni, więc pewnie większość z was szykuje się do wyjazdów za granicę. Niegdyś zastanawialiśmy się, czy zabrać tam ze sobą telefon, czy będzie on działał w obcym kraju i jak będzie wyglądał rachunek telefoniczny po powrocie. Teraz najwięksi operatorzy dookoła krzyczą: „koniec roamingu”, czy oznacza to jednak że połączenia międzynarodowe są tańsze? 15 Czytaj dalej

Wirtualna centrala telefoniczna easyCALL.pl – doskonałe rozwiązanie dla małego, średniego i dużego biznesu.

Wirtualna centrala telefoniczna easyCALL.pl – doskonałe rozwiązanie dla małego, średniego i dużego biznesu.

Sieć telefonii stacjonarnej w dużej firmie: klientów wita ciepły, profesjonalny głos a pracownicy rozmawiają za darmo w ramach firmowej sieci. Kiedy są poza biurem, mogą skorzystać z funkcji przekierowania połączeń na telefon komórkowy a gdy nie mogą odebrać telefonu, powiadomienie o próbie kontaktu zostanie do nich wysłane sms-em lub e-mailem. Taki profesjonalny system telefoniczny kosztować Czytaj dalej

Poradnik – jak zoptymalizować koszty usług telekomunikacyjnych

Poradnik – jak zoptymalizować koszty usług telekomunikacyjnych

Poradnik – jak zoptymalizować koszty usług telekomunikacyjnych w firmie w oparciu o telefonie internetową (VoIP) równocześnie zyskując na wsparciu procesów sprzedaży i obsługi klienta? Posiadanie telefonu stacjonarnego w firmie podnosi prestiż i wiarygodność firmy. Im większe przedsiębiorstwo tym więcej posiada linii telefonicznych oraz korzysta z większej liczby usług dodanych związanych ze wsparciem sprzedaży i obsługi Czytaj dalej