Monitoring płatności – zautomatyzuj całość procesu monitoringu i windykacji
Chcesz usprawnić kontakt z klientami i podnieść skuteczność miękkiej windykacji? Pomogą Ci narzędzia masowej komunikacji SMS i Voice SMS z IVR. Automatycznie wyślesz klientom powiadomienia i monity na każdym etapie płatności.
Automatycznie wyślesz klientom powiadomienia i monity na każdym etapie płatności.
Pełna kontrola nad płatnościami i skuteczna windykacja? To możliwe!
Wprowadź Platformę Automatyzacji Kontaktów z Klientami easyCALL
Stały monitoring płatności
Zaplanuj kampanię SMS informującą o zbliżającym się terminie płatności. Przypomnij klientom termin zapłaty za fakturę na kilka dni przed jego upływem, a także w dniu płatności. W ten sposób pomożesz klientom na czas uregulować zobowiązania finansowe i obniżysz ilość faktur niepłaconych w terminie. Powiadomienia SMS to skuteczny sposób na miękką windykacje.
Efektywny kontakt
z dłużnikiem
Wprowadź kampanię VMS wraz z funkcją IVR informującą o przekroczeniu terminu płatności. Za pomocą wiadomości głosowej zwróć uwagę klientowi, że nie uregulował faktury w terminie. Pozwól dłużnikowi wybrać przypomnienie szczegółów faktury lub kontakt biurem obsługi klienta. Rotacja numerem dzwoniącym dodatkowo zwiększy skuteczność dotarcia do wierzycieli.
Zintegrowany proces windykacji
Połącz zautomatyzowane kampanie SMS i VMS z IVR w jeden spójny proces wspierający windykację. Zbierz deklaracje spłaty zadłużenia. Platforma easyCALL pozwala przygotować złożone scenariusze automatycznej komunikacji z klientami i dłużnikami za pomocą wiadomości tekstowych oraz głosowych. Zaplanuj kolejne kroki interakcji i dopasuj je do specyfiki swojej firmy. Dzięki temu podniesiesz efektywność miękkiej windykacji i ułatwisz klientowi uregulowanie płatności.
Komunikacja, która zadba o płatności Twoich klientów
1
PRZEKAZUJ SWOIM KLEINTOM WSZELKIE INFORMACJE O PŁATNOŚCIACH
Wiadomości tekstowe i głosowe (VMS) to prosty sposób, aby klient czuł, że o nim pamiętasz. Jest to szczególnie ważne w zakresie terminowych płatności. Klient doceni systematyczny kontakt z Twoją firmą, a dzięki zapowiedziom głosowym z wbudowaną interakcją (IVR) szybko uzyska potrzebne do uregulowania płatności informacje.
2
ZWIĘKSZ KOMFORT KLIENTA W KOMUNIAKCJI ZWIĄZANEJ Z WINDYKACJĄ
Rozmowa z konsultantem o płatnościach i zadłużeniu jest dla wielu klientów krępująca. Wiadomość tekstowa czy komunikaty głosowe przypomną klientowi o przekroczeniu terminu płatności bez konieczności kontaktu z pracownikiem call center. W ten sposób zadbasz o windykację należności, a jednocześnie o komfort swoich klientów.
3
ZAUTOMATYZUJ W FIRMIE POWTARZALNE PROCESY WINDYKACYJNE
Dzięki interaktywnej obsłudze zwrotnej z poziomu menu wiadomości głosowej klient może samodzielnie uzyskać informacje związane z płatnościami. Oszczędzasz tym samym zarówno czas klienta, jak i konsultantów oraz ograniczasz koszt windykacji. Wbudowane interakcje (VoiceBOT) umożliwią Klientowi deklaracje spłaty oraz zbiorą dodatkowe informacje od Klienta.
Co zyskasz dzięki automatyzacji kontaktów z klientami w zakresie monitoringu płatności i windykacji?
SZYBKI KONTAKT
Wiadomości tekstowe i głosowe docierają do odbiorcy natychmiast po wysłaniu i są częściej odbierane niż połączenia z konsultantem. Dzięki temu szybko i pewnie poinformujesz klienta o płatności za fakturę lub przekroczeniu terminu płatności.
WIDOCZNY EFEKT
Połączenie wysyłki SMS i VMS zwiększa skuteczność działań windykacyjnych. Klienci otrzymują przypomnienia o płatnościach w zaplanowanych odstępach czasu, co poprawia efektywność komunikacji.
ŁATWA OBSŁUGA
Przejrzysty kreator kampanii SMS i VMS pozwala szybko zbudować schemat interakcji metodą „drag&drop”. Możesz konfigurować dowolnie każdy element drzewa interakcji i dopasować je do własnych potrzeb.
DOKŁADNE RAPORTY
Możesz na bieżąco śledzić przebieg kampanii SMS i VMS w zakresie monitoringu płatności i windykacji.
System raportowania prześle podsumowanie kampanii na wskazany adres e-mail.
Wystawiasz więcej niż 50 faktur miesięcznie? To usługa dla Ciebie!
Oferujemy pakiety od 200 automatycznych kontaktów miesięcznie, zamów rozwiązanie do monitoringu płatności i windykacji od easyCALL.pl. Usługę oferujemy w pakietach cenowych uzależnionych od liczby realizowanych kontaktów w miesiącu. W pakietach do wykorzystania oferujemy komunikacje za pomocą powiadomień SMS i VMS z IVR.
Basic
199 zł
miesięcznie
200 kontaktów SMS/VMS SMSy zamiennie lub łącznie z wiadomościami głosowymi
Realizujemy nawet kilkadziesiąt tysięcy kontaktów dziennie
Ponad 20% odbiorców wiadomości głosowych VMS już po pierwszej wiadomości decyduje się na nawiązanie rozmowy z Konsultantem wybierając odpowiednią opcję z poziomu IVR
Blisko 30% osób, do których wysyłane są komunikaty VMS oddzwania na numer telefonu, z którego wysłany był komunikat – z naszych obserwacji wynika, że Klienci częściej oddzwaniają na numery komórkowe niż stacjonarne, część kientów deklaruje spłatę w trakcie interakcji z VoiceBOTem
Wykorzystaj zintegrowane kampanie SMS i VMS w easyCALL.pl. Systematycznie monitoruj płatności i zwiększ skuteczność windykacji
Chcesz poznać lepiej Platformę Automatyzacji Kontaktów z Klientami easyCALL.pl? Przekonaj się, jak wzrośnie efektywność monitoringu windykacji dzięki spójnym kampaniom SMS i VMS. Wypełnij krótki formularz, a skontaktujemy się z Tobą. Poznamy potrzeby Twojej firmy i przedstawimy propozycję konkretnych rozwiązań.
Klikając „Proszę o kontakt” akceptujesz naszą Politykę prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od easyCALL.pl