Zintegruj system telefonii internetowej z CMR i przejmij kontrolę nad obiegiem informacji w Twojej firmie.

Nasza telefonia VoIP umożliwia sprawną integracje z dowolnym systemem CRM, na którym pracujesz.

Integracja VoIP z CRM, dzięki easyCALL

Pełen dostęp

Twój dotychczasowy system zarządzania relacjami z klientem (CRM) może zostać zintegrowany z usługą naszej telefonii internetowej VoIP oraz wirtualną centralą VPBX. Z poziomu interfejsu CRM, sprawnie obsłużysz firmowe połączenia telefonicznie oraz usprawnisz komunikacje z klientami. Nie potrzebujesz zatem nowych zasobow, sprzętu ani infrastruktury.

Widoczność profilu

Obsługa połączeń przychodzących będzie bardziej skuteczna, dzięki dostępowi to profilu Klienta oraz historii kontaktów także telefonicznych. Integracja z CRM pozwala na wyświetlenie informacji o Kliencie także dostęp do nagranych połączeń. Spersonalizowany sposób komunikacji zostanie doceniony przez klientów, dla przykładu Klient przypisany do konkretnego opiekuna handlowego zostanie z nim połączony bez konieczności przełączania wewnątrz BOKu Twojej firmy.

Nawiązywanie połączeń

Twoi pracownicy błyskawicznie wywołają połączenie telefoniczne z Klientem z poziomu CRMa, klikając na przypisany do niego numer telefonu lub z poziomu listy kontaktów. Bez względu na wykorzystywane w Twojej firmie urządzenia i telefony VoIP.

Jak integracja z CRM usprawni pracę Twojej firmy?

1

Twój obecny i sprawdzony system CRM może współpracować z wirtualną centralą telefoniczną VPBX od easyCALL. W ten sposób obniżysz koszty połączeń telefonicznych oraz usprawnisz komunikacje z Klientami, dając im wysoką jakość obsługi.

2

Integracja telefonii VoIP z dowolnie wybranych przez Ciebie systemem CRM obejmie zarówno obsługę i kierowanie połączeń wychodzących, jak i połączenia przychodzące. Dodatkowo, system może automatycznie odnotować nagranie rozmowy z klientem. Cała wiedza o połączeniach, będzie dostępna w jednym miejscu.

3

System z sposób automatyczny zidentyfikuje dzwoniącego Klienta (np.: po numerze telefonu), wyświetlając dane na jego temat. W kilku prostych krokach zestawisz ze sobą również rozmowy wychodzące z Twojego CRM, aby ocenić ich skuteczność oraz realizacje założonych zadań.

Integracja VoIP z systemem CRM zapewnia Ci bezproblemowy dostęp do istotnych danych

Dostępność nagrań

oferujemy nagrywanie połączeń - skorzystaj z usług telekomunikacyjnych dla firm w easy call

Twoja firma prowadzi rejestrację treści rozmów, prowadzonych z Klientami? Jeśli tak, możesz skorzystać z dostępu do nagrywania i odtwarzania połączeń – wykorzystując do tego historię połączeń konkretnego Klienta lub historię ogólną.

Pełna sylwetka Klienta

numery zagraniczne kierunkowe Twoja firma ma międzynarodowy zasięg

Znajomość jego potrzeb i zachowań w ramach różnych kanałów komunikacji, pomoże Ci w dostosowania określonego modelu obsługi. Podgląd danych o połączeniach, dostępny dzięki karcie Klienta w CRM – zapewni Ci nowe źródło cennych danych.

Analiza funkcjonalności

rejestrowanie rozmów telefonicznych zwiększa sprzedaż w fiirmie

Zdobądź konkretne informacje o funkcjonowaniu poszczególnych kanałów komunikacji, takich jak połączenia telefoniczne, czat czy strona WWW. Ocenisz w ten sposób wydajność każdego z nich, następnie wykorzystasz do podniesienia skuteczności kontaktów z Klientem.

Nowe raporty

callback widżet pozwala anlizowac klientów

Integracja CRM z VoIP umożliwia Ci sprawdzenie historii połączeń z Klientami. Może się to okazać szczególnie przydatne podczas odsłuchiwania rozmów powiązanych z procesem reklamacji. Ocenisz też częstotliwość kontaktów oraz czas ich trwania.

Przekonaj się, że integracja VoIP z CRM to rozwiązanie, którego szukasz!

Chcesz poznać szczegóły dotyczące integracji CRM, jaką zapewnia easyCALL? Wypełnij krótki formularz, a przygotujemy dla Ciebie dedykowaną ofertę. Z naszą pomocą sprawisz, że Twój obecny CRM zyska nowe, praktyczne funkcje – przydatne w codziennej pracy. Wykorzystaj pełen potencjał tego narzędzia i zapewnij swoim Klientom nową jakość obsługi.



Powiązane usługi

Zapraszamy na naszego bloga