Bezpłatny test usługi dla klientów biznesowych – skontaktuj się z nami

easyCALL dla firmy

to nawet 60% oszczędności na telefonach w Twojej firmie

Oferujemy najwyższą jakość i zaawansowane usługi telekomunikacyjne – dostępne w chmurze. Możesz zachować dotychczasowe numery telefonów lub otrzymać nowe.

 

Telefonia cyfrowa easyCALL, w połączeniu z usługami dodanymi – obniża koszty działania firmy i wyrównuje szanse w porównaniu z większymi przedsiębiorstwami. W ramach pakietu usług dodanych easyCALL BIZNES, możliwe jest zastąpienie tradycyjnego urządzenia faksowego czy centrali telefonicznej ich wirtualnymi odpowiednikami. Dzieje się to z pomocą panelu, zarządzanego metodą przeciągnij i upuść, w którym możliwe jest stworzenie własnego systemu automatycznej obsługi Klienta przy pomocy IVR (automatyczne zapowiedzi głosowe). Przejrzyste statystyki pozwalają na bieżące monitorowanie przebiegu komunikacji w firmie.

Wszystkie usługi dodane udostępnione są w modelu hostowanym, co oznacza, że Klient nie ponosi żadnych kosztów inwestycyjnych związanych z ich uruchomieniem i serwisowaniem. System informatyczny jest zainstalowany na serwerach easyCALL.pl, a Klient przeprowadza jego konfigurację z poziomu panelu, dostępnego przez Internet w dowolnej lokalizacji.

DLA DOMU​

Tanie połączenia telekomunikacyjne easyCALL (pre-paid)

easyCALL.pl to zawsze najtańsze połączenia zagraniczne oraz darmowe połączenia w sieci.

 

Możesz z nich korzystać w dowolnym miejscu na świecie – potrzebujesz jedynie telefonu komórkowego, stacjonarnego lub komputera z dostępem do Internetu.

 

Udostępniamy Ci bezpłatne konto, które po doładowaniu – pozwala na rozmowy przez Internet, telefon stacjonarny oraz komórkowy. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu odpowiedniej aplikacji do telefonii internetowej VoIP. Do usługi pre-paid przydzielamy dostęp do wszystkich stref numeracyjnych w Polsce. Możliwe jest także bezpłatne przeniesienie numeru do naszej sieci.

DLA CALL CENTER

easyCALL podnosi efektywność i skuteczność pracy CALL/CONTACT CENTER

Usługi i narzędzia wsparcia działań CALL/CONTACT CENTER w tym podnoszące skuteczność telemarketingu, sprzedaży i windykacji

Oferta easyCALL to tranzyt połączeń, numeracje oraz usługi specjalne dla firm prowadzących Call i Contact Center. Z kolei dla firm windykacyjnych przygotowaliśmy specjalną ofertę usług, związanych ze zwiększeniem dotarcia do osób zadłużonych. Wśród tych rozwiązań znajduje się rotacja numeracja (SIPP), kampanie masowe SMS/VMS z IVR i rozpoznawaniem mowy oraz aktualizacja baz adresowych i numerów telefonów (także HLR). Aby budować pozytywne relacje z klientami i dłużnikami, przygotowaliśmy system Ankiet IVR oraz wirtualnego agenta. Oferujemy także zaawansowaną automatyzację obsługi Klienta i windykacji.

 

Nasz autorski widget smart call-back easyKONTAKT zestawi bezpłatne połączenie zwrotne z klientem w mniej niż 19 sekund.

 

Wszystkim podmiotom z branży Call Center – zapewniamy bezpłatny audyt kosztów telekomunikacyjnych.

DLA OPERATORÓW

Kompleksowa obsługa odbiorców hurtowych i resellerów

Wysokiej jakości hurtowy tranzyt połączeń międzynarodowych oraz nowoczesne usługi dla resellerów

easyCALL.pl to kompleksowa oferta dla podmiotów, działających na rynku telekomunikacyjnym. To również oferta hurtowa dla operatorów oraz platforma dla resellerów (VoIP, WLR, PLICBD, VPBX) umożliwiająca świadczenie usług pod własną marką.

 

W zależności od wymagań naszych Klientów, proponujemy połączenie sieci w technologii TDM (DSS-1, SS7) lub VoIP (SIP).

jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej wg. rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE, m.in. dzięki wirtualnej centrali i usługom telekomunikacyjnym dla biznesu – październik 2014.