Monitoring płatności – zautomatyzuj całość procesu monitoringu i windykacji

Chcesz usprawnić kontakt z klientami i podnieść skuteczność miękkiej windykacji? Pomogą Ci narzędzia masowej komunikacji SMS i Voice SMS z IVR. Automatycznie wyślesz klientom powiadomienia i monity na każdym etapie płatności.

Pełna kontrola nad płatnościami i skuteczna windykacja? To możliwe. Wprowadź Platformę Automatyzacji Kontaktów z Klientami easyCALL

Stały monitoring płatności

Zaplanuj kampanię SMS informującą o zbliżającym się terminie płatności.
Przypomnij klientom termin zapłaty za fakturę na kilka dni przed jego upływem, a także w dniu płatności. W ten sposób pomożesz klientom na czas uregulować zobowiązania finansowe i obniżysz ilość faktur niepłaconych w terminie. Powiadomienia SMS to skuteczny sposób na miękką windykacje.

Efektywny kontakt z dłużnikiem

Wprowadź kampanię VMS wraz z funkcją IVR informującą o przekroczeniu terminu płatności.
Za pomocą wiadomości głosowej zwróć uwagę klientowi, że nie uregulował faktury w terminie. Pozwól dłużnikowi wybrać przypomnienie szczegółów faktury lub kontakt biurem obsługi klienta. Rotacja numerem dzwoniącym dodatkowo zwiększy skuteczność dotarcia do wierzycieli.

Zintegrowany proces windykacji

Połącz zautomatyzowane kampanie SMS i VMS z IVR w jeden spójny proces wspierający windykację. Zbierz deklaracje spłaty zadłużenia.
Platforma easyCALL pozwala przygotować złożone scenariusze automatycznej komunikacji z klientami i dłużnikami za pomocą wiadomości tekstowych oraz głosowych. Zaplanuj kolejne kroki interakcji i dopasuj je do specyfiki swojej firmy. Dzięki temu podniesiesz efektywność miękkiej windykacji i ułatwisz klientowi uregulowanie płatności.

Komunikacja, która zadba o płatności Twoich klientów

1

PRZEKAZUJ SWOIM KLEINTOM WSZELKIE INFORMACJE O PŁATNOŚCIACH

Wiadomości tekstowe i głosowe (VMS) to prosty sposób, aby klient czuł, że o nim pamiętasz. Jest to szczególnie ważne w zakresie terminowych płatności. Klient doceni systematyczny kontakt z Twoją firmą, a dzięki zapowiedziom głosowym z wbudowaną interakcją (IVR) szybko uzyska potrzebne do uregulowania płatności informacje.

2

ZWIĘKSZ KOMFORT KLIENTA W KOMUNIAKCJI ZWIĄZANEJ Z WINDYKACJĄ

Rozmowa z konsultantem o płatnościach i zadłużeniu jest dla wielu klientów krępująca. Wiadomość tekstowa czy komunikaty głosowe przypomną klientowi o przekroczeniu terminu płatności bez konieczności kontaktu z pracownikiem call center. W ten sposób zadbasz o windykację należności, a jednocześnie o komfort swoich klientów.

3

ZAUTOMATYZUJ W FIRMIE POWTARZALNE PROCESY WINDYKACYJNE

Dzięki interaktywnej obsłudze zwrotnej z poziomu menu wiadomości głosowej klient może samodzielnie uzyskać informacje związane z płatnościami. Oszczędzasz tym samym zarówno czas klienta, jak i konsultantów oraz ograniczasz koszt windykacji. Wbudowane interakcje (VoiceBOT) umożliwią Klientowi deklaracje spłaty oraz zbiorą dodatkowe informacje od Klienta.

Co zyskasz dzięki automatyzacji kontaktów z klientami w zakresie monitoringu płatności i windykacji?

SZYBKI KONTAKT

masowa wysyłka sms -błyskawiczna realizacja i wysyłka SMS-ów pod wskazane numery telefonów

Wiadomości tekstowe i głosowe docierają do odbiorcy natychmiast po wysłaniu i są częściej odbierane niż połączenia z konsultantem. Dzięki temu szybko i pewnie poinformujesz klienta o płatności za fakturę lub przekroczeniu terminu płatności.

WIDOCZNY EFEKT

nowoczesne usługi telekomunikacyjne

Połączenie wysyłki SMS i VMS zwiększa skuteczność działań windykacyjnych. Klienci otrzymują przypomnienia o płatnościach w zaplanowanych odstępach czasu, co poprawia efektywność komunikacji.

ŁATWA OBSŁUGA

masowe smsy - sms do wielu odbiorców łatwa konfiguracja usługi

Przejrzysty kreator kampanii SMS i VMS pozwala szybko zbudować schemat interakcji metodą „drag&drop”. Możesz konfigurować dowolnie każdy element drzewa interakcji i dopasować je do własnych potrzeb.

DOKŁADNE RAPORTY

raport z wysyłki masowej wysyłki smsów

Możesz na bieżąco śledzić przebieg kampanii SMS i VMS w zakresie monitoringu płatności i windykacji.

System raportowania prześle podsumowanie kampanii na wskazany adres e-mail.

Basic

199 zł

miesięcznie

  • 200 kontaktów SMS/VMS
    SMSy zamiennie lub łącznie z wiadomościami głosowymi

Gold

599 zł

miesięcznie

  • 800 kontaktów w miesiącu SMS/VMS kampanie łączone wieloetapowe z wykorzystaniem wiadomości głosowych i SMSów

Platinium

1999 zł

miesięcznie

  • kampanie VMS z IVR
    (proste interakcje)
    - 3000 kontaktów interaktywnych

Enterprice

2999 zł

miesięcznie

złożone kampanie VMS z IVR 

(Voice BOTy czyli złożone interakcje wieloetapowe, pobieranie danych zewnętrznych do interakcji) 

3000 kontaktów miesięcznie

  • Realizujemy nawet kilkadziesiąt tysięcy kontaktów dziennie
  • Ponad 20% odbiorców wiadomości głosowych VMS już po pierwszej wiadomości decyduje się na nawiązanie rozmowy z Konsultantem wybierając odpowiednią opcję z poziomu IVR
  • Blisko 30% osób, do których wysyłane są komunikaty VMS oddzwania na numer telefonu, z którego wysłany był komunikat – z naszych obserwacji wynika, że Klienci częściej oddzwaniają na numery komórkowe niż stacjonarne, część kientów deklaruje spłatę w trakcie interakcji z VoiceBOTem

Wykorzystaj zintegrowane kampanie SMS i VMS w easyCALL.pl. Systematycznie monitoruj płatności i zwiększ skuteczność windykacji

Chcesz poznać lepiej Platformę Automatyzacji Kontaktów z Klientami easyCALL.pl? Przekonaj się, jak wzrośnie efektywność monitoringu windykacji dzięki spójnym kampaniom SMS i VMS. Wypełnij krótki formularz, a skontaktujemy się z Tobą. Poznamy potrzeby Twojej firmy i przedstawimy propozycję konkretnych rozwiązań.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.

Usługi powiązane

Zapraszamy na naszego bloga