Nagrywanie rozmów - podnieść jakość telefonicznej obsługi Klienta

Usprawnij dotychczasową komunikację i wprowadź nagrywanie rozmów zewnętrznych, realizowanych w Twojej firmie

Postaw na pewność, jaką daje nagrywanie rozmów telefonicznych

Obustronna ochrona i gotowość na przepisy związane z RODO

Nagranie rozmowy telefonicznej z Klientami podnosi wydajność ich obsługi. Dlaczego? Ponieważ umożliwia identyfikację problemów, ułatwiając tym samym rozstrzyganie ewentualnych konfliktów. Klienci często nie pamiętają dokładnych ustaleń, jakie wyniknęły podczas rozmowy z przedstawicielem Twojej firmy.

Łatwy dostęp

Wykorzystując rejestr rozmów telefonicznych, można dotrzeć do konkretnych fragmentów danej konwersacji. Zapewniamy Ci pełen dostęp do przechowywanych na serwerze nagrań rozmów oraz możliwość pobierania poszczególnych nagrań.

Wzrost sprzedaży

Nagrywanie połączeń telefonicznych podniesie skuteczność Twoich działań marketingowych. W jaki sposób? Pozwalając na badanie skuteczności aktualnego skryptu rozmowy oraz rozwijanie umiejętności komunikacyjnych przedstawicieli Twojej firmy. Dzięki temu poprawisz poziom dotychczasowej obsługi Klientów.

Zadbaj o bezpieczeństwo i jakość obsługi Klienta

1

Wybierz nagrywanie rozmów telefonicznych i zyskaj pełen dostęp do połączeń przychodzących i wychodzących. Możesz je odsłuchać w dogodnym dla Ciebie czasie.

2

Usługa nagrywania rozmów telefonicznych okazuje się szczególnie przydatna dla firm, które w sposób zdalny zawierają swoje umowy z Klientami, czy zbierają zgody na przetwarzanie danch. Polecana jest również firmom, które w oparciu o gotowe nagrania – chcą usprawnić aktualny proces szkolenia pracowników.

Co zyskasz dzięki rejestrowaniu rozmów telefonicznych?

Bezpieczeństwo rozmów

nagrywanie rozmów telefonicznych zgodne z rodo i bezpieczne

Konflikt z Klientem? Wykorzystaj rejestr rozmów, by na bieżąco wyjaśniać wszystkie sporne kwestie. Czasem wina będzie leżała po stronie Twojej firmy, częściej jednak – wynika ona z niezrozumienia oferty lub informacji przekazanej klientowi, często także z niepamięci niektórych faktów.

Poprawa komunikacji

nagrywanie i rejestrowanie rozmów telefonicznych poprawi twoja komunikacje z klientami

Chcesz rozwijać umiejętności komunikacyjne swoich pracowników? Przeprowadzaj z nimi sesje szkoleniowe, w oparciu o zarejestrowane rozmowy telefoniczne. Konkretne wskazówki, poparte przykładami będą bardziej skuteczne, niż czysta wiedza teoretyczna. Wprowadź proste zasady telefonicznej obsługi klienta

Skuteczność sprzedaży

rejestrowanie rozmów telefonicznych zwiększa sprzedaż w fiirmie

Wykorzystaj nagrywanie połączeń komórkowych do opracowania schematów, które usprawnią proces sprzedażowy w Twojej firmie. Uzyskasz konkretne informacje o skuteczności poszczególnych działań wraz z pomysłami na ich ulepszenie.

Przechowywanie nagrań

przechowywanie nagrywanych rejestrowanych rozmów telefonicznych w chmurze

Dajemy Ci możliwość przechowywania nagrań prowadzonych rozmów na naszych serwerach czyli w tzw. chmurze.

Zobacz, jak nagrywanie rozmów telefonicznych usprawni Twoją codzienną pracę!

Zainteresowało Cię nagrywanie rozmów telefonicznych w easyCALL? Sprawdź naszą niepowtarzalną ofertę i poznaj korzyści, jakie Ci dajemy! Wypełnij prosty formularz, który pozwoli nam się z Tobą skontaktować. Rozwijaj z nami proces obsługi Klienta i spraw, że Twoja sprzedaż wzrośnie!



This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.

Nagrywanie rozmów telefonicznych w różnych branżach

Zapraszamy na naszego bloga

Polecany sprzęt VoIP dla twojej firmy