Posty autora

Łukasz Bożyk

Jak zbudować i rozwijać firmową telefonię IP – część 1

Jak zbudować i rozwijać firmową telefonię IP – część 1

Sprawnie działająca komunikacja wewnętrzna między pracownikami oraz z klientami to kluczowy element budowy organizacji współczesnej firmy. Wraz z rozwojem firmy problemy związane z komunikacją z klientami i wewnątrz organizacji mogą narastać, dlatego też decyzja o wyborze systemu telekomunikacyjnego jest niezwykle istotna. System, na który zdecyduje się firma powinien być skalowalny i odpowiednio elastyczny, udostępniający możliwie Czytaj dalej

Jak zbudować nowoczesną telefoniczną obsługę klienta w firmie

Jak zbudować nowoczesną telefoniczną obsługę klienta w firmie

Firmową infolinię umożliwiająca kontakt z obsługą klienta w twojej firmie najlepiej zorganizować w oparciu o funkcjonalności udostępniane bezpłatnie w ramach wirtualnej centrali. Infolinia firmowa pozostaje jednym z podstawowych kanałów komunikacji z klientami większości współczesnych firm. Wirtualna centrala poprzez szeroki zakres dostępnych funkcji umożliwia zbudowanie profesjonalnej Infolinii w przedsiębiorstwie każdej wielkości. Możemy przy jej pomocy zaprojektować Czytaj dalej

Aplikacje mobilne polecane do współpracy z telefonią VoIP easyCALL.pl

Aplikacje mobilne polecane do współpracy z telefonią VoIP easyCALL.pl

Korzystanie z wielu zalet telefonii internetowej VoIP jest możliwe także na smartfonie, tablecie czy komputerze dzięki programom typu „softphone” – zachęcamy do lektury naszego porównania popularnych aplikacji tego typu. Coraz większą popularność wśród klientów telefonii internetowej, także wśród użytkowników biznesowych zyskują bezpłatne aplikacje softphonowe. Równocześnie na rynku można zaobserwować duże zainteresowanie funkcjonalnością i mobilnością użytkowania aplikacji na nowoczesne Czytaj dalej