Korzystając z funkcji wirtualnego agenta, bez trudu przeprowadzisz wszelkie ankiety i badanie opinii na bardzo dużą skalę.

Błyskawicznie zbadasz satysfakcję Klientów i poznasz ich preferencje.

Co daje Ci wirtualny agent?

Wdrażając automatyczne ankiety w swojej firmie, podnosisz skuteczność oraz jakość zdobywanych w ten sposób informacji. Ograniczasz także czas, potrzebny do zgromadzenia wystarczającej ilości danych, pozyskiwanych tradycyjną metodą. Zwiększasz zatem zasięg oddziaływania na Klientów. Wirtualny agent zadzwoni do twoich klientów, zada wcześniej przygotowane pytania, następnie zbierze odpowiedzi. Nagrania przygotowane zostaną przez syntezę mowy w wielu językach lub lektora.

Zdobywasz skuteczne ankiety wysokiej jakości

W wielu przypadkach ankiety automatyczne są najbardziej produktywnym narzędziem. Respondenci są bowiem mniej skrępowani, odpowiadając na pytania zadawane automatycznie. Ich odpowiedzi są też bardziej przemyślane.

Ograniczasz czas, potrzebny na przeprowadzenie badania ankietowego

Ankiety są przeprowadzane automatycznie, bez angażowania Konsultanta. Redukuje to czas, potrzebny na przeprowadzenie pojedynczego badania. Dodatkowo, badania ankietowe na dużych grupach osób nie są uzależnione od liczby dostępnych Konsultantów. Precyzyjne raportowanie wyników badania ankietowego dodatkowo skraca czas potrzebny na jego interpretację.

Docierasz bezpośrednio do Klienta

To Ty wskazujesz ilość prób kontaktu, jakie mają zostać podjęte dla przeprowadzenia ankiety. Nawiązywanie połączenia może się odbywać z określoną częstotliwością, aż do momentu odebrania połączenia przez osobę docelową. W ten sposób wzrastają Twoje szanse na uzyskanie konkretnych danych.

W jaki sposób wdrożyć wirtualnego agenta oraz automatyczne ankiety?

1

Wystarczy, że opracujesz pytania wraz z możliwymi odpowiedziami. Klient udzieli odpowiedzi korzystający z menu DTMF (tj. przy pomocy klawiatury telefonu) lub przy wykorzystaniu wbudowanego rozpoznawania mowy. Zaprojektowaną ankietę wprowadzisz w prosty sposób do platformy automatyzacji kontaktów, przy pomocy kreatora i interfejsu graficznego, gdzie odpowiednie schematy ankiet tworzy się metodą przeciągnij i upuść (drag and drop).

2

Platforma udostępniona przez easyCALL.pl umożliwia przekształcenie tekstu pisanego na komunikaty głosowe w wielu językach. Możesz wybrać rodzaj głosu, jaki ma odczytywać komunikat (męski lub damski). Głos może być przy tym różny dla każdej z ankiet. Warto wypróbować różne rozwiązania, ponieważ ma to wpływ na uzyskane wyniki. Teksty zapowiedzi możesz także przygotować przy pomocy Twojego profesjonalnego lektora.

3

Na bieżąco obserwujesz postępy realizacji danej kampanii. Po jej zakończeniu udostępniamy pełne statystyki, które pozwalają Ci dokonać interpretacji wyników i wprowadzać ulepszenia.

Co zyskasz po wdrożeniu wsparcia wirtualnego agenta od easyCALL.pl?

Weryfikacja potrzeb potencjalnych Klientów

Tworząc nieskomplikowaną ankietę, w prosty sposób przekażesz ją zdefiniowanej grupie docelowej. Równie łatwo i szybko zbierzesz także odpowiedzi respondentów. Wirtualnego agenta z powodzeniem można wykorzystywać do ankiet, połączonych z promocją produktów lub informacją o limitowanych ofertach.

Szybko zweryfikujesz leady pozyskane w Internecie

Wirtualny agent ułatwi weryfikację pozyskiwanych drogą internetową – leadów. Odpowiednio skonstruowane pytania pozwolą ocenić poprawność danych, dopasować ofertę lub produkt, czy poznać preferowane godziny kontaktu.

Podniesiesz skuteczność działań windykacyjnych

Wykorzystanie automatycznej ankiety, może być doskonałym zabiegiem prewindykacyjnym. Wystarczy, że opracujesz pytania w taki sposób, aby określiły aktualną sytuację Klienta, bez stawiania trudnych pytań o konkretny termin spłaty. Przypomnisz o regulacji należności, gromadząc informacje potrzebne podczas późniejszych prób kontaktu.

Ocenisz doświadczenia zakupowe Klienta

Wirtualny agent z powodzeniem przeprowadzi ankietę satysfakcji, po zakończonej rozmowie z Konsultantem, czy wizycie w stacjonarnym punkcie Twojej firmy. Pozwoli Ci to przeanalizować ścieżkę zakupową Klienta i określić sytuacje, wymagające większego wsparcia ze strony Twoich pracowników.

Wykorzystaj potencjał automatycznych ankiet z wirtualnym agentem od easyCALL

Wypełnij krótki formularz kontaktowy. Pozwól nam przygotować ofertę, która zwiększy skuteczność ankiet, przeprowadzanych w Twojej firmie. Obejmiesz swoim zasięgiem większą ilość odbiorców i wykorzystasz nowe informacje o preferencjach swoich Klientów.



Pobierz raport (white-papier) dotyczący zastosowania platformy automatyzacji kontaktów z klientem od easyCALL

Zapraszamy na naszego bloga