Zintegruj system telefonii internetowej z CMR i przejmij kontrolę nad obiegiem informacji w Twojej firmie.

Nasza telefonia VoIP umożliwia sprawną integracje z dowolnym systemem CRM, na którym pracujesz.

Integracja VoIP z CRM, dzięki easyCALL

Jak integracja z CRM usprawni pracę Twojej firmy?

1

OBNIŻ KOSZTY POŁĄCZEŃ I USPRAWNIJ KOMUNIKACJĘ Z KLIENTAMI

Twój obecny i sprawdzony system CRM może współpracować z wirtualną centralą telefoniczną VPBX od easyCALL. W ten sposób obniżysz koszty połączeń telefonicznych oraz usprawnisz komunikacje z Klientami, dając im wysoką jakość obsługi.

2

WSZYSTKIE INFORMACJE DOSTĘPNE W JEDNYM MIEJSCU

Integracja telefonii VoIP z dowolnie wybranych przez Ciebie systemem CRM obejmie zarówno obsługę i kierowanie połączeń wychodzących, jak i połączenia przychodzące. Dodatkowo, system może automatycznie odnotować nagranie rozmowy z klientem. Cała wiedza o połączeniach, będzie dostępna w jednym miejscu.

3

ZWIĘKSZ SKUTECZNOŚĆ PODEJMOWANYCH DZIAŁAŃ

System z sposób automatyczny zidentyfikuje dzwoniącego Klienta (np.: po numerze telefonu), wyświetlając dane na jego temat. W kilku prostych krokach zestawisz ze sobą również rozmowy wychodzące z Twojego CRM, aby ocenić ich skuteczność oraz realizacje założonych zadań.

Integracja VoIP z systemem CRM zapewnia Ci bezproblemowy dostęp do istotnych danych

Dostępność nagrań

oferujemy nagrywanie połączeń - skorzystaj z usług telekomunikacyjnych dla firm w easy call

Twoja firma prowadzi rejestrację treści rozmów, prowadzonych z Klientami? Jeśli tak, możesz skorzystać z dostępu do nagrywania i odtwarzania połączeń – wykorzystując do tego historię połączeń konkretnego Klienta lub historię ogólną.

Pełna sylwetka Klienta

numery zagraniczne kierunkowe Twoja firma ma międzynarodowy zasięg

Znajomość jego potrzeb i zachowań w ramach różnych kanałów komunikacji, pomoże Ci w dostosowania określonego modelu obsługi. Podgląd danych o połączeniach, dostępny dzięki karcie Klienta w CRM – zapewni Ci nowe źródło cennych danych.

Analiza funkcjonalności

rejestrowanie rozmów telefonicznych zwiększa sprzedaż w fiirmie

Zdobądź konkretne informacje o funkcjonowaniu poszczególnych kanałów komunikacji, takich jak połączenia telefoniczne, czat czy strona WWW. Ocenisz w ten sposób wydajność każdego z nich, następnie wykorzystasz do podniesienia skuteczności kontaktów z Klientem.

Nowe raporty

callback widżet pozwala anlizowac klientów

Integracja CRM z VoIP umożliwia Ci sprawdzenie historii połączeń z Klientami. Może się to okazać szczególnie przydatne podczas odsłuchiwania rozmów powiązanych z procesem reklamacji. Ocenisz też częstotliwość kontaktów oraz czas ich trwania.

Postaw na sprawną integrację VoIP z systemem CRM w Twojej firmie

Chcesz poznać szczegóły dotyczące integracji CRM, jaką zapewnia easyCALL? Wypełnij krótki formularz, a przygotujemy dla Ciebie dedykowaną ofertę. Z naszą pomocą sprawisz, że Twój obecny CRM zyska nowe, praktyczne funkcje – przydatne w codziennej pracy. Wykorzystaj pełen potencjał tego narzędzia i zapewnij swoim Klientom nową jakość obsługi.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.

Powiązane usługi

Zapraszamy na naszego bloga

Polecany sprzęt VoIP dla twojej firmy