Posty autora

Maciej Gałązka

Ankiety telefoniczne – jak zwiększyć ich skuteczność dzięki wirtualnemu agentowi?

Ankiety telefoniczne – jak zwiększyć ich skuteczność dzięki wirtualnemu agentowi?

Ankiety telefoniczne to prosty sposób, aby poznać opinie klientów, zmierzyć poziom ich satysfakcji i prześledzić preferencje. Ankiety pozwalają poznać naszych klientów i ulepszać usługi zgodnie z ich oczekiwaniami. Im więcej ankiet przeprowadzimy, tym zebrane informacje będą bardziej użyteczne. Ankietowanie bardzo obciąża jednak konsultantów call center, negatywnie wpływając na odbieranie bieżących zgłoszeń. Czy jest jakiś sposób, Czytaj dalej

Praca zdalna w biznesie – narzędzia nowoczesnej telekomunikacji

Praca zdalna w biznesie – narzędzia nowoczesnej telekomunikacji

Wdrożenie w firmie narzędzi zdalnej pracy i komunikacji umożliwia bezproblemowe jej funkcjonowanie bez przychodzenia pracowników do biura także w okresach klęsk żywiołowych i epidemii. Możliwa będzie zdalna realizacja wszelkich procesów biznesowych bez odbywania osobistych spotkań z klientami czy w pracy zespołowej. Zespoły będą efektywnie współdziałać pozostając w domu (tzw. home office). Nadchodzi era pracy zdalnej. Czytaj dalej

Nagrywanie rozmów telefonicznych

Nagrywanie rozmów telefonicznych – to się opłaca

Nagrywanie rozmów telefonicznych to jedna z tych funkcjonalności, którą zdecydowanie warto wykorzystać w firmie. Telefonia internetowa VoIP pozwala w prosty sposób nagrać i zarchiwizować każdą rozmowę z klientem. Taki materiał można wykorzystać, aby usprawnić działanie nie tylko samego BOK, ale także innych działów w firmie. Niestety klientom rejestrowanie rozmów telefonicznych nie kojarzy się najlepiej. Postrzegają Czytaj dalej

Telekonferencja – najlepszy sposób na komunikację bez wychodzenia z domu!

Telekonferencja – najlepszy sposób na komunikację bez wychodzenia z domu!

Telekonferencja Jednym z najlepszych sposobów komunikacji dla większej ilości osób jest Telekonferencja. Takie narzędzie staje się bardzo przydatne w przypadku, gdy uczestnicy nie znajdują się w tym samym miejscu, a chcą omówić ważne kwestie dotyczące projektu lub zlecenia. Taka potrzeba może pojawić się również w przypadku wyjazdu służbowego lub konieczności synchronizacji pracy kilku oddziałów przedsiębiorstwa Czytaj dalej

Jak działa SIP TRUNK w sieci easyCALL.pl na przykładzie centrali IPPBX Platan

Jak działa SIP TRUNK w sieci easyCALL.pl na przykładzie centrali IPPBX Platan

Jako dostawca usług telekomunikacyjnych dla biznesu easyCALL.pl stawia na sprawdzone rozwiązania, które mogą pochwalić się zarówno szybkością jak i skutecznością działania oraz – co dla nas najistotniejsze – kompatybilnością z naszymi usługami telefonii internetowej VoIP. W tym artykule przedstawiamy Państwu produkt firmy Platan – czołowego  polskiego producenta abonenckich central telefonicznych i serwerów telekomunikacyjnych PBX, który Czytaj dalej

Wirtualny numer telefonu – jakie korzyści przynosi firmie?

Wirtualny numer telefonu – jakie korzyści przynosi firmie?

Gdy postanawiasz wprowadzić w firmie wirtualną centralę telefoniczną VoIP, otrzymujesz także wirtualny numer telefonu lub wirtualne numery telefonów. Wirtualny numer telefonu może wyglądać jak numer stacjonarny lub jak numer infolinii zaczynający się od 80x. Klienci dzwonią na ten numer, a połączenie zostaje przełączone na dowolny numer wewnętrzny. Poznaj korzyści z zastosowania w firmie wirtualnych numerów Czytaj dalej

Przekierowanie połączeń – wygodna funkcja centrali VoIP

Przekierowanie połączeń – wygodna funkcja centrali VoIP

Wprowadzając w firmie wirtualną centralę telefoniczną VoIP easyCALL, aby odebrać połączenie od klienta nie potrzebujesz niczego więcej jak tylko dostępu do internetu. Otrzymujesz jeden główny numer stacjonarny dla firmy lub dokupujesz dedykowany numer infolinii 80x. To duże ułatwienie dla klientów, którzy mogą teraz łatwo zapamiętać Twój numer i szybko skontaktować się z firmą. Poznaj korzyści Czytaj dalej

Automatyczna sekretarka w firmie – zadbaj o pozytywne customer experience

Automatyczna sekretarka w firmie – zadbaj o pozytywne customer experience

Automatyczne menu głosowe IVR (z ang. Interactive Voice Response) jest jednym z tych narzędzi automatyzacji telefonicznej obsługi klienta, z którym klienci stykają się najczęściej. Każdy z nas zna aksamitny głos, który zaproponuje nam wybór określonego tematu rozmowy i wskaże, jaki numer tonowo należy wybrać. Za moment już łączymy się z odpowiednim konsultantem. Poznaj korzyści z Czytaj dalej

Kolejkowanie połączeń – jak usprawni Twoją komunikację z klientem?

Kolejkowanie połączeń – jak usprawni Twoją komunikację z klientem?

Kiedy dzwonisz do biura obsługi twojej ulubionej firmy najpierw czekasz wytrwale na połączenie z konsultantem, ale gdy po chwili słyszysz sygnał zajętości zamiast odpowiedniej zapowiedzi głosowej, co robisz? Oczywiście rozczarowany odkładasz słuchawkę. Poznaj pięć najważniejszych korzyści z zastosowania w firmie kolejkowania połączeń, niniejszym wpisem do bloga rozpoczynamy cykl artykułów poświęcony „Przydatnym funkcjom wirtualnej centrali”. Taki Czytaj dalej

Jaką centralę telefoniczną wybrać do firmy?

Jaką centralę telefoniczną wybrać do firmy?

Prowadzenie firmy wiąże się z wieloma wyzwaniami, w szczególności przy tworzeniu dobrze zorganizowanego miejsca pracy i obsługi klientów. Jednym z kluczowych wyzwań współczesnego biznesu jest zapewnienie bezproblemowej komunikacji zarówno pomiędzy pracownikami, jaki i klientami, czy partnerami biznesowymi. Ilość oferowanych aktualnie na rynku rozwiązań centralowych może przyprawić o zawrót głowy, zwłaszcza jeśli nie znamy nowych technologii Czytaj dalej